http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article6895401.ab
+6
Kakmonstret
Dao
ANNA2LINK
Thrakath
F.I.S.T
Redvictory
10 posters
Hur firade du påsken?
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 1
Hur firade du påsken?
Jag har jobbat under påsken och när jag varitledig har det blivit mycket lugnt! ingen speciell Påskmat heller har det blivit! lite extra godis blev det! Betydligt mer bizarrt firande visar det sg att de haft på Filippinerna
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 2
Sv: Hur firade du påsken?
Med febertermometer, Alvedon, slem och kräks o en jäääävla hosta
- Inlägg 3
F.I.S.T skrev:Med febertermometer, Alvedon, slem och kräks o en jäääävla hosta
Det lät inte speciellt kul F.I.S.T! Jag har också haft lite feber och varit snorig men det har väl de flesta! då anar jag att det inte smakat med nån påskmat heller! krya på dig nu!
Thrakath- Antal inlägg : 225
- Inlägg 4
Jag har varit hemma i dalarna....
Och tagit hand om en släkting som är dement. Vi har åkt runt lite och tittat på hennes barndomshem och ätit en bit mat på restaurang och allmänt tagit det lugnt.
- Inlägg 5
Thrakath skrev:Och tagit hand om en släkting som är dement. Vi har åkt runt lite och tittat på hennes barndomshem och ätit en bit mat på restaurang och allmänt tagit det lugnt.
Det verkar som de flesta tagit det lugnt! det är viktigt att få ladda batterierna för våren tar på krafterna trots att det är en undebar tid!
Jag har sett en Kungsörn på nära håll som stannade till och tog sig ett skrovmål samt en ensam trana. det visar att våren är här!
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 6
Lugnt
Har också tagit det lugnt under Påsken. "Ladda batterierna" är inte helt fel... En del påskmat har det blivit. Jag måste säga att för varje Jul och Påsk som kommer så blir jag bättre och bättre på att göra Jansson...
- Inlägg 7
ANNA2LINK skrev:Har också tagit det lugnt under Påsken. "Ladda batterierna" är inte helt fel... En del påskmat har det blivit. Jag måste säga att för varje Jul och Påsk som kommer så blir jag bättre och bättre på att göra Jansson...
Samma här! men i år var jag helt själv så det kändes onödigt att göra en Jansson! mycket grädde är bra!
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 8
Sommarstuga och lite trädgårdsarbete...
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 9
Jag har jobbat mycket hemifrån då jag har en deadline att hålla.
- Inlägg 10
Dao skrev:Sommarstuga och lite trädgårdsarbete...
Slår vad om att du bara har röda blommor i din trädgård.
- Inlägg 11
Kakmonstret skrev:Dao skrev:Sommarstuga och lite trädgårdsarbete...
Hur kunde du gissa?
- Inlägg 12
Dao skrev:Kakmonstret skrev:Dao skrev:Sommarstuga och lite trädgårdsarbete...
Hur kunde du gissa?
Jag brukar rensa bort alla blå blommor ha,ha,ha
- Inlägg 13
Redvictory skrev:Dao skrev:Kakmonstret skrev:Dao skrev:Sommarstuga och lite trädgårdsarbete...
Hur kunde du gissa?
Jag brukar rensa bort alla blå blommor ha,ha,ha
Sånt kallar jag "ogräs"!
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 14
Thrakath skrev:Och tagit hand om en släkting som är dement. Vi har åkt runt lite och tittat på hennes barndomshem och ätit en bit mat på restaurang och allmänt tagit det lugnt.
Vad bra av dig!
Jag arbetar mycket med dementa och jag ser hur bortglömda de blir.... särskild ju sämre de blir. Men något de flesta dementa minns är just sina barndomar!
Det var mycket fint gjort av dig, Thrakath! Fortsätt gärna med det. Dessa människor behöver all stimulering de kan få!
- Inlägg 15
Regndrottning skrev:Thrakath skrev:Och tagit hand om en släkting som är dement. Vi har åkt runt lite och tittat på hennes barndomshem och ätit en bit mat på restaurang och allmänt tagit det lugnt.
Vad bra av dig!
Jag arbetar mycket med dementa och jag ser hur bortglömda de blir.... särskild ju sämre de blir. Men något de flesta dementa minns är just sina barndomar!
Det var mycket fint gjort av dig, Thrakath! Fortsätt gärna med det. Dessa människor behöver all stimulering de kan få!
Håller med dig RD! det var mycket bra gjort Thrakath! en fd kollega fick alzheimers för några år sen! han minns bara sånt som hände för 20-30 år sen
att de får besöka sådant de känner igen gläder dem säkert mycket!
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 16
Släpade in skattepengar till den nuvarande regeringen, trots det så räcker det inte alls dom LÅNAR ihop fjäskpengar för att sänka skatten.
Bort med dom.
//berra
Bort med dom.
//berra
- Inlägg 17
berralarzon skrev:Släpade in skattepengar till den nuvarande regeringen, trots det så räcker det inte alls dom LÅNAR ihop fjäskpengar för att sänka skatten.
Bort med dom.
//berra
Ok! samma som jag då? Trots att jag inte får del av skattelättnader för de som jobbar! ut med patrasket från Rosenbad bara!
- Inlägg 18
Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Har också tagit det lugnt under Påsken. "Ladda batterierna" är inte helt fel... En del påskmat har det blivit. Jag måste säga att för varje Jul och Påsk som kommer så blir jag bättre och bättre på att göra Jansson...
Samma här! men i år var jag helt själv så det kändes onödigt att göra en Jansson! mycket grädde är bra!
Ja men inte för mycket grädde...
- Inlägg 19
ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Har också tagit det lugnt under Påsken. "Ladda batterierna" är inte helt fel... En del påskmat har det blivit. Jag måste säga att för varje Jul och Påsk som kommer så blir jag bättre och bättre på att göra Jansson...
Det är väl Jansson vi talar om nu?
- Inlägg 20
Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Har också tagit det lugnt under Påsken. "Ladda batterierna" är inte helt fel... En del påskmat har det blivit. Jag måste säga att för varje Jul och Påsk som kommer så blir jag bättre och bättre på att göra Jansson...
Det är väl Jansson vi talar om nu?
Yes... För mycket av det goda blir inte bra vet du RedV... Det ska vara "lagom" mycket med grädde...
Senast ändrad av ANNA2LINK den 2010-04-05, 16:25, ändrad totalt 2 gånger
- Inlägg 21
RedCloud firade påsken genom att vara online 24/7.
- Inlägg 22
Kakmonstret skrev:RedCloud firade påsken genom att vara online 24/7.
Och du var kunglig rövslickare då?
(du är inte sann)
//berra
- Inlägg 23
berralarzon skrev:Kakmonstret skrev:RedCloud firade påsken genom att vara online 24/7.
Och du var kunglig rövslickare då?
(du är inte sann)
//berra
Så dumt av kakan! "vet han inte att tungan kan användas till annat"?
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 24
RedCloud firade påsken genom att vara online 24/7.
Nej då, hann med att träffa mina barn och älska med min fru plus äta god mat förstås.
Och du onanerade till bilder av Bernadotte patrasket ?
- Inlägg 25
RedCloud skrev:RedCloud firade påsken genom att vara online 24/7.
Nej då, hann med att träffa mina barn och älska med min fru plus äta god mat förstås.
Och du onanerade till bilder av Bernadotte patrasket ?
Hehe...thors i all ära men kakmonstret trodde inte ens fanns i verkligheten.
//berra