Det finns mer arbetare än arbetstillfällen
Va jag rasistiskt nu eller?
berralarzon skrev:Blåfront!
Spelar ingen roll vilka slags inlägg du skriver du är fullblodsrasist och inget annat.
dvs.. spelar ingen roll vad du än skriver för inlägg, för din grundsyn är främlingsfientlig.PUNKT
Nå hur är det med din jobbcoach är han/hon inlagd på psyk efter att ha behövt hantera en haverist som dig blåfront?
//berra
Vercingetorix skrev:Vi måste jobba längre för att vi blir allt äldre. Det fungerar inte om vi bara är yrkesaktiva under halva vår livstid.
Vercingetorix skrev:Vi måste jobba längre för att vi blir allt äldre. Det fungerar inte om vi bara är yrkesaktiva under halva vår livstid.
x-medborgare skrev:Vercingetorix skrev:Vi måste jobba längre för att vi blir allt äldre. Det fungerar inte om vi bara är yrkesaktiva under halva vår livstid.
DAGENS BÄSTA SVAR I REPRIS TRÅD 7365.
Blåfront skrev:berralarzon skrev:Blåfront!
Spelar ingen roll vilka slags inlägg du skriver du är fullblodsrasist och inget annat.
dvs.. spelar ingen roll vad du än skriver för inlägg, för din grundsyn är främlingsfientlig.PUNKT
Nå hur är det med din jobbcoach är han/hon inlagd på psyk efter att ha behövt hantera en haverist som dig blåfront?
//berra
För pedofilen gör automatiskt tolkning
Du stämmer gott och väl in i min tråd om hur en antirasist resonerar
SKA DU SVARA PEDOFILEN?
VARFÖR SKA PENSIONÄRER JOBBA LÄNGRE NÄR TIOTUSETNALS NYANLÄNDA INTE FÅR JOBB?
SNÄLLA DU KAN VÄL SVARA EN ENDA FRÅGA IALLA FALL?
berralarzon skrev:Blåfront skrev:berralarzon skrev:Blåfront!
//berra
SKA DU SVARA PEDOFILEN?
Spelar ingen roll vilket svar du får blåfront du är lika korkad som alltid.. en fullblodsäcklig rasist är du och inget annat.
Men nåväl hur går det med din jobbcoach har denne stackare tagit sitt liv efter att ha hanterat en rasist som dig blåfront!
Vad är det för fel på dig egentligen förutom att du är en fullblodsrasist som vi alla härinne vet?
//berra
x-medborgare skrev:HORUNGE?
JÄVLS SVERIGERASIST
BLIR DU KÅT NU?
SVERIGERASSEN!
Hum Där orden tar slut tar näven vid..
Och du undrar varför du inte får några vettiga svar?????? Mycket märkligt...
För visso vet jag att du inte är ensammen om att tappa konceptet
Men det är ju inget försvar
Försörjer mer än gärna en arbetlös invandrare än en rasist som dig blåfront du behöver alldrg mer undra om detta.Blåfront skrev:berralarzon skrev:Blåfront skrev:berralarzon skrev:Blåfront!
//berra
SKA DU SVARA PEDOFILEN?
Spelar ingen roll vilket svar du får blåfront du är lika korkad som alltid.. en fullblodsäcklig rasist är du och inget annat.
Men nåväl hur går det med din jobbcoach har denne stackare tagit sitt liv efter att ha hanterat en rasist som dig blåfront!
Vad är det för fel på dig egentligen förutom att du är en fullblodsrasist som vi alla härinne vet?
//berra
SPELAR INGEN ROLL? VAD FAN ÄR PROBLEMET HORUNGE?
DU KLARAR JU ALDRIG SVARA!!
JAHA!! NU VET JAG!!
DU DIN JÄVLS SVERIGERASIST
DU NJUTER AV ATT ÄLDRE SOM SLITIT I 40-50 ÅR INTE FÖRTJÄNAR SIN PENSION
FÖR ATT FÖRSÖRJA EN ARBETSLÖS INVANDRARE VA?
DU NJUTER AV DET? BLIR DU KÅT NU?
BLIVIT BERIKAD I 2 AN ÄN BERRA?
HOPPAS DU SER FRAM EMOT ATT JOBBA TILLS 75
SVERIGERASSEN!
JÄVLS SVERIGERASIST
BLIR DU KÅT NU?
SVERIGERASSEN!
Ja det är bra med ocensurerade forum det är sååå upplyftande för debatten det för oss frammåt och närmare varandra ökar förståelsen för samhället osv
Och ger fruktansvärt givande diskutioner ..
Blåfront skrev:x-medborgare skrev:HORUNGE?
JÄVLS SVERIGERASIST
BLIR DU KÅT NU?
SVERIGERASSEN!
Ja det är bra med ocensurerade forum det är sååå upplyftande för debatten det för oss frammåt och närmare varandra ökar förståelsen för samhället osv
Varför håller du käft med de andras personangrepp då?
X
Ser du fram emot att jobba extra några år för att försörja ett par nyanlända?
JÄVLS SVERIGERASIST
BLIR DU KÅT NU?
SVERIGERASSEN!
Hoppas verkliGen du röstar på MP nästa år- eller Schyman!Blåfront skrev:Jag misstänker starkt att varför pensionärer ska jobba längre är för att vi inte har råd samt de måste jobba pga vi tar in tiotusentals nyanlända som inte får jobb
Om vi inte hade tagit in så många på sån kort tid och de som kom fick jobb, skulle äldre behöva jobba längre då?
OCH NEJ... JAG KLAGAR INTE PÅ INVANDRARE! JAG KLAGAR PÅ POLITIKERNA!!!!
Vercingetorix skrev:Problemet är att det råder en diskrepans mellan antalet som behöver arbeta för att hålla samhällsfunktionerna flytande, och antalet arbetstillfällen som står till buds.
Där finns dessvärre en poäng i sign Blåfronts primära frågeställning.