Jag tror ingen köper dina lama bortförklaringar.
+8
DirtyDog
Infra
RedCloud
Sossar ee lata
ANNA2LINK
F.I.S.T
Secrist
Redvictory
12 posters
Snart får vi en till bidragstagare att försörja!
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 26
Barn
Det jag vill belysa är att högern endast vill att enbart en familj (med anknytning till nazisterna) skall ha rätt till bidrag! medan alla andra skall vara utan! då kan vi snacka om människosyn!!!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Secrist skrev:Det jag vill belysa är att högern endast vill att enbart en familj (med anknytning till nazisterna) skall ha rätt till bidrag! medan alla andra skall vara utan! då kan vi snacka om människosyn!!!
Jag belyser denn krassa sanningen Secrist! (belyser) visst är det jobbigt för dig?
- Inlägg 28
Sanning
Jag belyser denn krassa sanningen Secrist! (belyser) visst är det jobbigt för dig?
Tyvärr, jag är inte tillräckligt hjärtlös för att hata ett ofött barn. Det är en egenskap som får stå för dig.
Tyvärr, jag är inte tillräckligt hjärtlös för att hata ett ofött barn. Det är en egenskap som får stå för dig.
Secrist skrev:Jag belyser denn krassa sanningen Secrist! (belyser) visst är det jobbigt för dig?
Var har jag sagt att jag hatar det ofödda barnet Secrist? nu får du ta och bevisa detta! (dina fria fantasier avslöjar dig igen)
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Redvictory skrev:Secrist skrev:Jag belyser denn krassa sanningen Secrist! (belyser) visst är det jobbigt för dig?
Var har jag sagt att jag hatar det ofödda barnet Secrist? nu får du ta och bevisa detta! (dina fria fantasier avslöjar dig igen)
Killen har satt i system att hitta på åsikter som aldrig uttalats, och sedan blir man tvungen att försvara sig mot lögnerna.
"läsa mellan raderna" tror jag han kallar det....puke
redalert- Antal inlägg : 13973
RedCloud skrev:Redvictory skrev:Secrist skrev:Jag belyser denn krassa sanningen Secrist! (belyser) visst är det jobbigt för dig?
Killen har satt i system att hitta på åsikter som aldrig uttalats, och sedan blir man tvungen att försvara sig mot lögnerna.
Det är till att kasta sten i glashus din historielösa mytoman!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Det är till att kasta sten i glashus din historielösa mytoman
nej
redalert skrev:RedCloud skrev:Redvictory skrev:Secrist skrev:Jag belyser denn krassa sanningen Secrist! (belyser) visst är det jobbigt för dig?
Det är till att kasta sten i glashus din historielösa mytoman!
Återigen! Det är inte Jesubarnet som skall frälsa världen vi talar om!
- Inlägg 34
Barn
Återigen! Det är inte Jesubarnet som skall frälsa världen vi talar om!
Det är ett ofött barn som du inte tvekar att kalla socialfall, bidragstagare, nazzebarn etc etc.
Det är ett ofött barn som du inte tvekar att kalla socialfall, bidragstagare, nazzebarn etc etc.
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
Secrist skrev:Återigen! Det är inte Jesubarnet som skall frälsa världen vi talar om!
Jo men det är synen på "folk och folk" som inte är ok här! Att de i kungahuset skulle vara mer speciella än andra!
ANNA2LINK skrev:Secrist skrev:Återigen! Det är inte Jesubarnet som skall frälsa världen vi talar om!
Jo men det är synen på "folk och folk" som inte är ok här! Att de i kungahuset skulle vara mer speciella än andra!
Vem är du att tala som inte klarar av termerna närande och tärande?
redalert skrev:ANNA2LINK skrev:Secrist skrev:Återigen! Det är inte Jesubarnet som skall frälsa världen vi talar om!
Vem är du att tala som inte klarar av termerna närande och tärande?
Lägg av RedA du är patetisk!
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
Redvictory skrev:RedCloud skrev:och är en förebild för Sverige!
En nazi-anstruken familj ?
My ass...
Snart får kanske Sveriges flagga ett litet nazikors i ena hörnet också!
Snillet spekulerar. Troligare är nog att det blir någon av dina favoritsymboler. Hammare och skära eller en arabisk halvmåne.
[ men om de nu inte får skriva ner sina fördomar, så blev det nog inte så mycket skrivet från det hållet.
ASG. Du har nog knappt läst ett vänsterinlägg här inne och du befinner dig nog i någon sorts trans när du skriver själv. Så mycket fördomar som kommer ifrån dig.
ASG. Du har nog knappt läst ett vänsterinlägg här inne och du befinner dig nog i någon sorts trans när du skriver själv. Så mycket fördomar som kommer ifrån dig.
F.I.S.T skrev:ANNA2LINK skrev:Sossar ee lata skrev:Kungafamiljen representerar Sverige på bästa sätt, de generar så mycket pengar och är en förebild för Sverige!
Till skillnad från er vänstermuppar som bara gnäller, skaffa er ett liv istället, Bröderna Red & Anna har gnällt här i åratal utan att tydligen lyckats med något, jo Red C har ju lyckats få ett hyres kontrakt på en koja i skogen..... som ingen annan vill ha
JA DU OCKSÅ HAR MISSAT VAD JAG HAR SKRIVIT SOM FLER AV ER ANDRA I IFRÅN HÖGERN HÄR INNE. OFTA VERKAR DET SÅ ATT NI VILL MISSTOLKA ALLT MAN SKRIVER OM. JAG ÄR PÅ GÅNG ATT BÖRJA EN KURS PÅ MÅNDAG SOM ÄR JOBBRELATERAD. JAG VILL INTE HÖRA NÅGOT MER NEGATIVT OM MIG ANGÅENDE JOBB OCH SÅ IFRÅN NÅGON AV ER! JAG ÄR SÅ TRÖTT ATT BEHÖVA UPPREPA MIG HELA TIDEN OM VAD JAG GÖR OCH SÅ, ÄR TRÖTT PÅ ATT MÅNGA AV ER TROR ATT JAG INTE VILL JOBBA. NI HAR HELT FEL I DETTA! JAG KOMMER TROLIGTVIS ATT KUNNA JOBBA 100% I FRAMTIDEN TILL SKILLNAD MOT ANDRA. HÅLL INTE PÅ ATT VARA SÅ FB NEGATIV MOT MIG OCH TRO INTE ATT JAG ÄR NÅGON SOM VILJAT HAMNA I DEN SITUATIONEN SOM JAG ÄR OCH HAR VARIT I!!!
SLUTA MED ERA FÖRDOMAR SOM NI HAR MOT ANDRA OCH MIG!
Hade du varit född med rikedom, så hade de accepterad dig bättre .... såna är dom högern
He he, Apropå fördomar Red cloud.
Redvictory skrev:Secrist skrev:Det jag vill belysa är att högern endast vill att enbart en familj (med anknytning till nazisterna) skall ha rätt till bidrag! medan alla andra skall vara utan! då kan vi snacka om människosyn!!!
Apropå fördomar Red Cloud
RedCloud skrev:Redvictory skrev:Secrist skrev:Jag belyser denn krassa sanningen Secrist! (belyser) visst är det jobbigt för dig?
Vad kallar du detta inlägget då? Från din kompis som du försvarar i vått och torrt?
Jag belyser denn krassa sanningen Secrist!
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:ANNA2LINK skrev:Sossar ee lata skrev:Kungafamiljen representerar Sverige på bästa sätt, de generar så mycket pengar och är en förebild för Sverige!
Till skillnad från er vänstermuppar som bara gnäller, skaffa er ett liv istället, Bröderna Red & Anna har gnällt här i åratal utan att tydligen lyckats med något, jo Red C har ju lyckats få ett hyres kontrakt på en koja i skogen..... som ingen annan vill ha
JA DU OCKSÅ HAR MISSAT VAD JAG HAR SKRIVIT SOM FLER AV ER ANDRA I IFRÅN HÖGERN HÄR INNE. OFTA VERKAR DET SÅ ATT NI VILL MISSTOLKA ALLT MAN SKRIVER OM. JAG ÄR PÅ GÅNG ATT BÖRJA EN KURS PÅ MÅNDAG SOM ÄR JOBBRELATERAD. JAG VILL INTE HÖRA NÅGOT MER NEGATIVT OM MIG ANGÅENDE JOBB OCH SÅ IFRÅN NÅGON AV ER! JAG ÄR SÅ TRÖTT ATT BEHÖVA UPPREPA MIG HELA TIDEN OM VAD JAG GÖR OCH SÅ, ÄR TRÖTT PÅ ATT MÅNGA AV ER TROR ATT JAG INTE VILL JOBBA. NI HAR HELT FEL I DETTA! JAG KOMMER TROLIGTVIS ATT KUNNA JOBBA 100% I FRAMTIDEN TILL SKILLNAD MOT ANDRA. HÅLL INTE PÅ ATT VARA SÅ FB NEGATIV MOT MIG OCH TRO INTE ATT JAG ÄR NÅGON SOM VILJAT HAMNA I DEN SITUATIONEN SOM JAG ÄR OCH HAR VARIT I!!!
SLUTA MED ERA FÖRDOMAR SOM NI HAR MOT ANDRA OCH MIG!
Hade du varit född med rikedom, så hade de accepterad dig bättre .... såna är dom högern
He he, Apropå fördomar Red cloud.
hmm ... nåja jag baserar detta på av alliansen förd politik, ..... och de som stödjer den torde väl oxå vara medansvariga
- Inlägg 44
Rätt?
Så därför är det ok att kalla deras barn för "nazzebarn" då menar du?
Secrist skrev:Jo men det är synen på "folk och folk" som inte är ok här! Att de i kungahuset skulle vara mer speciella än andra!
Nej absolut inte.
Secrist skrev:Jo men det är synen på "folk och folk" som inte är ok här! Att de i kungahuset skulle vara mer speciella än andra!
Med tanke på Silvias släkt samt Bernadotte så är det väl inget märkligt med det! varför är ni inte stolta över det? kanske blir det namnet Adolf också om det blir en pojke!
Infra- Antal inlägg : 29644
Redvictory skrev:Secrist skrev:Jo men det är synen på "folk och folk" som inte är ok här! Att de i kungahuset skulle vara mer speciella än andra!
Med tanke på Silvias släkt samt Bernadotte så är det väl inget märkligt med det! varför är ni inte stolta över det? kanske blir det namnet Adolf också om det blir en pojke!
ANNA2LINK skrev:Secrist skrev:Jo men det är synen på "folk och folk" som inte är ok här! Att de i kungahuset skulle vara mer speciella än andra!
Nej absolut inte.
Det är bra Anna ryt nu till ordentligt inför dessa scumbags!
Vercingetorix- Antal inlägg : 4633
Jag har hört att kungen kommer att kräva ett DNA-test för att fastställa att barnet verkligen är Viktorias...
Vercingetorix skrev:Jag har hört att kungen kommer att kräva ett DNA-test för att fastställa att barnet verkligen är Viktorias...
Det skulle ju inte förvåna mig! undrar just om det är han som är far till Viktoria!
» Grattis till alla arbetslösa bidragstagare!! Sverige går bäst i Europa ekonomiskt tack vara ALLIANSEN!!!
» Ouuuups, snart blir det nog till att sluta köra bil i Sverige
» Snart mycker snart startar den goda intelligenta röda debatten !
» Nu är alerten här oxå ....Nu dyker nog snart spammaren upp snart
» Här är svaret på bidragsvänsterns frågor, de ska försörja er?
» Ouuuups, snart blir det nog till att sluta köra bil i Sverige
» Snart mycker snart startar den goda intelligenta röda debatten !
» Nu är alerten här oxå ....Nu dyker nog snart spammaren upp snart
» Här är svaret på bidragsvänsterns frågor, de ska försörja er?