råttan. skrev:Du är inte frisk (längre). Det som hänt har definitivt hänt hos dig och det startade väl för 1-2 månader sedan.
jag närmar U-dagen, det känns väl inte så bra..milt uttryckt
Dessutom är flera av de vänner jag skaffat mig från alla sjukhusbesök i samma sits...
Det enda skillnad på mig är att jag inte längre tolerar attt bli kallad en massa skit, jag tolerar inte heller när ni slänger falska påstående och lögner på mig...........
Jag står för en mkt svår ekonomisk sits, så väl som fysisk..
Då jag måste klara av de 75% jag jobbar nu annars går det åt helvete....
Skulle jag bli sämre igen, då vet jag inte vart jag ska ta vägen...
Så det är klart jag reagerar stark på alla era påståenden, när jag vet att de inte är sanna
Jag har alla rätt att vara arg, ledsen och djup orolig...
Vad är din ursäkt???
Vad är det värsta som kan hända i din värld just nu??
För att du blir sjuk, verkar du ju inte ha en tanke på, knappast arbetslös heller...
Så vilka våndor står du inför...
har du svårt att somna pga av smärtor, har du händer som domnar bort och tappar saker varenda dag, är du så trött att vissa dagar spenderar du i ett töcken, i en dvala om du så vill...
har du en mage som inte tål någonting i matväg i perioder...
Måste du säga nej till dina barn för att du fysisk inte orkar
Har du värk som man kan jämföra med tandvärk, i varenda led i kroppen nästan dagligen.....
vissa dagar kommer jag varken upp eller ner för trappen utan hjälp....
Arbetssdagarna funkar hjälpligt eftersom jobbet är anpassts och jag har förstående medarbetare o chef.samt en snäll flickvän som hjälper mig(då jag arbetar själv) när hon inte jobbar...
Det gör hon utan betalning, för att jag ska orka med dessa dagar...
Hela min tillvaro kretsar kring hur jag ska klara av arbetsdagen, nästa arbetsdag osv
Det skulle kännas bra mkt enklare om man hade statens stöd och hjälp, samt slapp bli kallad lat och parasit...
Att leva med denna helvetessjukdom och detta handikapp är väldigt jobbigt....
Närmast brutalt då det förstört så mkt för mig sedan den först visade sitt fula tryne..hösten 1991...
Att jag öht inte gått totalt in i väggen, beror på att jag har en livslust som få och bär på en tro att det faktiskt ska bli bättre.......