KickTheRasist 2009-08-19, 14:33
[quote="Sniperace"]
KickTheRasist skrev: Sniperace skrev: formsvackan skrev: blueheaven skrev:Formsvackan köper gärna några röster genom att ta från statskassan om så landet går i konkurs spelar mindre roll!
Jag har tyvärr ingen som helst nytta av "några röster".
Att oppositionen alltid fiskat röster med idéer och "löften" de på intet sätt kunnat ansvara för, är absolut inget nytt.
Det är lika relevant som om Mona lovat att befria oss från Skåne.
Jo HADE Mona lovat släppa skåne fritt skulle JAG röstat på henne OM JAG TRODDE PÅ DET, men se det vore nog bara valfläsk som aldrig ens var avsett att uppfyllas...
Skåne fritt ??
Från vad ??
Invandrare ?? Muslimer ??
Eller ??
citat:
"Ok, så då menar du att ett fritt Kroatien skulle vara just fritt från Serber, eller????"
Fritt från beväpnade serber som ville sammanfoga Kroatien i den Storserbiska drömmen.
Till din Upplysning det bor fortfarande en hel del Serber i mitt land och dem mår bra !!
citat:
"Gör dig inte till, ett Skåne som fritt vore att skåne precis som kroatien fick sin frihet att bilda en egen stat utan styrning från Sverige som sedan 1600-talet ockuperat skåneland."
Jag tror att jag och du har diskuterat det redan någonstans , men jag skall skriva igen till dig ...
Skåne är inte ockuperat , skåne har alltid varit Svensk javisst Skåne land var i Svenska händer från 1600 -talet men detta fick Svensken efter Danska härjningar genom Svea Land.
Så Skåne är egentligen ett eftergift för Dansk ockupation av Svea Landet !!
Och denna kommer att förbli Svensk i många 1000 år ...
Föresten tycker du inte att Pia ser ut som en Inavlad Kosa??
MVH
//KTR