+10
KickTheRasist
Redvictory
formsvackan
berralarzon
RedCloud
Susz X
x-medborgare
MartinLindgren
blueheaven
GustavAnder
14 posters
Vänd skutan !
captaincodd- Antal inlägg : 904
- Inlägg 51
Och GA
menar på fullt allvar att de rika inte tjänar ett jota på Alliansen,,,,,Bidragsfrossa lär det bli när husmarkpersson har friskförklarat alla som inte kan jobba.Soc-bidrag alltså.Dessutom har sköterskan fått nära på lika höga egenavgifter så den där extra månadslönen åts upp till minst hälften.Hon måsteprioritera vilket de rika knappast behöver tackvare Alliansen.Hjärtlös ideologi
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 52
Kapten Torsk
Om valet står mellan hjärtlös och hjärndöd tja vad väljer man?
GustavAnder- Antal inlägg : 2835
- Inlägg 53
Sv: Vänd skutan !
captaincodd skrev:menar på fullt allvar att de rika inte tjänar ett jota på Alliansen,,,,
OK, vi är kanske överens där, men då du kallar alla som arbetar för rika är vi kanske inte det i alla fall ?
,Bidragsfrossa lär det bli när husmarkpersson har friskförklarat alla som inte kan jobba.Soc-bidrag alltså.
Nonsens och vänster trams.
Dessutom har sköterskan fått nära på lika höga egenavgifter så den där extra månadslönen åts upp till minst hälften.
theward , du och alla andra vänster muppar flyger väl i luften, men du far med osanning igen. Vilket konfirmerar att du inte tillhör den grupp som bidrar, utan lyfter bidrag, och för fram vänsterporr
Hjärtlös ideologi
Hjärtlöst anser jag att ignorerar Sveriges problem och lura i en stor del av den icke så intelligenta befolkningen med vänster sympatier, att allt är ok,
vi kunde kört på som de sista 25 åren med sosseri, typ.
captaincodd- Antal inlägg : 904
- Inlägg 54
Kört på o kört på
inte om vi ska göra denna radikala nedmontering av välfärdssverige som alliansen gör,annars hade det inte varit några problem.Nonsenssmörja om alla utförsäkrade?Dom ljuger nog alla som inte kan jobba,eller hur GA,,,,,När ska regeringen berätta hur dom ska kunna försörja sig dessa utförsäkrade som ingen JÄVLA arbetsgivare vill ta i med tång en gång.Hur ska dom klara vardagsutgifterna tycker du GA? Eller får om skylla sig själv som inte har nåt på banken(typ en årslön som nån klämkäck högertomte ansåg att alla borde ha),isf är det inget annat än hjärtlös känslokall o egoistisk politik ni för,,,Och BH är väl hjärnlösast av alla här inne ihop med BF;)
- Inlägg 55
ok..
captaincodd skrev:inte om vi ska göra denna radikala nedmontering av välfärdssverige som alliansen gör,annars hade det inte varit några problem.Nonsenssmörja om alla utförsäkrade?Dom ljuger nog alla som inte kan jobba,eller hur GA,,,,,När ska regeringen berätta hur dom ska kunna försörja sig dessa utförsäkrade som ingen JÄVLA arbetsgivare vill ta i med tång en gång.Hur ska dom klara vardagsutgifterna tycker du GA? Eller får om skylla sig själv som inte har nåt på banken(typ en årslön som nån klämkäck högertomte ansåg att alla borde ha),isf är det inget annat än hjärtlös känslokall o egoistisk politik ni för,,,Och BH är väl hjärnlösast av alla här inne ihop med BF;)
Det spelar ingen roll hur mycket du snackar strunt och trams om
" nedmontering av välfärdssverige", sanningen är att vi inte kunde fortsätta på den linje som ett totalt ansvarslös och helslapp sosse styre slagit in på.
DÅ hade de facto välfärds-Sverige försvunnit, om du verkligen försöker tänka efter kanske du innerst inne inser det .
Sosseriet själv har ju insett det, det krävdes en valförlust och en bortvaro från köttgrytorna.
- Inlägg 56
GustavAnder skrev:captaincodd skrev:inte om vi ska göra denna radikala nedmontering av välfärdssverige som alliansen gör,annars hade det inte varit några problem.Nonsenssmörja om alla utförsäkrade?Dom ljuger nog alla som inte kan jobba,eller hur GA,,,,,När ska regeringen berätta hur dom ska kunna försörja sig dessa utförsäkrade som ingen JÄVLA arbetsgivare vill ta i med tång en gång.Hur ska dom klara vardagsutgifterna tycker du GA? Eller får om skylla sig själv som inte har nåt på banken(typ en årslön som nån klämkäck högertomte ansåg att alla borde ha),isf är det inget annat än hjärtlös känslokall o egoistisk politik ni för,,,Och BH är väl hjärnlösast av alla här inne ihop med BF;)
" nedmontering av välfärdssverige", sanningen är att vi inte kunde fortsätta på den linje som ett totalt ansvarslös och helslapp sosse styre slagit in på.
DÅ hade de facto välfärds-Sverige försvunnit, om du verkligen försöker tänka efter kanske du innerst inne inser det .
Sosseriet själv har ju insett det, det krävdes en valförlust och en bortvaro från köttgrytorna.
Ja absolut och de behöver hållas borta minst en mandatperiod till!
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 57
GustavAnder skrev:Hjärtlöst anser jag att ignorerar Sveriges problem och lura i en stor del av den icke så intelligenta befolkningen med vänster sympatier, att allt är ok
Nu vänder ekonomin.
GustavAnder on 2009-04-08, 16:59
Apropå försöka luras att allt är ok
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 58
formsvackan skrev:GustavAnder skrev:Hjärtlöst anser jag att ignorerar Sveriges problem och lura i en stor del av den icke så intelligenta befolkningen med vänster sympatier, att allt är ok
Nu vänder ekonomin.
GustavAnder on 2009-04-08, 16:59
Apropå försöka luras att allt är ok
Allt har blåaögon även om gustavanders/fultruhtens är bajsbruna.
Hmm!
//berra
- Inlägg 59
Får du inte vara med bland de seriösa grabbarna och diskutera berra?
Är det ingen som lyssnar på dig längre?
Konstigt undrar vad det kan bero på?
Är det ingen som lyssnar på dig längre?
Konstigt undrar vad det kan bero på?
- Inlägg 60
2
blueheaven skrev:GustavAnder skrev:captaincodd skrev:inte om vi ska göra denna radikala nedmontering av välfärdssverige som alliansen gör,annars hade det inte varit några problem.Nonsenssmörja om alla utförsäkrade?Dom ljuger nog alla som inte kan jobba,eller hur GA,,,,,När ska regeringen berätta hur dom ska kunna försörja sig dessa utförsäkrade som ingen JÄVLA arbetsgivare vill ta i med tång en gång.Hur ska dom klara vardagsutgifterna tycker du GA? Eller får om skylla sig själv som inte har nåt på banken(typ en årslön som nån klämkäck högertomte ansåg att alla borde ha),isf är det inget annat än hjärtlös känslokall o egoistisk politik ni för,,,Och BH är väl hjärnlösast av alla här inne ihop med BF;)
Eller två.
- Inlägg 61
GustavAnder skrev:blueheaven skrev:GustavAnder skrev:captaincodd skrev:inte om vi ska göra denna radikala nedmontering av välfärdssverige som alliansen gör,annars hade det inte varit några problem.Nonsenssmörja om alla utförsäkrade?Dom ljuger nog alla som inte kan jobba,eller hur GA,,,,,När ska regeringen berätta hur dom ska kunna försörja sig dessa utförsäkrade som ingen JÄVLA arbetsgivare vill ta i med tång en gång.Hur ska dom klara vardagsutgifterna tycker du GA? Eller får om skylla sig själv som inte har nåt på banken(typ en årslön som nån klämkäck högertomte ansåg att alla borde ha),isf är det inget annat än hjärtlös känslokall o egoistisk politik ni för,,,Och BH är väl hjärnlösast av alla här inne ihop med BF;)
Eller två.
Ja gärna för mig.
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 62
GustavAnder skrev:Jag kan inte begripa vad UNA bombar personligheterna gör annat än att cementera sina
UNA bombar personligheter ???
Det arbete som alliansen begynnt med att få fler i arbete har ju fått beröm av en i stort sett enig ekonom kår, och forskare inom ekonomi ger tummen upp.
Jag tror det är fullt möjligt för Sverige att återigen hamna i topp i välfärds och välstånds ligan.
Den politik som bedrevs under 70-90 talen var ju en delvis en kuliss, den var inte till gagn för landet utan var bara utformad för att behålla sosseriet vid makten.
Undantag fanns förstås, som KO Feldt och Allan Larsson exempelvis.
När det nu vänder i ekonomin så gäller det att stå på tå, vi måste fortsätta att sänka skatt på arbete, möjligen överföra en del till energiskatter, och vi måste framförallt se till landets bästa, INTE till sosse pampars eller fackrörelsens, eller andra lobby grupper.
Jag håller inte med dig här till viss del, stå på tå är det vi skall göra!! Vad vi skall passa oss för är att stå på hälarna och vara passiva och inte låta oss luras av vänsterns nedmonternande politik. Jag tycker regeringens agerande är 'på tå¨och beredd! I övrigt håller jag med dig totalt!!
Susz X- Antal inlägg : 6327
- Inlägg 63
Såå- ander är norsk eller dansk..
- Inlägg 64
lol
Susz X skrev:Såå- ander är norsk eller dansk..
que ?????
- Inlägg 65
Idiotin känner inga gränserSusz X skrev:Såå- ander är norsk eller dansk..
- Inlägg 66
Susz X skrev:Såå- ander är norsk eller dansk..
Herregud!!!!
Jösses!!!!
Freakshow på nya höjder!!!
- Inlägg 67
sanslöst
Ja det är sanslöst , den OLV smittade vänstern har fullständigt förlorat den lilla uns av normalitet man kunde tro de hade.
Psykos, eller masspsykos är nog den korrekta benämningen.
Och den sinnesjuke läraren har startat e tråd där han uppmanar !!! sina bröder och systrar i den mentala härdsmältan
att gå ut och predika , inser de inte i sin defektism att det får motsatt effekt ?
Psykos, eller masspsykos är nog den korrekta benämningen.
Och den sinnesjuke läraren har startat e tråd där han uppmanar !!! sina bröder och systrar i den mentala härdsmältan
att gå ut och predika , inser de inte i sin defektism att det får motsatt effekt ?
Senast ändrad av GustavAnder den 2009-09-06, 14:38, ändrad totalt 1 gång
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 68
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen och kvinnoförnedraren skrev:Ja det är sanslöst , den OLV smittade vänstern har fullständigt förlorat den lilla uns av normalitet man kunde tro de hade.
Vilket ju på normal svenska betyder: fan vad däng vi får av vänstern, pottkanten pottkanten...
- Inlägg 69
Det börjat kanske bli trångt på den kanten eftersom både GA och BH dessutom tryckt på panikknappenRedCloud skrev:Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen och kvinnoförnedraren skrev:Ja det är sanslöst , den OLV smittade vänstern har fullständigt förlorat den lilla uns av normalitet man kunde tro de hade.
Vilket ju på normal svenska betyder: fan vad däng vi får av vänstern, pottkanten pottkanten...
- Inlägg 70
GustavAnder skrev:Susz X skrev:Såå- ander är norsk eller dansk..
que ?????
Du stavar som en norsk/dansk /tysk.För övrigt ser din planerade skuta till Sverige ut så här i dagsläget:
- Inlägg 71
stav.
Du, sus, stavar som en sinnessjuk i tvångströja och napoleon hatt,
men jag tror inte du har hatt bara för det....
- Inlägg 72
GustavAnder skrev:Du, sus, stavar som en sinnessjuk i tvångströja och napoleon hatt,
Jo det gäller att spegla sig, kommunistjägaren svartjobbaren awfultruht gustavander.
//berra
- Inlägg 73
Vadan denna projiceringsatack- förstår att ja träffat mitt i prick din usle KRÅKgÖk!GustavAnder skrev:Du, sus, stavar som en sinnessjuk i tvångströja och napoleon hatt,
Senast ändrad av Susz X den 2009-09-07, 16:46, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 74
lol
Susz X skrev:Vadan denna atack- förstår att ja träffat mitt i prick din usle KRÅKgÖk!GustavAnder skrev:Du, sus, stavar som en sinnessjuk i tvångströja och napoleon hatt,
Det var ingen attack, bara försök att förklara för dig att jag har fel när jag trodde du hade en hatt.
- Inlägg 75
GustavAnder skrev:Susz X skrev:Vadan denna atack- förstår att ja träffat mitt i prick din usle KRÅKgÖk!GustavAnder skrev:Du, sus, stavar som en sinnessjuk i tvångströja och napoleon hatt,
Det var ingen attack, bara försök att förklara för dig att jag har fel när jag trodde du hade en hatt.
Närmaste hatten du haft/har svartjobbaren fultruhten/ga är pottfan du ideligen släpar när du inte sitter på den.
//berra