Gillar jag den rödgrönapolitiken eller inte, hmmm...?
Du ska få en ledtråd Mr.Råtta, varför är inte du en rödgrön väljare?
martin7lindgren skrev:Den korkade Mr.Råtta spekulerar, så han får väl en chans och gissa varför jag är en rödgrön väljare?
Gillar jag den rödgrönapolitiken eller inte, hmmm...?
Du ska få en ledtråd Mr.Råtta, varför är inte du en rödgrön väljare?
martin7lindgren skrev:Ja ni, det återstår ju att se vilka som vinner valet 2010?
Vad kallar ni subventionerade pigtjänster för dom med pengar, vårdnadsbidrag,
Rotavdrag för dom med egna hus o.s.v?
Samtidigt somman nu aviserar ett fjärde skattesteg, för friska drar man åt tumskruvarna för sjuka?
Så det kommer nog finnas många som har en hälsning till Reinfeldt och hans kumpaner 2010?
martin7lindgren skrev:Det vi redan att man inte kommer göra,däremot kommer vi som ställts i diket tillbaks in på planen igen?
martin7lindgren skrev:Du menar att jag och andra i liknande,situationer, kastar in handuken och stannar i diket med mössan i handen ?
Visst stämmer det att det som ligger bakom oss går inte ändra på, men vi kan se fram emot nya tider,
Och dom nya tiderna kan vi aldrig fåav borgeriet!
martin7lindgren skrev:Du menar att jag och andra i liknande,situationer, kastar in handuken och stannar i diket med mössan i handen ?
Visst stämmer det att det som ligger bakom oss går inte ändra på, men vi kan se fram emot nya tider,
Och dom nya tiderna kan vi aldrig fåav borgeriet!
råttan skrev:martin lille,
Hela din tillvaro bygger på att du får. Detta eftersom du själv är totalt hjälplös.
lazy skrev:råttan skrev:martin lille,
Hela din tillvaro bygger på att du får. Detta eftersom du själv är totalt hjälplös.
Kommentarer överflödiga!
martin7lindgren Today at 8:43 am
Men det är ju klart, din idol Adolf Hitler har redan praktiserat den slutgiltiga lösningen med dom lata och tärande som du ylar om varje dag!