Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
mimra
Susz X
berralarzon
SiP
MartinLindgren
Redvictory
Blåfront
Blåfront.
12 posters

    Varför ska jag jobba?

    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Varför ska jag jobba? - Sida 2 Empty Sv: Varför ska jag jobba?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-24, 18:38

    Ja jisses, att klara av att röra runt till den milda grad i herrar blånäsors kastruller som suszX gjort är en bedrift? Wink

    Riktigt roande att se dessa Mr.SiP, Mr.Mimra och Mr.Bluefront hoppa jämfota slitandes det egna håret i vredesmod och besvikelse över sig själva! bounce
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Varför ska jag jobba? - Sida 2 Empty Sv: Varför ska jag jobba?

    Inlägg  marxisten 2009-07-24, 18:58

    mimra skrev:Med tanke på att sussen ett tag uppträdde som man på aftonbladet(Argus) så är de väl inte så konstigt att hon tror sånt om alla....sussen alla behöver inte vara multipla personer. santa

    Gjorde hon? Visste hon var humlan, men hade hon nicket "Argus" med? Känner inte ens igen det namnet.
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Varför ska jag jobba? - Sida 2 Empty Sv: Varför ska jag jobba?

    Inlägg  Blåfront 2009-07-24, 19:43

    martin7lindgren skrev:Ja jisses, att klara av att röra runt till den milda grad i herrar blånäsors kastruller som suszX gjort är en bedrift? Wink

    Riktigt roande att se dessa Mr.SiP, Mr.Mimra och Mr.Bluefront hoppa jämfota slitandes det egna håret i vredesmod och besvikelse över sig själva! bounce

    Du tycker det är ok att en flicka blir slagen

    för du vågar inte kritisera pga invandrarbakgrund och rädd för att bli stämplad som rasse
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Varför ska jag jobba? - Sida 2 Empty Sv: Varför ska jag jobba?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-24, 20:02

    Vem har sagt att det är okey att någon spöar upp en tjej, det är ju du som tjatar om det och ingen annan Mr.Bluefront!

    Men just när det gäller Vännes måste man ju fråga sig hur det står till däruppe?
    Då nyligen en flyktingfamilj trakasserades av ortsborna med krossade rutor och hot till dom inte vågade bo kvar längre!
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Varför ska jag jobba? - Sida 2 Empty Sv: Varför ska jag jobba?

    Inlägg  SiP 2009-07-24, 20:59

    martin7lindgren skrev:Ja jisses, att klara av att röra runt till den milda grad i herrar blånäsors kastruller som suszX gjort är en bedrift? Wink

    Riktigt roande att se dessa Mr.SiP, Mr.Mimra och Mr.Bluefront hoppa jämfota slitandes det egna håret i vredesmod och besvikelse över sig själva! bounce

    Ehh nu kan ju inte jag tala för de andra du räknar upp, men att bli vred på ett yrkespucko som Susz....Det skulle vara lika troligt som att du skulle söka ett jobb...alltså noll och inget..
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Varför ska jag jobba? - Sida 2 Empty Sv: Varför ska jag jobba?

    Inlägg  Infra 2009-07-25, 07:59

    Blåfront. skrev:1. Nyanlända jobbar ju inte

    2. Jag är ju inte riktigt frisk

    3. Rödjävlar jobbar ju

    Det blir billigare att hålla dig med mat om du jobbar. Du hittar på mindre sattyg om du har något för händer. Inte bra att grubbla så mycket som du gör, jobba i stället så sover du bättre,. Hårt arbete befrämjar hälsa och välstånd.
    Visst är du frisk. Så jävla pjoskig bara. Spotta nu i vävarna och gör ett par rediga dagsverken så du nån gång i ditt liv får känna litet arbetstillfredsställelse. Soss har inte längre råd att låta dig gå och drälla.

    Sen behöver vi ju få in litet skattepengar även från dig så att vi kan upprätthålla standarden på vår flyktingmottagning. Börja som volontär. Sedan kan du pö om pö börja ta betalt för dina insatser. Vem vet? Du kanske skulle kunna göra stor nytta inom invandrarundervisning eller inom flyktingmottagning. Du får inte vara rädd att ta i litet Blåff. Du har väl hört ordstävet: "den som inte arbetar skall heller inte äta"? Lärde dig inte mamma det när du var liten? Det var väl inte så länge sen?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Varför ska jag jobba? - Sida 2 Empty Sv: Varför ska jag jobba?

    Inlägg  Redvictory 2009-07-25, 15:30

    Infra skrev:
    Blåfront. skrev:1. Nyanlända jobbar ju inte

    2. Jag är ju inte riktigt frisk

    3. Rödjävlar jobbar ju

    Det blir billigare att hålla dig med mat om du jobbar. Du hittar på mindre sattyg om du har något för händer. Inte bra att grubbla så mycket som du gör, jobba i stället så sover du bättre,. Hårt arbete befrämjar hälsa och välstånd.
    Visst är du frisk. Så jävla pjoskig bara. Spotta nu i vävarna och gör ett par rediga dagsverken så du nån gång i ditt liv får känna litet arbetstillfredsställelse. Soss har inte längre råd att låta dig gå och drälla.

    Sen behöver vi ju få in litet skattepengar även från dig så att vi kan upprätthålla standarden på vår flyktingmottagning. Börja som volontär. Sedan kan du pö om pö börja ta betalt för dina insatser. Vem vet? Du kanske skulle kunna göra stor nytta inom invandrarundervisning eller inom flyktingmottagning. Du får inte vara rädd att ta i litet Blåff. Du har väl hört ordstävet: "den som inte arbetar skall heller inte äta"? Lärde dig inte mamma det när du var liten? Det var väl inte så länge sen?

    Blåfjant lär ju inte fatta! Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Varför ska jag jobba? - Sida 2 Empty Sv: Varför ska jag jobba?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-25, 16:14

    Hade jag varit hel och arbetsför hade jag självklart jobbat,
    inte fan skulle jag som du och dina blånästa polare jagat sjuka och skadade medmänniskor med blåslampa, NO WAY!

    Men glöm inte att en vacker dag kanske verkligheten hinner ikapp er blånäsor också,
    Då blir från en sekund till nästa, för mer behövs inte för att livet aldrig mer blir sig likt,


    DÅ BLIR DEN BLODTÖRSTIGE JÄGAREN SJÄLV DET JAGADE VILLEBRÅDET!
    EN ENDA LITEN SEKUND, KAN BLI AVGÖRANDE FÖR ER BLÅNÄSOR OCKSÅ!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Varför ska jag jobba? - Sida 2 Empty Sv: Varför ska jag jobba?

    Inlägg  Redvictory 2009-07-25, 16:30

    martin7lindgren skrev:Hade jag varit hel och arbetsför hade jag självklart jobbat,
    inte fan skulle jag som du och dina blånästa polare jagat sjuka och skadade medmänniskor med blåslampa, NO WAY!

    Men glöm inte att en vacker dag kanske verkligheten hinner ikapp er blånäsor också,
    Då blir från en sekund till nästa, för mer behövs inte för att livet aldrig mer blir sig likt,


    DÅ BLIR DEN BLODTÖRSTIGE JÄGAREN SJÄLV DET JAGADE VILLEBRÅDET!
    EN ENDA LITEN SEKUND, KAN BLI AVGÖRANDE FÖR ER BLÅNÄSOR OCKSÅ!

    Om sanningen ska fram så tror jag att verkligheten har kommit ikapp blåpsykot så han är nog utförsäkrad nu! märkligt vore det annars med dagens regler! det skulle väl vara en svår psyksjukdom då! men då är han ju farlig för allmänheten och bör vara inspärrad och få vård!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Varför ska jag jobba? - Sida 2 Empty Sv: Varför ska jag jobba?

    Inlägg  KickTheRasist 2009-07-25, 18:03

    Varför skall du jobba ??

    För att en blatte som jag skall inte betala din socialbidrag kanske ??
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Varför ska jag jobba? - Sida 2 Empty Sv: Varför ska jag jobba?

    Inlägg  Blåfront 2009-07-25, 18:07

    KickTheRasist skrev:Varför skall du jobba ??

    För att en blatte som jag skall inte betala din socialbidrag kanske ??

    Snarare är det tvärt om grabben

    varför ska alla svenskar jobba för dina brorsor som snyltar?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Varför ska jag jobba? - Sida 2 Empty Sv: Varför ska jag jobba?

    Inlägg  KickTheRasist 2009-07-25, 18:12

    Blåfront skrev:
    KickTheRasist skrev:Varför skall du jobba ??

    För att en blatte som jag skall inte betala din socialbidrag kanske ??

    Snarare är det tvärt om grabben

    varför ska alla svenskar jobba för dina brorsor som snyltar?


    Har ingen brorsa eller något i min familj som snyltar som du din lille Svennebanan!!


    Och jag börjar bli faktisk väldigt trött på din inavel familj som gnäller på andra utav att titta på sina egna brister !!


    Kom du ur Grundskolan nazze??
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Varför ska jag jobba? - Sida 2 Empty Sv: Varför ska jag jobba?

    Inlägg  Redvictory 2009-07-25, 23:10

    Blåfront skrev:
    KickTheRasist skrev:Varför skall du jobba ??

    För att en blatte som jag skall inte betala din socialbidrag kanske ??

    Snarare är det tvärt om grabben

    varför ska alla svenskar jobba för dina brorsor som snyltar?

    Alla svenskar utom du och bidragsfuskarna menar du latfront! (psyko)
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Varför ska jag jobba? - Sida 2 Empty Sv: Varför ska jag jobba?

    Inlägg  Redvictory 2009-08-01, 10:48

    Blåfront. skrev:1. Nyanlända jobbar ju inte

    2. Jag är ju inte riktigt frisk

    3. Rödjävlar jobbar ju

    Du ska jobba för att kunna försörja dig själv Blåpsyko! jag vill INTE försörja dig längre!
    Sen kommer du (kanske) ifrån ditt datorberoende! sen när du fått ordning på din ekonomi
    kan du (kanske) flytta ifrån pojkrummet hos mamma och visa att du är vuxen!
    på dina permissioner från rättspsyk! Very Happy

    Sponsored content


    Varför ska jag jobba? - Sida 2 Empty Sv: Varför ska jag jobba?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 04:57