Allt för miljön och för att bevisa att vi kan leva utan överkonsumtion av elen.
Jag kommer ha släckt hemma. Kommer ni?
martin7lindgren skrev:I kväll, på mina svarta mjölkpaket står det att, vi släcker ner först,
Nästa lördag,
Earth hour inträffar lördagen den 28 mars kl: 20:30 - 21:30
fredrik rahm skrev:Inte lätt för regndrottning som liksom "solidariskt" varit arbetslös i 10år att hålla reda på veckodagar datum och månader liksom...
när "checken" kommer är väl enda datumet som gäller.
fredrik rahm skrev:Inte lätt för regndrottning som liksom "solidariskt" varit arbetslös i 10år att hålla reda på veckodagar datum och månader liksom...
marxisten skrev:fredrik rahm skrev:Inte lätt för regndrottning som liksom "solidariskt" varit arbetslös i 10år att hålla reda på veckodagar datum och månader liksom...
Rahm, vad gör du om dagarna då? Du har ju nästan skrivit mest på forum med 1360 inlägg, så tid verkar du ha över i massor. Den enda som slår det är martin med 1370 inlägg.
martin7lindgren skrev:Ja du sniperace, om du skulle vara en som du säger miljöbov,
Vilket inte jag tycker!
Vad skulle inte då jag vara, som under alla hemlösa åren i princip bara hade stearinljus, särskilt då värmeljus,
Har övervintrat många vintrar i tält, med just värmeljus som enda energikällan, och någon gång har man väl haft en fotogenlampa,
Vilket gör att dom enda mackarna här i stan, som jag känner till, som säljer fotogen per liter, är statoil i Nacka och Haga Norra,
För fotogenen är ju inte billig, kostar väl 30/40 kronorn liter på flaska?
Nordic Light skrev:Jag kommer inte att släcka ner. Det är mer resurslösande att släcka och tända igen, än att låta det vara tänt hela tiden
Sen vet man ju inte om det är nåt man vill se på TV under denna tid heller...
Nordic Light skrev:Jag kommer inte att släcka ner. Det är mer resurslösande att släcka och tända igen, än att låta det vara tänt hela tiden
Sen vet man ju inte om det är nåt man vill se på TV under denna tid heller...
MammaGuevara skrev:Symbolvärde, anyone?