Vad har din brorsa för handikapp?
Du behöver inte svara, undrar bara i ren välmening?
martin7lindgren skrev:Ha det bra här i stan The ward!
Vad har din brorsa för handikapp?
Du behöver inte svara, undrar bara i ren välmening?
martin7lindgren skrev:Jag förstår, tänker man då på hur många människor ser på handikappade och sjuka som tärande, vem vill byta situation med t.ex din brorsa?
Vilken arena ska du till?
Jag kan ge dig en enkel färdbeskrivning!
Har själv en kompis som är förlamad från armarna, vi har varit runt ibland på olika arenor,
Det är fan ingen lek om man är ledsagare till en rullstol!
Din brorsa kanske har färdtjänst?
martin7lindgren skrev:Socialdemokraterna ger som val löfte ingen uranbrytning i sverige, det tackar man för!
martin7lindgren skrev:Att sossarna vill satsa stort på att återställa akassan, tror jag välkommnas av många väljare?
Särskilt med en max månadsavgift på 100 kronor,som också ska vara avdragsgill,
Mot dagens uppåt 400 kronor i månaden som inte är avdragsgill,om jag förstått det hela rätt?
råttan. skrev:martin7lindgren skrev:Att sossarna vill satsa stort på att återställa akassan, tror jag välkommnas av många väljare?
Särskilt med en max månadsavgift på 100 kronor,som också ska vara avdragsgill,
Mot dagens uppåt 400 kronor i månaden som inte är avdragsgill,om jag förstått det hela rätt?
Höj skatten med ett par tusen och få sänkt a-kassa med ett par hundra. Hurra för röran.
martin7lindgren skrev:Att låta föräldrarna förfoga fritt över föräldrar försäkringen till ungarna är 16 år,låter som en bra ide som säkert välkommnas av många,
Spara dagar att använda vid skol lov när ungarna är tonåringar, skulle nog motverka en hel fusk med vab dagar t.ex!
Ett bra förslag från socialdemokraterna!
16 år mot dagens 8 år är ju dubbelt så bra!