Redvictory 2009-08-30, 07:56
Tänk om vi skulle döma alla 08:or efter att vi hört
Sinnesslö-
Efterbliven-
Lat!
då skulle vi behöva sanera hela StorStockholm! Stockholmarna i allmänhet är ett stressat folk som springer och knuffas (otrevligt) de verkar spotta tuggummi överallt
alla tuggar tuggummi tydligen! enligt en undersökning så leder männen i Stockholm när det gäller potensproblem! är det därför deras fruar tar hantverkarna då potensmännen jobbar? Stockholmarna pratar fort som fan! de pratar på in o utandning! varför?
Jag har träffat en del trevliga stockholmare också! de flesta är äldre! kan det bero på att de valt sin egen takt och kan ta sig mer tid? men även äldre stockholmare kan bete sig som svin! jag blev armbågad i en kö av en typisk östermalmstant en gång!
hon fick minsann veta att hennes plats i kön var sist! vad förvånad hon blev! vågar inte någon tillrättavisa såna socitetskärringar? varför springa som fan för att man kan missa tåget i tunnelbanan då nästa går om 2min? varför ser alla så dumma ut i tunnelbanevagnarna? de ser ut att låtsasläsa metro? jag skäms över hur ful och skitig vår huvudstad ser ut! kolla in slussen! vad ska alla turister tänka när de ser människorna? och smutsen? jag ger mig fan på att S-E-L är den typiske stockholmaren! dvs han halvspringer med metro under armen i en sliten kostym
potensen är borta sen länge hans tjej blir tillfredsställd av hantverkarna
kanske flera samtidigt? sen pratar S-E-L i en ful bluetooth i örat!
de stockholmare som inte bråkar med sina barn eller sambo på telefon i tunnelbanan de sitter med musikspelare! det är mycket störande! alla i sina förbannade skal! vilket otroligt otrevligt liv! detta var endast ett axplock av mina reflektioner
mer kommer!
Senast ändrad av Redvictory den 2009-08-30, 15:20, ändrad totalt 1 gång