I vanlig ordning är det som är berömvärt inom högern, i högerns värld klandervärt, om det återfinns inom vänstern.
+9
RedCloud
formsvackan
MartinLindgren
DMustaine
lazy
Ezzlirsk
theward
blueheaven
Secrist
13 posters
Socialdemokratisk dubbelmoral
Vercingetorix- Antal inlägg : 4633
- Inlägg 27
Sv: Socialdemokratisk dubbelmoral
Det är dubbelmoralen som klandras, FS.
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 28
Secrist skrev:Makt korrumperar. Tyvärr finns det vänsternissar som antyder att politiker på vänsterkanten skulle på något sätt vara mer moraliskt högstående. Nonsens givetvis.
Ja då får du nog räkna bort mig som någon som sätter rött=moral
Det finns nog moraliska människor innom politiken av div. färger men misstänker att omoralen är högre..
Har denna tråd kommit till pga. AB. lilla bluff igår???
Isådant fall så var det ju folk från båda lägren som tackade ja.
Men enbart från ena som kom dit.
Om det nu skulle vara utsalgsgivande tja det tror ju inte jag.
Vem vet kanske ett politiskt PR knep Bjud alla varna vissa och du har skapat en politisk skandal.
Gott folk lita inte på politiker och framförallt inte på media..
Försök istället tänka till själv vad är möjligt vad är logiskt kan jag vill jag tro på detta..
Men massan har ofta en benägenhet att gapa som små hungriga fågelungar och svälja ord för ord Bättre att bemöta fakta och bevis.. i dom fall det går.
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 29
Vilken då är ömsesidigVercingetorix skrev:Det är dubbelmoralen som klandras, FS.
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 30
Hmm! detta kan nog fultruhten/gustavander förmodligen bäst svara på henom GA/As är ju expert på riggade lottodragningar..))x-medborgare skrev:Secrist skrev:Makt korrumperar. Tyvärr finns det vänsternissar som antyder att politiker på vänsterkanten skulle på något sätt vara mer moraliskt högstående. Nonsens givetvis.
Ja då får du nog räkna bort mig som någon som sätter rött=moral
Det finns nog moraliska människor innom politiken av div. färger men misstänker att omoralen är högre..
Har denna tråd kommit till pga. AB. lilla bluff igår???
Isådant fall så var det ju folk från båda lägren som tackade ja.
Men enbart från ena som kom dit.
Om det nu skulle vara utsalgsgivande tja det tror ju inte jag.
Vem vet kanske ett politiskt PR knep Bjud alla varna vissa och du har skapat en politisk skandal.
Gott folk lita inte på politiker och framförallt inte på media..
Försök istället tänka till själv vad är möjligt vad är logiskt kan jag vill jag tro på detta..
Men massan har ofta en benägenhet att gapa som små hungriga fågelungar och svälja ord för ord Bättre att bemöta fakta och bevis.. i dom fall det går.
//berra
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 31
Trådskapande
Nä, det började med att jag kommenterade Bodströms nya extraknäck som styrelsemedlem i det privata och vinstrivande dagiset Pysslingen!