2. Jag är ju inte riktigt frisk
3. Rödjävlar jobbar ju
SiP skrev:Mmmm RV dyker upp efter en dags frånvaro...plopp så dyker Blåfront med fem inlägg upp,(alltså inte den riktige BF)....vore jag konspiratoriskt lagd som Infra skulle jag börja fundera på vem det är som nicknappar...
martin7lindgren skrev:Du tror inte att en de3l av invandrarna och flyktingarna som kommer hit, många gånger kanske mot sin vilja,
Särskillt när dom märker vilket bemötande dom får av såna som dig,
Att inte dom också mår dåligt av olika skäl och behöver få landa, lära sig språket o.s.v?
Blåfront skrev:martin7lindgren skrev:Du tror inte att en de3l av invandrarna och flyktingarna som kommer hit, många gånger kanske mot sin vilja,
Särskillt när dom märker vilket bemötande dom får av såna som dig,
Att inte dom också mår dåligt av olika skäl och behöver få landa, lära sig språket o.s.v?
Så alla flyktingar ska inte jobba?
bättre sjuka svenskar jobbar då?
SiP skrev:Mmmm RV dyker upp efter en dags frånvaro...plopp så dyker Blåfront med fem inlägg upp,(alltså inte den riktige BF)....vore jag konspiratoriskt lagd som Infra skulle jag börja fundera på vem det är som nicknappar...
Susz X skrev:Du har rätt bf- du ska nog inte jobba- inte ha bidrag heller.
En företagare anställer hellre en invandrare med kompetens - även social sådan
- du skulle med säkerhet se till att inga kunder fanns alls med ditt jävla sätt.
Så jag har full förståelse att det inte finns jobb för dig.
Inte konstigt alls- men skyll inte ditt eget beteende på andra!
Ja- det har ja misstänkt länge- sikken skumgubbe alltså!Redvictory skrev:SiP skrev:Mmmm RV dyker upp efter en dags frånvaro...plopp så dyker Blåfront med fem inlägg upp,(alltså inte den riktige BF)....vore jag konspiratoriskt lagd som Infra skulle jag börja fundera på vem det är som nicknappar...
Jag tror att du nicknappar Sip! (sluta med det)
Susz X skrev:Ja- det har ja misstänkt länge- sikken skumgubbe alltså!Redvictory skrev:SiP skrev:Mmmm RV dyker upp efter en dags frånvaro...plopp så dyker Blåfront med fem inlägg upp,(alltså inte den riktige BF)....vore jag konspiratoriskt lagd som Infra skulle jag börja fundera på vem det är som nicknappar...
Taskmört kanske är en mer rak benämning på den balleböcklingen..sip- är väl samma person som mimra oxå..av självförsvaren att döma.
mimra skrev:Du verkar ha svårt att svara på min fråga sussen...klimakteriekris? med tanke på att du verkar fixerad vid orden...task..balle..kuk..m.m
theward skrev:mimra skrev:Du verkar ha svårt att svara på min fråga sussen...klimakteriekris? med tanke på att du verkar fixerad vid orden...task..balle..kuk..m.m
Då är hon väl inte i klimakteriet, för då brukar intresset för såna saker avta hos många kvinnor(inte alla iofs).
Nä hon verkar snarare vara i sina bästa år
Motsatsen till gubbsjuk kanske....
Fast det låter och är trevligare när kvinnor lider av denna sjuka
Gubbar blir bara patetiska
mimra skrev:theward skrev:mimra skrev:Du verkar ha svårt att svara på min fråga sussen...klimakteriekris? med tanke på att du verkar fixerad vid orden...task..balle..kuk..m.m
Då är hon väl inte i klimakteriet, för då brukar intresset för såna saker avta hos många kvinnor(inte alla iofs).
Nån kvinna 50+ som nypt dig i baken på krogen theward?Var de trevligt?
theward skrev:mimra skrev:theward skrev:mimra skrev:Du verkar ha svårt att svara på min fråga sussen...klimakteriekris? med tanke på att du verkar fixerad vid orden...task..balle..kuk..m.m
Nån kvinna 50+ som nypt dig i baken på krogen theward?Var de trevligt?
inget fel med mogna kvinnor..
Finns många fräscha 50-plussare
Det sitter inte i åldern...
ps fast jag föredrar nog yngre, men allt har för o nackdelar
Redvictory skrev:SiP skrev:Mmmm RV dyker upp efter en dags frånvaro...plopp så dyker Blåfront med fem inlägg upp,(alltså inte den riktige BF)....vore jag konspiratoriskt lagd som Infra skulle jag börja fundera på vem det är som nicknappar...
Susz X skrev:Ja- det har ja misstänkt länge- sikken skumgubbe alltså!
Taskmört kanske är en mer rak benämning på den balleböcklingen..sip- är väl samma person som mimra oxå..av självförsvaren att döma.