han kommer till Göteborg, bäst är väl att bara prata med absolut
likasinnade för det kan ju bli lite pinsamt om forumbeteendet
"tittar fram".
martin7lindgren skrev:Med 20 stenhårda hemlösa år bakom mig,som jag lyckats vända på till att numera har min egen dörr m.m är en riktig usväng till det klart bättre!
Så visst går min situation åt rätt håll!
Jag hade stor tur som hann få min bostad på målinjen in na alliansen tog över
Då vårt förra styre hade kommit igång och grejat fram lägenheter till hemlösa,
Något som tvärnitade efter förra valet,
Med alliansen upphörde nästan byggandet av hyresrätter direkt, och utförsäljningar exploderade, vilket ledde till att det inte finns lägenheter till hemlösa längre,
Alliansens utlovade storsatsning på hemlösa, med 100 lägenheter på ett antal
år, är ju lika stort som en spottloska i atlanten!
råttan skrev:Han fick ju visst lite skattefria förmåner för besväret. Hade de varit beskattade hade han:
1. Inte haft råd att åka. Ändå vill han höja skatten för andra.
2. Inte velat åka av princip. martin har aldrig och kommer aldrig betala skatt.
martin7lindgren skrev:Suck snillena Lazy & Råttan spekulerar, men sorry grejen i Göteborg är så långt från skattemedel man kan komma!
Jag lovar att Göteborg grejen bär sina egna kostnader helt utan er inblandning, så ut på ängarna med er och nosa varandra i baken som vanligt!
martin7lindgren skrev:Tack för det Lazy,jag behöver det,för ärligt talat är jag lite fuktig då grejen är så stor som den är!
Men jag snackade på luren igår med en tjej som är journalist på TV4 och expressen som gjort ett par grejer med mig, som jag håller kontakt med, och hon sa sig vara säker påatt det blir bra, då hon anser mig vara en bra berättare som har förmågan att få folk att lyssna!
Men återigen tack för lyckönskningen Lazy!
KL: 11.00 på söndagförmiddag, söndag den 27/9 kan den som vill höra mig, prästen Olle Carlson och sångerskan Irma Schultz i en direktsänd radiodebatt, P 1, från Göteborg?
Nu ska du bjudas på på all möjlig lyx.