Sniperace skrev:marxisten skrev:theward skrev:marxisten skrev:Sniperace skrev:marxisten skrev:blueheaven skrev:Den enda skillnaden på kommunisten "marxisten" och kommunisten Stalin är att marxisten är oprövad!
Men jag ber att få avstå från att prova kejsarens nya kläder!
Njaaa, knappast! Det är stora skillnader. Här har vi en av de i högern som aldrig läser vad man skriver.
Jo, men där kommer dina små "skämt" in, de som bekräftar bilden av en revolutionär kommunist med en bomb i handen.....
Tjaa, mig gör det ingen skillnad. BH, GA m.fl. märker ingen skillnad på vad jag än skriver och hur jag än hyllar demokratin så kommer det alltid om att jag är odemokratisk. Då kan jag lika gärna skämta om revolutionen också. Gör ju ingen större skillnad bland högerns intelligens reserv och ideologiskt blinda tokstollar som inte läser vad man skriver utan tro sig redan veta vad jag anser om olika saker!
ärligt talat, skulle styret bestå av bara GA´s och BH´s då förordar jag en snar revolution..
ganska förståeligt.....
men skulle du göra detta även om de hade en egen politisk majoritet bland befolkningen?
Går inte att leda en revolution utan folkets stöd. Därför lyckades de i Kuba t.ex. Folket var missnöjt med fascisten och stödde därmed Castro. Det är folket, INTE PARTIET som gör en revolution. Därmed kan en revolution bli demokratisk.