Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+11
GustavAnder
formsvackan
DMustaine
blueheaven
Susz X
råttan.
Blåfront
Sniperace
R.O.F.L
MartinLindgren
marxisten
15 posters

    SAAB är sålt

    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty Sv: SAAB är sålt

    Inlägg  råttan. 2009-08-19, 14:55

    formsvackan skrev:
    råttan skrev:Oppositionen ville att pengar skulle tas ur statskassan och gå in i GM's konkursbo. Sen att rödgröna röran saknar makt ska vi bara vara tacksamma för.
    Hade man innehaft regeringsmakten, hade det varit ett helt annat ljud i skällan. Att lägga någon vikt vid vad oppositionen "lovar" mellan valen, är allt annat än förståndigt.

    Vem har sagt att jag lagt vikt vid det?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty Sv: SAAB är sålt

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-19, 15:26

    citat:
    "Palestina är inte ockuperat, det har alltid varit i Israeliska händer sedan 1948, och var det tidigare när fiendskap från romarna tog deras land, men som nu återtagitsm och kommer så vara i tusentals år Very Happy "




    Med din Sionist snack kan du hjärntvätta dina barn med... men inte mig !!

    Very Happy


    citat:
    "så kroatien är inte ett fritt land?"


    Är det inte ??

    Fan jag måste kanske uppdatera mig



    Very Happy


    Sniper mitt Land är Fritt och alla har rätt att bo i detta så din Skåne skit bajseri parti kan du stoppa någonstans annat det funkar inte hos mig vännen ...



    Enjoy


    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty Sv: SAAB är sålt

    Inlägg  formsvackan 2009-08-19, 15:32

    råttan skrev:
    formsvackan skrev:
    råttan skrev:Oppositionen ville att pengar skulle tas ur statskassan och gå in i GM's konkursbo. Sen att rödgröna röran saknar makt ska vi bara vara tacksamma för.
    Hade man innehaft regeringsmakten, hade det varit ett helt annat ljud i skällan. Att lägga någon vikt vid vad oppositionen "lovar" mellan valen, är allt annat än förståndigt.
    Vem har sagt att jag lagt vikt vid det?
    Menar du inte det du skriver ?
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty Sv: SAAB är sålt

    Inlägg  råttan. 2009-08-19, 15:35

    Man måste väl få arguemntera utfrån vad den rödgröna röran säger att de vill göra?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty Sv: SAAB är sålt

    Inlägg  formsvackan 2009-08-19, 15:37

    råttan skrev:Man måste väl få arguemntera utfrån vad den rödgröna röran säger att de vill göra?
    Javisst, om man nu ska lägga någon vikt vid vad de säger före valrörelsen.
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty Sv: SAAB är sålt

    Inlägg  råttan. 2009-08-19, 15:38

    Det är väl en helt annan sak om man ska lägga nån vikt vid vad de säger. Eller hur?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty Sv: SAAB är sålt

    Inlägg  formsvackan 2009-08-19, 18:11

    råttan skrev:Det är väl en helt annan sak om man ska lägga nån vikt vid vad de säger. Eller hur?
    Om inte, varför då orda om det ?
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty Sv: SAAB är sålt

    Inlägg  råttan. 2009-08-19, 18:15

    Därför att de i debatten bör få ta ansvar för stolligheterna.
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty Sv: SAAB är sålt

    Inlägg  marxisten 2009-08-19, 19:00

    Sniperace skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:
    blueheaven skrev:Formsvackan köper gärna några röster genom att ta från statskassan om så landet går i konkurs spelar mindre roll! Laughing
    Jag har tyvärr ingen som helst nytta av "några röster".

    Att oppositionen alltid fiskat röster med idéer och "löften" de på intet sätt kunnat ansvara för, är absolut inget nytt.

    Det är lika relevant som om Mona lovat att befria oss från Skåne.

    Jo HADE Mona lovat släppa skåne fritt skulle JAG röstat på henne OM JAG TRODDE PÅ DET, men se det vore nog bara valfläsk som aldrig ens var avsett att uppfyllas...


    Skåne fritt ??

    Från vad ??


    Invandrare ?? Muslimer ??


    Eller ??


    Ok, så då menar du att ett fritt Kroatien skulle vara just fritt från Serber, eller????

    Gör dig inte till, ett Skåne som fritt vore att skåne precis som kroatien fick sin frihet att bilda en egen stat utan styrning från Sverige som sedan 1600-talet ockuperat skåneland.

    Föredrar du Danmark eller?
    Din lilla snapphane! lol! Laughing
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty Sv: SAAB är sålt

    Inlägg  formsvackan 2009-08-19, 19:02

    Sniperace skrev: Sverige som sedan 1600-talet ockuperat skåneland.
    Befriade danskarna från, står det i vissa historieböcker Very Happy
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty Sv: SAAB är sålt

    Inlägg  marxisten 2009-08-19, 19:22

    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev: Sverige som sedan 1600-talet ockuperat skåneland.
    Befriade danskarna från, står det i vissa historieböcker Very Happy

    Hehe, skrivs av den som vinne.r

    Kristian Tyrann heter ju Kristian den Gode i Danmark så.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty Sv: SAAB är sålt

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-19, 19:59

    marxisten skrev:
    Sniperace skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:
    blueheaven skrev:Formsvackan köper gärna några röster genom att ta från statskassan om så landet går i konkurs spelar mindre roll! Laughing
    Jag har tyvärr ingen som helst nytta av "några röster".

    Att oppositionen alltid fiskat röster med idéer och "löften" de på intet sätt kunnat ansvara för, är absolut inget nytt.

    Det är lika relevant som om Mona lovat att befria oss från Skåne.

    Jo HADE Mona lovat släppa skåne fritt skulle JAG röstat på henne OM JAG TRODDE PÅ DET, men se det vore nog bara valfläsk som aldrig ens var avsett att uppfyllas...


    Skåne fritt ??

    Från vad ??


    Invandrare ?? Muslimer ??


    Eller ??


    Ok, så då menar du att ett fritt Kroatien skulle vara just fritt från Serber, eller????

    Gör dig inte till, ett Skåne som fritt vore att skåne precis som kroatien fick sin frihet att bilda en egen stat utan styrning från Sverige som sedan 1600-talet ockuperat skåneland.

    Föredrar du Danmark eller?
    Din lilla snapphane! lol! Laughing


    Vet du vad kamrat jag tror att Snipe är en Dansk som brukar rösta på SD och hopas att på så sätt han kommer att tillbringa ostabillitet i Svea Riket ....


    Sen när SD inavlade orcher börjar förstora Svea Riket kommer smyg dansk rasist att blanda sig in och förstora ännu mera för Svea Landet !!!


    Och därmed ockupera en del av Svea landet för Danskens skull...


    Kolla bara på Snipes favorit och denna är Israel ... säger det inte något till dig??




    Very Happy
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty stackars folie...

    Inlägg  GustavAnder 2009-08-19, 20:01

    formsvackan skrev:
    råttan skrev:Oppositionen ville att pengar skulle tas ur statskassan och gå in i GM's konkursbo. Sen att rödgröna röran saknar makt ska vi bara vara tacksamma för.
    Hade man innehaft regeringsmakten, hade det varit ett helt annat ljud i skällan. Att lägga någon vikt vid vad oppositionen "lovar" mellan valen, är allt annat än förståndigt.

    Stasckars form, han är fast vid sin gamla vänster som lovar runt och håller tunt, vänstern som saknar heder och bara valfläskar och ljuger och bedrar sin valboskap.

    Nu du, foliet, har vi en regering som gick till val på grejer som den sen stått för,
    i en omfattning som ingen annan regering förr. Vi ömkar honom och förstår att han är mer förvirrad än vanligt, om möjligt.Smile
    Håll dig till dina imaginära gasledningar i Afghanistan folie, där är det inte lika uppenbart hur offside du är i alla frågor.


    Senast ändrad av GustavAnder den 2009-08-19, 20:17, ändrad totalt 1 gång
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty Sv: SAAB är sålt

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-19, 20:04

    GustavAnder skrev:
    formsvackan skrev:
    råttan skrev:Oppositionen ville att pengar skulle tas ur statskassan och gå in i GM's konkursbo. Sen att rödgröna röran saknar makt ska vi bara vara tacksamma för.
    Hade man innehaft regeringsmakten, hade det varit ett helt annat ljud i skällan. Att lägga någon vikt vid vad oppositionen "lovar" mellan valen, är allt annat än förståndigt.

    Stasckars form, han är fast vid sin gamla vänster som lovar runt och håller tunt, vänstern som saknar heder och bara valfläskar och ljuger och bedrar sin valboskap.

    Nu du, foliet, har vi en regering som gick till val på grejer som den sen stått för,
    i en omfattning som ingen annan regering förr.


    Formsvacka är inte Inavlad i alla fall !!





    Twisted Evil
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty Bra Reinfeldt.

    Inlägg  GustavAnder 2009-08-19, 20:13

    Reinfeldt sätter ner foten i SAAB affären, bra Reinfeldt.

    ---------------------De 3 miljarder kronor som saknas för att försäljningen av Saab ska gå i lås kommer inte att komma från staten. Statsminister Fredrik Reinfeldt släckte det sista hoppet genom att understryka att det inte finns några planer på att sätta skattemedel på spel.----------------------------------------------


    Nu väntar vi bara på att Mona och Östros ska göra bort sig ännu mer, om möjligt.

    http://www.dn.se/ekonomi/reineldt-sagar-saab-upplagget-1.934207
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty Sv: SAAB är sålt

    Inlägg  formsvackan 2009-08-19, 20:13

    GustavAnder skrev:Nu du, foliet, har vi en regering som gick till val på grejer som den sen stått för,
    i en omfattning som ingen annan regering förr.
    Det är väl förmodligen nedanstående du menar Very Happy

    "inget stöd över svältgränsen ska skattefinansieras" / Fredrik Reinfeldt
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty Sv: SAAB är sålt

    Inlägg  formsvackan 2009-08-19, 20:18

    KickTheRasist skrev:Formsvacka är inte Inavlad i alla fall !!
    Nej, han har rötter i Sverige, Finland, Ryssland, Tyskland och Ungern. Hans barn har fyllt på med en nation till, och barnbarnen med ytterligare två.

    Ska du köpa en billig guldklocka Very Happy
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty är detta sant ?? LOL

    Inlägg  GustavAnder 2009-08-19, 20:19

    formsvackan skrev:
    GustavAnder skrev:Nu du, foliet, har vi en regering som gick till val på grejer som den sen stått för,
    i en omfattning som ingen annan regering förr.
    Det är väl förmodligen nedanstående du menar Very Happy

    "inget stöd över svältgränsen ska skattefinansieras" / Fredrik Reinfeldt

    Sa Reinfeldt det i valrörelsen ?, lovade alliansen att genomföre det ?, var det ett vallöfte ?
    ELLER sitter form och ljuger igen ?? Snart behöver man inte fråga längre.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty Sv: SAAB är sålt

    Inlägg  Sniperace 2009-08-19, 20:20

    KickTheRasist skrev:citat:
    "Palestina är inte ockuperat, det har alltid varit i Israeliska händer sedan 1948, och var det tidigare när fiendskap från romarna tog deras land, men som nu återtagitsm och kommer så vara i tusentals år Very Happy "




    Med din Sionist snack kan du hjärntvätta dina barn med... men inte mig !!

    Very Happy


    citat:
    "så kroatien är inte ett fritt land?"


    Är det inte ??

    Fan jag måste kanske uppdatera mig



    Very Happy


    Sniper mitt Land är Fritt och alla har rätt att bo i detta så din Skåne skit bajseri parti kan du stoppa någonstans annat det funkar inte hos mig vännen ...



    Enjoy



    Men fakta är ju att du raljerade över ett fritt skpne om det innebar fritt från blattar....

    när du BORDE förstå vad som avsågs, ett fritt Skåne på samma sätt som du har ditt fria Kroatien.....

    På samma sätt ser jag att Skåneland kunde få sin frihet och låta dem som vill bo där göra detta utan att bry sig om varifrån de kommer....

    och Nej, jag är INTE Dansk, jag är SKÅNING och snapphanarna finns i mitt släktled....


    Och NEJ, sd har ALDRIG fått min röst och kommer inte heller få den.

    så jag kan svara på samma sätt om DITT bajseri och idioti där du tror och anklagar....
    men det funkar inte KTR, jag ser ALLA människor som lika värda, Serber, kroater, assyrier, palestinier Israeler, Judar osv osv.....

    möjligen kan man se lite att Stockholmare inte är av samma värde.... Very Happy
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty Sv: SAAB är sålt

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-19, 20:21

    formsvackan skrev:
    KickTheRasist skrev:Formsvacka är inte Inavlad i alla fall !!
    Nej, han har rötter i Sverige, Finland, Ryssland, Tyskland och Ungern. Hans barn har fyllt på med en nation till, och barnbarnen med ytterligare två.

    Ska du köpa en billig guldklocka Very Happy

    Gärna mannen , skicka adress och resten så vi kan träffas och avsluta business !!


    Wink
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty Sv: SAAB är sålt

    Inlägg  Sniperace 2009-08-19, 20:22

    marxisten skrev:
    Sniperace skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:
    blueheaven skrev:Formsvackan köper gärna några röster genom att ta från statskassan om så landet går i konkurs spelar mindre roll! Laughing
    Jag har tyvärr ingen som helst nytta av "några röster".

    Att oppositionen alltid fiskat röster med idéer och "löften" de på intet sätt kunnat ansvara för, är absolut inget nytt.

    Det är lika relevant som om Mona lovat att befria oss från Skåne.

    Jo HADE Mona lovat släppa skåne fritt skulle JAG röstat på henne OM JAG TRODDE PÅ DET, men se det vore nog bara valfläsk som aldrig ens var avsett att uppfyllas...


    Skåne fritt ??

    Från vad ??


    Invandrare ?? Muslimer ??


    Eller ??


    Ok, så då menar du att ett fritt Kroatien skulle vara just fritt från Serber, eller????

    Gör dig inte till, ett Skåne som fritt vore att skåne precis som kroatien fick sin frihet att bilda en egen stat utan styrning från Sverige som sedan 1600-talet ockuperat skåneland.

    Föredrar du Danmark eller?
    Din lilla snapphane! lol! Laughing

    Yepp, jag ÄR Snapphane och bor i stort sett mitt i Snapphaneskogarna där de verkade som mest i kampen mot Svensken.... Very Happy
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty Sv: SAAB är sålt

    Inlägg  formsvackan 2009-08-19, 20:24

    GustavAnder skrev:
    formsvackan skrev:
    GustavAnder skrev:Nu du, foliet, har vi en regering som gick till val på grejer som den sen stått för,
    i en omfattning som ingen annan regering förr.
    Det är väl förmodligen nedanstående du menar Very Happy

    "inget stöd över svältgränsen ska skattefinansieras" / Fredrik Reinfeldt

    Sa Reinfeldt det i valrörelsen ?, lovade alliansen att genomföre det ?, var det ett vallöfte ?
    Det ser väl så ut, eller hur ?
    GustavAnder skrev:ELLER sitter form och ljuger igen ?? Snart behöver man inte fråga längre.
    1993 skrev han boken ”Det sovande folket” där han starkt kritiserar den svenska välfärdsstaten och målar upp ett radikalt nyliberalt system. I samband med denna bok sade han under en debatt att gränsen för socialbidrag borde gå vid svältgränsen.

    Vem ljuger, jag, Reinfeldt eller du ?
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty DU

    Inlägg  GustavAnder 2009-08-19, 20:27

    formsvackan skrev:
    GustavAnder skrev:
    formsvackan skrev:
    GustavAnder skrev:Nu du, foliet, har vi en regering som gick till val på grejer som den sen stått för,
    i en omfattning som ingen annan regering förr.
    Det är väl förmodligen nedanstående du menar Very Happy

    "inget stöd över svältgränsen ska skattefinansieras" / Fredrik Reinfeldt

    Sa Reinfeldt det i valrörelsen ?, lovade alliansen att genomföre det ?, var det ett vallöfte ?
    Det ser väl så ut, eller hur ?
    GustavAnder skrev:ELLER sitter form och ljuger igen ?? Snart behöver man inte fråga längre.
    1993 skrev han boken ”Det sovande folket” där han starkt kritiserar den svenska välfärdsstaten och målar upp ett radikalt nyliberalt system. I samband med denna bok sade han under en debatt att gränsen för socialbidrag borde gå vid svältgränsen.

    Vem ljuger, jag, Reinfeldt eller du ?

    Du ljuger, naturligtvis, men man måste nästan fråga om du är lika iq befriad som sus ktr , eftersom du inte tycks förstå det själv.
    Valrörelsen 1993 ??? Idiot.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty Sv: SAAB är sålt

    Inlägg  formsvackan 2009-08-19, 20:27

    Sniperace skrev: möjligen kan man se lite att Stockholmare inte är av samma värde.... Very Happy
    Och lappjävlar. Bunt ihop dom .... Very Happy
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    SAAB är sålt - Sida 3 Empty Sv: SAAB är sålt

    Inlägg  formsvackan 2009-08-19, 20:29

    GustavAnder skrev:Valrörelsen 1993 ??? Idiot.
    Inte nog med det, under valrörelsen 1984 tror jag att den fan satt på en båt i Västervik, drack drink och funderade på hemska illdåd Very Happy

    Sponsored content


    SAAB är sålt - Sida 3 Empty Sv: SAAB är sålt

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 00:32