http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13486190.ab
+8
DirtyDog
Infra
RedCloud
Sossar ee lata
ANNA2LINK
F.I.S.T
Secrist
Redvictory
12 posters
Snart får vi en till bidragstagare att försörja!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Och då gäller det ifrån första dagen till den sista! dessa personer är de största socialfallen i Sverige! men i vanlig ordning så tycker nog högeranhängarna att då är det helt ok!
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 2
Lycka
Den humana vänstern öser förakt över ett väntande barn. Fin människosyn.
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Secrist skrev:Den humana vänstern öser förakt över ett väntande barn.
vart då ?
Secrist skrev:Den humana vänstern öser förakt över ett väntande barn. Fin människosyn.
Det jag vill belysa är att högern endast vill att enbart en familj (med anknytning till nazisterna) skall ha rätt till bidrag! medan alla andra skall vara utan! då kan vi snacka om människosyn!!!
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
Redvictory skrev:Secrist skrev:Den humana vänstern öser förakt över ett väntande barn. Fin människosyn.
Det jag vill belysa är att högern endast vill att enbart en familj (med anknytning till nazisterna) skall ha rätt till bidrag! medan alla andra skall vara utan! då kan vi snacka om människosyn!!!
Ja verkligen... Men det är skillnad på "folk och folk" hos många av högern och det märks ju tydligt här, "det vanliga folket och det fina folket"...
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 6
Lilla små ynkliga kommunistbarn
Kungafamiljen representerar Sverige på bästa sätt, de generar så mycket pengar och är en förebild för Sverige!
Till skillnad från er vänstermuppar som bara gnäller, skaffa er ett liv istället, Bröderna Red & Anna har gnällt här i åratal utan att tydligen lyckats med något, jo Red C har ju lyckats få ett hyres kontrakt på en koja i skogen..... som ingen annan vill ha
Till skillnad från er vänstermuppar som bara gnäller, skaffa er ett liv istället, Bröderna Red & Anna har gnällt här i åratal utan att tydligen lyckats med något, jo Red C har ju lyckats få ett hyres kontrakt på en koja i skogen..... som ingen annan vill ha
ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:Secrist skrev:Den humana vänstern öser förakt över ett väntande barn. Fin människosyn.
Ja verkligen... Men det är skillnad på "folk och folk" hos många av högern och det märks ju tydligt här, "det vanliga folket och det fina folket"...
De flesta här jag skulle välja alla högeranhängare tillhör medelklassen men de vill tillhöra överklassen i sin attityd! de flesta av dem har eller har tagit emot bidrag av olika slag men det kommer de att förneka! möjligen erkänner någon att de tagit emot barnbidrag!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
och är en förebild för Sverige!
En nazi-anstruken familj ?
My ass...
Med en kung som springer på porrklubbar ?
RedCloud skrev:och är en förebild för Sverige!
My ass...
Snart får kanske Sveriges flagga ett litet nazikors i ena hörnet också!
Infra- Antal inlägg : 29644
Du förstår vilket jävla veckotidningshalibaloo det kommer att vara i media de närmaste 9 månaderna och en ansenlig tid därefter. Det är fan så man mår illa vid blotta tanken på´t. Det har redan börjat! Slå upp vilken tidninmg som helst i dag.
Redvictory skrev:RedCloud skrev:och är en förebild för Sverige!
My ass...
Snart får kanske Sveriges flagga ett litet nazikors i ena hörnet också!
Ja dom har ju en stolt tradition att följa:
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
"anknytning till nazisterna" är ju ett väldigt grovt påhopp och sen är det inte likställt med att vara bidragstagare att leva i offentligheten under hela sitt liv som de gör. De förväntas ständigt delta på allehanda evenemang och skall agera som turistmagneter hela sitt liv.Redvictory skrev:Det jag vill belysa är att högern endast vill att enbart en familj (med anknytning till nazisterna) skall ha rätt till bidrag! medan alla andra skall vara utan! då kan vi snacka om människosyn!!!
Visst, de lever ett bättre liv än de flesta men har blivit VALDA till att utföra detta och lär nog fortsätta med det tills en MAJORITET av svenska folket vill att någon annan utför deras uppgifter (t.ex. en President med familj som andra länder har).
Senast ändrad av DirtyDog den 2011-08-18, 10:44, ändrad totalt 1 gång
Sossar ee lata skrev:Kungafamiljen representerar Sverige på bästa sätt, de generar så mycket pengar och är en förebild för Sverige!
JA DU OCKSÅ HAR MISSAT VAD JAG HAR SKRIVIT SOM FLER AV ER ANDRA I IFRÅN HÖGERN HÄR INNE. OFTA VERKAR DET SÅ ATT NI VILL MISSTOLKA ALLT MAN SKRIVER OM. JAG ÄR PÅ GÅNG ATT BÖRJA EN KURS PÅ MÅNDAG SOM ÄR JOBBRELATERAD. JAG VILL INTE HÖRA NÅGOT MER NEGATIVT OM MIG ANGÅENDE JOBB OCH SÅ IFRÅN NÅGON AV ER! JAG ÄR SÅ TRÖTT ATT BEHÖVA UPPREPA MIG HELA TIDEN OM VAD JAG GÖR OCH SÅ, ÄR TRÖTT PÅ ATT MÅNGA AV ER TROR ATT JAG INTE VILL JOBBA. NI HAR HELT FEL I DETTA! JAG KOMMER TROLIGTVIS ATT KUNNA JOBBA 100% I FRAMTIDEN TILL SKILLNAD MOT ANDRA. HÅLL INTE PÅ ATT VARA SÅ FB NEGATIV MOT MIG OCH TRO INTE ATT JAG ÄR NÅGON SOM VILJAT HAMNA I DEN SITUATIONEN SOM JAG ÄR OCH HAR VARIT I!!!
SLUTA MED ERA FÖRDOMAR SOM NI HAR MOT ANDRA OCH MIG!
Senast ändrad av ANNA2LINK den 2011-08-18, 10:49, ändrad totalt 3 gånger
men har blivit VALDA till att utföra detta
Av vilka då ?
Har för mig att de ärver ämbetet....
Högern och historieförfalskning 0 sant
DirtyDog skrev:"anknytning till nazisterna" är ju ett väldigt grovt påhopp och sen är det inte likställt med att vara bidragstagare att leva i offentligheten under hela sitt liv som de gör. De förväntas ständigt delta på allehanda evenemang och skall agera som turistmagneter hela sitt liv.Redvictory skrev:Det jag vill belysa är att högern endast vill att enbart en familj (med anknytning till nazisterna) skall ha rätt till bidrag! medan alla andra skall vara utan! då kan vi snacka om människosyn!!!
Visst, de lever ett bättre liv än de flesta men har blivit VALDA till att utföra detta och lär nog fortsätta med det tills en MAJORITET av svenska folket vill att någon annan utför deras uppgifter (t.ex. en President med familj som andra länder har).
"Blivit VALDA till"??? kan vi få VÄLJA BORT DEM???
Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:Secrist skrev:Den humana vänstern öser förakt över ett väntande barn. Fin människosyn.
De flesta här jag skulle välja alla högeranhängare tillhör medelklassen men de vill tillhöra överklassen i sin attityd! de flesta av dem har eller har tagit emot bidrag av olika slag men det kommer de att förneka! möjligen erkänner någon att de tagit emot barnbidrag!
Ja ett barnbidrag som de kan spara på deras barns konto varje månad många av dem... Barnbidraget skulle vara inkomstbaserat!
JA DU OCKSÅ HAR MISSAT VAD JAG HAR SKRIVIT SOM FLER ABDRA IFRÅN HÖGERN HÄR INNE. OFTA VERKAR DET SÅ ATT NI VILL MISSTOLKA ALLT MAN SKRIVER OM. JAG ÄR PÅ GÅNG ATT BÖRJA EN KURS PÅ MÅNDAG SOM ÄR JOBBRELATERAD. JAG VILL INTE HÖRA NÅGOT MER NEGATIVT OM MIG ANGÅENDE JOBB OCH SÅ TACK IFRÅN NÅGON AV ER! JAG ÄR SÅ TRÖTT ATT BEHÖVA UPPREPA MIG HELA TIDEN OM VAD JAG GÖR OCH SÅ, ÄR TRÖTT PÅ ATT MÅNGA AV ER TROR ATT JAG INTE VILL JOBBA. NI HAR HELT FEL I DETTA! JAG KOMMER TROLIGTVIS ATT KUNNA JOBBA 100% I FRAMTIDEN TILL SKILLNAD MOT ANDRA.HÄLL INTE PÅ ATT VARA SÅ FB NEGATIV MOT MIG OCH TRO INTE ATT JAG ÄR NÅGON SOM VILJAT HAMNA I DEN SITUATIONEN SOM JAG ÄR OCH HAR VARIT I!!!
Bra skrivet Anna, men om de nu inte får skriva ner sina fördomar, så blev det nog inte så mycket skrivet från det hållet.
Jag och förmodligen de flesta vänsterskribenter önskar dig lycka till med det du börjar på måndag.
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
Att du KAN jobba 100% har väl ingen ifrågasatt, tvärtom?ANNA2LINK skrev:JAG KOMMER TROLIGTVIS ATT KUNNA JOBBA 100% I FRAMTIDEN TILL SKILLNAD MOT ANDRA.
Att du KOMMER att jobba 100% är det dock fler som har mindre förhoppning om.
redalert- Antal inlägg : 13973
RedCloud skrev:JA DU OCKSÅ HAR MISSAT VAD JAG HAR SKRIVIT SOM FLER ABDRA IFRÅN HÖGERN HÄR INNE. OFTA VERKAR DET SÅ ATT NI VILL MISSTOLKA ALLT MAN SKRIVER OM. JAG ÄR PÅ GÅNG ATT BÖRJA EN KURS PÅ MÅNDAG SOM ÄR JOBBRELATERAD. JAG VILL INTE HÖRA NÅGOT MER NEGATIVT OM MIG ANGÅENDE JOBB OCH SÅ TACK IFRÅN NÅGON AV ER! JAG ÄR SÅ TRÖTT ATT BEHÖVA UPPREPA MIG HELA TIDEN OM VAD JAG GÖR OCH SÅ, ÄR TRÖTT PÅ ATT MÅNGA AV ER TROR ATT JAG INTE VILL JOBBA. NI HAR HELT FEL I DETTA! JAG KOMMER TROLIGTVIS ATT KUNNA JOBBA 100% I FRAMTIDEN TILL SKILLNAD MOT ANDRA.HÄLL INTE PÅ ATT VARA SÅ FB NEGATIV MOT MIG OCH TRO INTE ATT JAG ÄR NÅGON SOM VILJAT HAMNA I DEN SITUATIONEN SOM JAG ÄR OCH HAR VARIT I!!!
Bra skrivet Anna, men om de nu inte får skriva ner sina fördomar, så blev det nog inte så mycket skrivet från det hållet.
Jag och förmodligen de flesta vänsterskribenter önskar dig lycka till med det du börjar på måndag.
Men skulle du inte börjat denna kurs redan i måndags Anna eller skjuter du bara allting framför dig allt eftersom?
RedCloud skrev:JA DU OCKSÅ HAR MISSAT VAD JAG HAR SKRIVIT SOM FLER ABDRA IFRÅN HÖGERN HÄR INNE. OFTA VERKAR DET SÅ ATT NI VILL MISSTOLKA ALLT MAN SKRIVER OM. JAG ÄR PÅ GÅNG ATT BÖRJA EN KURS PÅ MÅNDAG SOM ÄR JOBBRELATERAD. JAG VILL INTE HÖRA NÅGOT MER NEGATIVT OM MIG ANGÅENDE JOBB OCH SÅ TACK IFRÅN NÅGON AV ER! JAG ÄR SÅ TRÖTT ATT BEHÖVA UPPREPA MIG HELA TIDEN OM VAD JAG GÖR OCH SÅ, ÄR TRÖTT PÅ ATT MÅNGA AV ER TROR ATT JAG INTE VILL JOBBA. NI HAR HELT FEL I DETTA! JAG KOMMER TROLIGTVIS ATT KUNNA JOBBA 100% I FRAMTIDEN TILL SKILLNAD MOT ANDRA.HÄLL INTE PÅ ATT VARA SÅ FB NEGATIV MOT MIG OCH TRO INTE ATT JAG ÄR NÅGON SOM VILJAT HAMNA I DEN SITUATIONEN SOM JAG ÄR OCH HAR VARIT I!!!
Instämmer! lycka till Anna!
Tack RedC! Nej risken är att högern här inne tröttnar om de inte får ha kvar sina fördomar. Men tyvärr har flera av dem just fördomar om sjuka och arbetslösa och sätter in alla i "samma fack".
Jag önskar er andra också lycka till med det som ni gör/jobbar med!
redalert skrev:RedCloud skrev:JA DU OCKSÅ HAR MISSAT VAD JAG HAR SKRIVIT SOM FLER ABDRA IFRÅN HÖGERN HÄR INNE. OFTA VERKAR DET SÅ ATT NI VILL MISSTOLKA ALLT MAN SKRIVER OM. JAG ÄR PÅ GÅNG ATT BÖRJA EN KURS PÅ MÅNDAG SOM ÄR JOBBRELATERAD. JAG VILL INTE HÖRA NÅGOT MER NEGATIVT OM MIG ANGÅENDE JOBB OCH SÅ TACK IFRÅN NÅGON AV ER! JAG ÄR SÅ TRÖTT ATT BEHÖVA UPPREPA MIG HELA TIDEN OM VAD JAG GÖR OCH SÅ, ÄR TRÖTT PÅ ATT MÅNGA AV ER TROR ATT JAG INTE VILL JOBBA. NI HAR HELT FEL I DETTA! JAG KOMMER TROLIGTVIS ATT KUNNA JOBBA 100% I FRAMTIDEN TILL SKILLNAD MOT ANDRA.HÄLL INTE PÅ ATT VARA SÅ FB NEGATIV MOT MIG OCH TRO INTE ATT JAG ÄR NÅGON SOM VILJAT HAMNA I DEN SITUATIONEN SOM JAG ÄR OCH HAR VARIT I!!!
Men skulle du inte börjat denna kurs redan i måndags Anna eller skjuter du bara allting framför dig allt eftersom?
Jag har inte skrivit om nu i måndags utan måndagen som kommer. Försöker du få andra här inne att tro att jag ljuger eller vad är det frågan om? Typiskt dig att kommentera helt galet!
Senast ändrad av ANNA2LINK den 2011-08-18, 10:56, ändrad totalt 2 gånger
Redvictory skrev:RedCloud skrev:JA DU OCKSÅ HAR MISSAT VAD JAG HAR SKRIVIT SOM FLER ABDRA IFRÅN HÖGERN HÄR INNE. OFTA VERKAR DET SÅ ATT NI VILL MISSTOLKA ALLT MAN SKRIVER OM. JAG ÄR PÅ GÅNG ATT BÖRJA EN KURS PÅ MÅNDAG SOM ÄR JOBBRELATERAD. JAG VILL INTE HÖRA NÅGOT MER NEGATIVT OM MIG ANGÅENDE JOBB OCH SÅ TACK IFRÅN NÅGON AV ER! JAG ÄR SÅ TRÖTT ATT BEHÖVA UPPREPA MIG HELA TIDEN OM VAD JAG GÖR OCH SÅ, ÄR TRÖTT PÅ ATT MÅNGA AV ER TROR ATT JAG INTE VILL JOBBA. NI HAR HELT FEL I DETTA! JAG KOMMER TROLIGTVIS ATT KUNNA JOBBA 100% I FRAMTIDEN TILL SKILLNAD MOT ANDRA.HÄLL INTE PÅ ATT VARA SÅ FB NEGATIV MOT MIG OCH TRO INTE ATT JAG ÄR NÅGON SOM VILJAT HAMNA I DEN SITUATIONEN SOM JAG ÄR OCH HAR VARIT I!!!
Instämmer! lycka till Anna!
Tack RedV och detsamma till dig!
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
ANNA2LINK skrev:Sossar ee lata skrev:Kungafamiljen representerar Sverige på bästa sätt, de generar så mycket pengar och är en förebild för Sverige!
JA DU OCKSÅ HAR MISSAT VAD JAG HAR SKRIVIT SOM FLER AV ER ANDRA I IFRÅN HÖGERN HÄR INNE. OFTA VERKAR DET SÅ ATT NI VILL MISSTOLKA ALLT MAN SKRIVER OM. JAG ÄR PÅ GÅNG ATT BÖRJA EN KURS PÅ MÅNDAG SOM ÄR JOBBRELATERAD. JAG VILL INTE HÖRA NÅGOT MER NEGATIVT OM MIG ANGÅENDE JOBB OCH SÅ IFRÅN NÅGON AV ER! JAG ÄR SÅ TRÖTT ATT BEHÖVA UPPREPA MIG HELA TIDEN OM VAD JAG GÖR OCH SÅ, ÄR TRÖTT PÅ ATT MÅNGA AV ER TROR ATT JAG INTE VILL JOBBA. NI HAR HELT FEL I DETTA! JAG KOMMER TROLIGTVIS ATT KUNNA JOBBA 100% I FRAMTIDEN TILL SKILLNAD MOT ANDRA. HÅLL INTE PÅ ATT VARA SÅ FB NEGATIV MOT MIG OCH TRO INTE ATT JAG ÄR NÅGON SOM VILJAT HAMNA I DEN SITUATIONEN SOM JAG ÄR OCH HAR VARIT I!!!
Hade du varit född med rikedom, så hade de accepterad dig bättre .... såna är dom högern
F.I.S.T skrev:ANNA2LINK skrev:Sossar ee lata skrev:Kungafamiljen representerar Sverige på bästa sätt, de generar så mycket pengar och är en förebild för Sverige!
Hade du varit född med rikedom, så hade de accepterad dig bättre .... såna är dom högern
Ja så är det nog. Men tur att man själv ser sig att alla är lika mycket värda oavsett vem man är.
» Grattis till alla arbetslösa bidragstagare!! Sverige går bäst i Europa ekonomiskt tack vara ALLIANSEN!!!
» Ouuuups, snart blir det nog till att sluta köra bil i Sverige
» Snart mycker snart startar den goda intelligenta röda debatten !
» Nu är alerten här oxå ....Nu dyker nog snart spammaren upp snart
» Här är svaret på bidragsvänsterns frågor, de ska försörja er?
» Ouuuups, snart blir det nog till att sluta köra bil i Sverige
» Snart mycker snart startar den goda intelligenta röda debatten !
» Nu är alerten här oxå ....Nu dyker nog snart spammaren upp snart
» Här är svaret på bidragsvänsterns frågor, de ska försörja er?