Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
Leena-66
MartinLindgren
6 posters

    SANNING...

    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    SANNING... - Sida 2 Empty Sv: SANNING...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-14, 20:47

    Tack ska du ha själv Mr.rahm, som ger en så lysande beskrivning av dig själv, Wink
    En beskrivning som visserligen inte förvånar, No
    Då man visste det redan Wink
    avatar
    Leena-66


    Antal inlägg : 175
    Join date : 09-02-18
    Ort : Stockholm

    SANNING... - Sida 2 Empty Livet är underbart...

    Inlägg  Leena-66 2009-03-17, 10:16

    Jag är tacksam...... för tonåringen som gnäller för att han måste diska för då är han hemma och inte ute på gatorna.

    ....för skatterna jag betalar för det betyder att jag har ett jobb.

    ... för att jag måste städa efter en fest för det betyder att jag har vänner.

    ....för att kläderna är lite trånga för det betyder att jag har mat på bordet.

    ... för att gräsmattan behöver klippas , fönster tvättas och hängrännor  som måste rensas, jag har ett eget hem.

    ...för skuggan som bevakar mitt arbete, det betyder att jag är ute i solen.

    ... för alla klagomål på politiker för det betyder att vi har fri yttranderätt.

    ... för att parkeringsplatsen är längst bort för det betyder att jag har råd att ha bil.

    ... för min höga elräkning, den betyder att jag har det varmt.

    ... för kvinnan i bänken bakom mig i kyrkan som sjunger falskt för det betyder att jag kan höra.

    ... för tvätthögen på bordet för det betyder att jag har kläder att ta på mig

    ... för trötthet och värkande muskler i slutet av dagen - jag har kunnat arbeta hårt.

    ... för väckarklockan som ringer på morgonen, jag lever. flower
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    SANNING... - Sida 2 Empty Sv: SANNING...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-17, 12:52

    Leena-66 skrev:Jag är tacksam...... för tonåringen som gnäller för att han måste diska för då är han hemma och inte ute på gatorna.

    ....för skatterna jag betalar för det betyder att jag har ett jobb.

    ... för att jag måste städa efter en fest för det betyder att jag har vänner.

    ....för att kläderna är lite trånga för det betyder att jag har mat på bordet.

    ... för att gräsmattan behöver klippas , fönster tvättas och hängrännor  som måste rensas, jag har ett eget hem.

    ...för skuggan som bevakar mitt arbete, det betyder att jag är ute i solen.

    ... för alla klagomål på politiker för det betyder att vi har fri yttranderätt.

    ... för att parkeringsplatsen är längst bort för det betyder att jag har råd att ha bil.

    ... för min höga elräkning, den betyder att jag har det varmt.

    ... för kvinnan i bänken bakom mig i kyrkan som sjunger falskt för det betyder att jag kan höra.

    ... för tvätthögen på bordet för det betyder att jag har kläder att ta på mig

    ... för trötthet och värkande muskler i slutet av dagen - jag har kunnat arbeta hårt.

    ... för väckarklockan som ringer på morgonen, jag lever. flower

    Ett ord:

    UNDERBAR!!!!
    Razz
    avatar
    Leena-66


    Antal inlägg : 175
    Join date : 09-02-18
    Ort : Stockholm

    SANNING... - Sida 2 Empty Det handlar om val

    Inlägg  Leena-66 2009-03-17, 13:14

    Man skulle kunna kalla set för "Livet från den ljusa sidan" cheers
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    SANNING... - Sida 2 Empty Sv: SANNING...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-17, 14:08

    Har du skrivit den själv Leena? Wink
    avatar
    Leena-66


    Antal inlägg : 175
    Join date : 09-02-18
    Ort : Stockholm

    SANNING... - Sida 2 Empty Sv: SANNING...

    Inlägg  Leena-66 2009-03-17, 14:27

    martin7lindgren skrev:Har du skrivit den själv Leena? Wink

    Det var många år sen- och skickade detta till en väninna som hade stora problem att se ljust på livet just då...märkligt nog fick jag detta retunerat här om dan i form av en sk kedjebrev som numera cirkulerar idag i hotmail och sprider sig Like a Star @ heaven

    Sponsored content


    SANNING... - Sida 2 Empty Sv: SANNING...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-07, 05:09