DirtyDog skrev:Susz X, du går från klarhet till klarhet.Susz X skrev:Holy diver- berätta för mig varför landstinget då alls enligt moderatens blogg gått ut och skrivit att de ämnar släcka...hur släcker man lampor som redan är släckta enligt dig hund? Berätta vettja...
Och en politiker som inte finner en anledning att påverka...vad är det för en egentligen? Förtroendevald i en demokrati?
För övrigt:Sant att det gör det- finns olika aspekter. Det är dock ingen anledning till att strunta i att vara rädd om och vårda den jord vi i dag har..
Som vi verkligen skadat på fler plan..
Hur hade du reagerat ifall din kommun gått ut med beskedet att de skulle släcka på alla förskolor på lördagskvällen?
Förmodligen likadant som den moderata politikern med kommentaren: - Varför har alla dagis överhuvudtaget TÄNT på lördagskvällarna?
Den moderata politiker förstod att det var ett motsägelsefullt och märkligt uttalande från landstinget. Tydligen gör inte du det. Du antyder sen att det är JAG som inte läst bloggen. Du är möjligen inte kärnfysiker?
Såg du filmen som jag postade förresten? Kan du argumentera emot det som bevisas där (nämligen att teorierna om global uppvärmning är helt felaktiga). Även om du inte tror på argumenten i filmen så borde de ge dig argument för dina egna åsikter (förutsatt att du förstår engelska).
Vi följde rådet och skytteföreningen släckte ner under denna timma på lördagskvällen, för oss var detta naturligt och krävde inte något offer eller extrajobb, där har ALDRIG varit tänt på lördagskvällar, men visst får vi väl ta ära åt oss att ha haft släckt?