Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+10
KickTheRasist
Redvictory
formsvackan
berralarzon
RedCloud
Susz X
x-medborgare
MartinLindgren
blueheaven
GustavAnder
14 posters

    Vänd skutan !

    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Vänd skutan ! - Sida 4 Empty Sv: Vänd skutan !

    Inlägg  Susz X 2009-09-07, 16:50

    GustavAnder skrev:
    Susz X skrev:
    GustavAnder skrev:Du, sus, stavar som en sinnessjuk i tvångströja och napoleon hatt,
    men jag tror inte du har hatt bara för det....
    Vadan denna atack- förstår att ja träffat mitt i prick din usle KRÅKgÖk! bom



    Det var ingen attack, bara försök att förklara för dig att jag har fel när jag trodde du hade en hatt.
    Ser du illa oxå? Ekkorren käkar nötter som du till mellanmål..
    Hatten lyfte jag på och lade åt sidan när jag såg att det fanns hyvens snubbar
    med solidaritet och mänskliga rättiheter som grundvärdering här på ac..
    till skillnad från dig.
    Du bryr dig ju inte ens om den besättning som försöker öveleva ditt sjunkande skepp..
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Vänd skutan ! - Sida 4 Empty Sv: Vänd skutan !

    Inlägg  berralarzon 2009-09-07, 17:04

    Susz X skrev:
    GustavAnder skrev:
    Susz X skrev:
    GustavAnder skrev:Du, sus, stavar som en sinnessjuk i tvångströja och napoleon hatt,
    men jag tror inte du har hatt bara för det....
    Vadan denna atack- förstår att ja träffat mitt i prick din usle KRÅKgÖk! bom



    Det var ingen attack, bara försök att förklara för dig att jag har fel när jag trodde du hade en hatt.
    Ser du illa oxå? Ekkorren käkar nötter som du till mellanmål..
    Hatten lyfte jag på och lade åt sidan när jag såg att det fanns hyvens snubbar
    med solidaritet och mänskliga rättiheter som grundvärdering här på ac..
    till skillnad från dig.
    Du bryr dig ju inte ens om den besättning som försöker öveleva ditt sjunkande skepp..

    Nu har svartjobbaren fultruhten/ga även slagit på sin fantsilögngenerator ga är en kisevalp med resurser fantasigenerator "slas" fantasilögngenrator!
    Tvätta nu ditt rövhål fultrhuten för snart kommer Blue med sin tunga till din undsättning iof gör det förmodligen ingen skilland skit som skit.
    //berra
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Vänd skutan ! - Sida 4 Empty Sv: Vänd skutan !

    Inlägg  Susz X 2009-09-07, 20:40

    Laughing
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Vänd skutan ! - Sida 4 Empty Bort från psykon, back to subject...

    Inlägg  GustavAnder 2009-09-08, 01:17

    Tillbaka till ämnet, bort från alla debattsabotörer.



    De flesta är egoister och röstar på det som gynnar dem själva, ingen ska inbilla mig att man ser om andra innan man ser om sig själv och sin familj, den som säger så ljuger.

    När det kommer till val lovar båda sidor orimliga löften det vi har fått nog av är ofinansierade kortsiktiga lösningar, som är allt sosseriet har att komma med.
    Det enda som skapar jobb och välstånd långsiktigt i detta land är mindre offentlig , kommunal sektor.
    Sänk arbetsgivaravgiften och sänk bolagskatterna.
    Privatisera delvis sjukvården , undantag akutvård, och låt folk ta ansvar för sina liv istället för dadda hink och spade samhället.

    Det är inte dadda samhället som skapat det välstånd vi har idag, tvärtom, tyvärr alla bidragskramare.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Vänd skutan ! - Sida 4 Empty Sv: Vänd skutan !

    Inlägg  RedCloud 2009-09-08, 07:46

    Svartarbetaren, Xenofoben, Islamofoben, smygrassen och kvinnoförnedraren skrev:De flesta är egoister och röstar på det som gynnar dem själva

    Ha ha, tror du på det Timbrodravlet själv, eller skenar fantasigeneratorn nu igen ?

    Du är ju för helskotta inte klok på en fläck GA, hur står du ut med dig själv, eller...det är kanske det du inte gör...
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Vänd skutan ! - Sida 4 Empty Sv: Vänd skutan !

    Inlägg  formsvackan 2009-09-08, 08:08

    GustavAnder skrev:Sänk arbetsgivaravgiften och sänk bolagskatterna.
    Vilken större inverkan har bolagsskatterna i detta sammanhang ?
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Vänd skutan ! - Sida 4 Empty Sv: Vänd skutan !

    Inlägg  theward 2009-09-08, 08:54

    Visst tänker man på sig själv också..
    Men den normale(eller det är kanske snart inte normalt förresten) personen.

    Tänker även på andra än sina närmaste och skiter inte dem bara för man själv har det ok.......

    konstigt nog så kommer hjälpen ofta från andra som har det svårt eller har haft det svårt.
    Vad beror det på?

    Att tro att man är bortskämd bara för man är sjuk i synnerlighet och även arbetslös är bara dravel rent ut sagt..

    Finns gott med bortskämda "arbetare" också som glidit fram i livet och ttex ack vare rätt släktskap alltid haft jobb eller haft bättre möjligheter till studier osv...

    Nåt man man tycker att det skulle finnas mer tacksamhet för..men näää

    Det ska ända sluggas neråt och rent ut sagt spy på de som har det mindre lyckosamt...

    ps jag hatar inte Alliansen, jag hatar bara delar av den och dess politik
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Vänd skutan ! - Sida 4 Empty ok.

    Inlägg  GustavAnder 2009-09-08, 09:59

    theward skrev:Visst tänker man på sig själv också..
    Men den normale(eller det är kanske snart inte normalt förresten) personen.

    Tänker även på andra än sina närmaste och skiter inte dem bara för man själv har det ok.......

    Ok, inget av det säger jag emot, men du vill ju gärna tro att vi alliansare är inhumana.

    konstigt nog så kommer hjälpen ofta från andra som har det svårt eller har haft det svårt.
    Vad beror det på?

    Håller jag inte alls med om, rena vänstermyterna.

    Att tro att man är bortskämd bara för man är sjuk i synnerlighet och även arbetslös är bara dravel rent ut sagt..

    Finns gott med bortskämda "arbetare" också som glidit fram i livet och ttex ack vare rätt släktskap alltid haft jobb eller haft bättre möjligheter till studier osv...

    No argument there...

    Nåt man man tycker att det skulle finnas mer tacksamhet för..men näää

    Det ska ända sluggas neråt och rent ut sagt spy på de som har det mindre lyckosamt...

    Märklig tolkning av en politik som nog är den rätta vägen för framtida välstånd.

    ps jag hatar inte Alliansen, jag hatar bara delar av den och dess politik

    Vilken del hatar du, Al ians eller sen ?Smile


    Sponsored content


    Vänd skutan ! - Sida 4 Empty Sv: Vänd skutan !

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-21, 01:03