varför ska jag jobba?
ska vi ta hit fler arbetslösa?
ja eller nej?
när ska dom jobba?
när ska jag jobba?
nej och ja?
är jag arbetslös?
jag är arbetslös! jag är bitter jag skyller på invandrarna?
Blåfront skrev:NÄMEN SÅ OVANLIGT IDIOTEN REDSVICTORY DYKER UPP EFTER HANS FAKENAMN
DU ÄR FAN PSYKISK STÖRD RÖDJÄVEL!
Redvictory skrev:Blåfront skrev:NÄMEN SÅ OVANLIGT IDIOTEN REDSVICTORY DYKER UPP EFTER HANS FAKENAMN
DU ÄR FAN PSYKISK STÖRD RÖDJÄVEL!
SÖK JOBB PÅ PIZZERIAN RASISTFRONT!
DU KAN SKÖTA DEGMASKINEN (KANSKE)
Konvertera till islam och sök irakiskt medborgarskap. Då får du jättebidrag, stor lägenhet, språkutbildning och instegsjobb. Lyckas du gömma dig för myndigheterna får du också gratis tandvårdBlåfront. skrev:jag är arbetslös! jag är bitter jag skyller på invandrarna?
RV besvarade alla dina frågor, men svaren var kanske inte dem du ville ha, eller hur ?Blåfront skrev: inte kan debattera eller svara på frågor!
Sossar-e-lata skrev:Red V, & regndrottning!! ni ska väl fan inte gnälla på folk som inte jobbar!! när jobbade ni sist? Regndrottning, varför jobbar inte du!?
!Blåfront skrev:Rödjävel
Känns så jävla bra att du och dina rödfärgade polare
Kommer bli ersatt av en invandrare för billigare lön
fan vad jag njuter rödjävel
Infra skrev:Du skall inte jobba just nu därför att du är nyopererad. men sedan skall du jobba för att inte ligga oss andra till last. Enklast att få jobb lär det vara genom kontakter. Därför tänkte jag föreslå att du pratar med SEL så du kan få kratta hans stora djursholmstomt som ett lämpligt instegsjobb.
råttan skrev:Det är intressant att se hur vänstermupparna ser på arbete - som ett straff. Målet för en vänstermupp är alltid totalt bidragsberoende.
råttan skrev:Jag bara konstaterar att ni anser er för fina för att arbeta.
Regndrottning skrev:råttan skrev:Jag bara konstaterar att ni anser er för fina för att arbeta.
Vilka 'vi' syftar du på?
Blåfront skrev:Fan vad jag njuter att ingen vill anställa kjärringfjant pga hennes ålder
Att hon kommer bli ersatt av en billig invandrare i stället
fan vad jag njuter
martin7lindgren skrev:Bättre ändå,förutom sin stora villa i djursholm så har ju S-e-L sitt säte i dalarna också,så nog finns det att göra för Mr.Bluefront,
Sen behöver väl,S-e-Len piccolo också mellan varven, en som bär bagaget påhans många utlands och konsertresor,
Givetvis betalar S-e-L lönen med bidrag från staten, för S-e-L lämnar väl inte ifrån sig en krona för sin drängs tjänster?