Jag avskyr verkligen sd. Tyvärr gör vänstermupparna allt för att få sd att framstå som bra.
+3
RedCloud
theward
råttan.
7 posters
Jag avskyr verkligen sd
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 2
Sv: Jag avskyr verkligen sd
råttan skrev:Jag avskyr verkligen sd. Tyvärr gör vänstermupparna allt för att få sd att framstå som bra.
öhhhhhhh??
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 3
Skadedjuret skrev:Jag avskyr verkligen sd. Tyvärr gör vänstermupparna allt för att få sd att framstå som bra.
En till som supit till sig dilerium, en måndagskväll, stackars högerpatrask
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 4
Neddragningarna inom vården märks alltmer ....RedCloud skrev:Skadedjuret skrev:Jag avskyr verkligen sd. Tyvärr gör vänstermupparna allt för att få sd att framstå som bra.
En till som supit till sig dilerium, en måndagskväll, stackars högerpatrask
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 5
råttan skrev:Jag avskyr verkligen sd. Tyvärr gör vänstermupparna allt för att få sd att framstå som bra.
Är du inte klok? vänstern skyr SD som pesten!!!
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 6
Kanske det rd, ändå hjälper ni sd.
Allt som ni ursäktar kommunismen med kan sd använda för att rättfärdiga sig själva.
Allt som ni ursäktar kommunismen med kan sd använda för att rättfärdiga sig själva.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 7
Kanske det rd, ändå hjälper ni sd.
Du är ju för fan inte frisk råttan.
tror du på det där dravlet själv ?
Eller är du så himla desperat att vilka lögner som helst duger, bara det svärtar ner allt till vänster om Djingi Khan ?
Vilket skämt du är !
marxisten- Antal inlägg : 5060
- Inlägg 8
Är det därför vi är de som demonstrerar mot SD? VI HATAR DE VÄRRE ÄN SJÄLVA PESTEN!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 9
Efter att tjabblat med Mr.Råtta under lång tid, går jag ed på att uslingen är så korkad man bara kan vara,
Mr.Råttas avsikter är utstuderade och beräknande, med enda målet att skapa oreda!
MR.RÅTTA ÄR EN HAL, HALANDE OCH SLINGRANDE RÅDIS!
Han säger ju själv att han ljög om både sin ålder och bostadsort på sin snacksida, han ylade nyligen om sin stadsjeep, också en lögn,
Så vad han säger sig tycka om Sd, är nog lögn det med?
Mr.Råttas avsikter är utstuderade och beräknande, med enda målet att skapa oreda!
MR.RÅTTA ÄR EN HAL, HALANDE OCH SLINGRANDE RÅDIS!
Han säger ju själv att han ljög om både sin ålder och bostadsort på sin snacksida, han ylade nyligen om sin stadsjeep, också en lögn,
Så vad han säger sig tycka om Sd, är nog lögn det med?
- Inlägg 10
martin ljuger sig blå. Jag har aldrig sagt att jag har en stadsjeep och jag påstod aldrig att det var min ålder eller bostadsort jag fyllde i på snacksidn. Ännu en gång bevisar martin att han är ett litet fån.
På samma sätt som kommunisterna rättfärdigar terror och kommunism rättfärdigar de också sd.
På samma sätt som kommunisterna rättfärdigar terror och kommunism rättfärdigar de också sd.
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 11
råttan skrev:martin ljuger sig blå. Jag har aldrig sagt att jag har en stadsjeep och jag påstod aldrig att det var min ålder eller bostadsort jag fyllde i på snacksidn. Ännu en gång bevisar martin att han är ett litet fån.
Jag vill minnas du sade du hade stadsjeep. Fast du tog tillbaka uttalandet .
- Inlägg 12
Fel, jag skrev att jag funderade på att ta stadsjeepen till stan. Påstod inte att den var min.