patriot skrev:GustavAnder skrev:marxisten skrev:GustavAnder skrev:jupp det skulle jag, eftersom deras (bh GA) åsikter skulle förr eller senare leda alla i fördärvet.......
Kan mackbiträdet ,
som enligt egen utsago inte tillhör den dummaste delen av de 20% som inte är så smarta, eller det var tvärtom?,
vara vänlig och påpeka vilka åsikter jag har som skulle föranleda detta uppror ?
Enkelt. Läs dina egna inlägg och tänk dig hur arbetarna i ditt Sverige skulle reagera på din girighet och kapitalistiska ideologi som bara skulle förtrycka den arbetande klassen! Där har du en hel del som skulle leda till revolution!
Och du, vad är det för fel på att vara mackbiträde?
Nu tror jag att till och med apan vid ditt poasitiv verkar smartare än positivspelaren.
Vad vet du, som aldrig arbetat om arbetare ?
Arbetare behövs i Sverige. Med låg skatt behövs inte så hög lön. Då får flera arbetare arbete och behöver inte få bidrag. Är det svårt att fatta?
Vilka arbetare är det som får bidrag? Trots relativt låg lön har jag ALDRIG fått ett bidrag... och jag försörjde mig själv alldeles utmärkt.
Och högre löner skulle också leda till att folk inte behöver bidrag... är det så svårt att fatta?
Vare sig med hög lön och skatt eller låg lön och skatt så har låginkomsttagaren fortfarande samma antal kronor i fickan! Så varken mitt sätt eller ditt sätt gör folk rikare, men ditt sätt gör staten fattigare.... men allt vad det innebär.