Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+9
theward
MartinLindgren
KickTheRasist
Susz X
Sniperace
Redvictory
mimra
blueheaven
Infra
13 posters

Vem är Mimra - S.E.L, Rahm, BH eller Lazy?

Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

Vem är Mimra - S.E.L, Rahm, BH eller Lazy? - Sida 3 Empty Sv: Vem är Mimra - S.E.L, Rahm, BH eller Lazy?

Inlägg  Susz X 2009-07-30, 01:19

Infra skrev:
    R.O.F.L skrev:
    Infra skrev:Mimra är tydligen en av de gamla ärrade rugguglorna från AB-Forum. Kan Mimra vara "Nisse Munk" eller möjligen "Sonim"? Två rabiata okynnesanmälare som är indirekt ansvariga för AB-Forums död.

Sonim var väl duffman eller kaggan?

He, he. Jo jag minns duffman också. Fick för mig att han dök upp samtidigt som ett annat högernick försvann. Var Sonim duffman eller kaggan? Ingen aning Roffe.
    Vem var förresten kaggan?
    Sonim var Duffman...
    Duffman och Beck är dödspolare in i märgen...och mer därtill.
    Hoppas dito förpassas till minfälten så de gör nån nytta- något gott nån gång i livet..
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Vem är Mimra - S.E.L, Rahm, BH eller Lazy? - Sida 3 Empty Sv: Vem är Mimra - S.E.L, Rahm, BH eller Lazy?

Inlägg  Thetaxpayer 2009-07-30, 09:30

Infra skrev:Anförda av tomtefar själv, the Thaxpayer har forumets psyktomtar på högerkanten
    startat en konferens om vem de hatar mest på Forum.

Fel igen,

Här hatas ingen. Jag försöker bara reda ut vem av er som är mest störd.
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2009-07-30, 10:43

Sonim, Nille, Nisse Munk, Tompaaik, Kanaljen och Sniper utgjorde den flock som tillsammans alltid kastade sig över sina offer som en man om denne iddes yppa ett ord om rättvisa, jämlikhet, sanning och rätt. Rena skräckkabinettet. Hängande vid strupen på sina offer ylade detta konservativa följe, blodtörstigt, efter döda - döda - döda. Att få denna blodtörstiga skock efter sig krävde sin man, kan jag säga. Inte roligt alls.

http://www.kvp.se/nyheter/1.1655379/attackerades-av-hundflock

Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-07-30, 21:32

Susz X skrev:
    Infra skrev:
    R.O.F.L skrev:
    Infra skrev:Mimra är tydligen en av de gamla ärrade rugguglorna från AB-Forum. Kan Mimra vara "Nisse Munk" eller möjligen "Sonim"? Två rabiata okynnesanmälare som är indirekt ansvariga för AB-Forums död.

Sonim var väl duffman eller kaggan?

He, he. Jo jag minns duffman också. Fick för mig att han dök upp samtidigt som ett annat högernick försvann. Var Sonim duffman eller kaggan? Ingen aning Roffe.
    Vem var förresten kaggan?
    Sonim var Duffman...
    Duffman och Beck är dödspolare in i märgen...och mer därtill.
    Hoppas dito förpassas till minfälten så de gör nån nytta- något gott nån gång i livet..

Var fan tog Bäck vägen? Var inte han polare med Rahm eller var han Rahm? Jag tror nostalgin börjar bölja i tråden.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-07-30, 21:35

Thetaxpayer skrev:
    Infra skrev:Anförda av tomtefar själv, the Thaxpayer har forumets psyktomtar på högerkanten

Fel igen,

Och vad kom du fram till, Tomtefar?
    mimra
    mimra

Antal inlägg : 495

Inlägg  mimra 2009-07-30, 21:52

De här är en riktigt bra låt! https://www.youtube.com/watch?v=FEPZ3HwOgbY
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2009-07-30, 22:50

Infra skrev:
    Thetaxpayer skrev:

Fel igen,

Och vad kom du fram till, Tomtefar?

Det är jämt. Blir nog svårt att fåett bra svar. scratch
    mimra
    mimra

Antal inlägg : 495

Inlägg  mimra 2009-07-30, 22:51

Ingen som reagerar för hur svennar måste förnedra sig för att passa in i det mångkulturella samhället?
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-07-31, 06:40

Så här skriver Thetaxpayer i en annan tråd som jag inte har lust att lyfta:

"Tyvärr håller jag inte med dig. Regndrottningen verkar ju vara en helt normal människa med normala åsikter. Jag har aldrig påstått att man måste hålla med mig men personerna i undersökningen är enligt mig helt galna eller i alla fall helt utan självinsikt och ser aldrig vad de själva skriver utan bara hatar alla som inte tycker som dem."

Thetax har helt ooch hållet missuppfattat vad som pågår i en del andra trådar. För honom (Thetax) verkar det handla om att få sista ordet. Att det finns viktiga ställningstaganden att göra och viktiga kamper att utkämpa, det missar han helt och hållet. Utkämpar man dessa verbala tvekamper eller gör man dessa viktiga ställningstaganden så är man per definition galen enligt Thax. Han är helt ute och cyklar. Är karln blind och döv eller är han så empatifattig att han inte ens ids sätta sig in i trådarnas tema eller kan eller orkar karln inte läsa det han har synpunkter på. Skål Tomtefar.
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2009-07-31, 09:16

mimra skrev:Ingen som reagerar för hur svennar måste förnedra sig för att passa in i det mångkulturella samhället?

vilka förnedrar sig?

inte jag iaf....

Visst finns det saker man får ta ställning till om man vill eller kan göra.
    Känner man att det "inte känns rätt" då säger man helt enkelt ifrån.

Det är det som är själva grejen med att både vara vuxen och man för den delen.

Förnedra sig själv gör bara de som inte törs säga ifrån eller kan ställa motkrav

Dessutom är förnedra ett väldigt starkt ord. Precis som ordet hat..ska det användas mkt sparsamt, annars går det inflation i ordet
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-07-31, 12:23

Sussen skrev bl a:

"Sonim var Duffman...
    Duffman och Beck är dödspolare in i märgen...och mer därtill."

Låter som en sexuell relation. Var den ena en "she"?
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-08-01, 17:43

Nu blir väl även jag insorterad bland de skurkar som önskar livet ur varandra på forum. Detta bara för jag har mage att fråga: "Törs man hoppas att detta är S.E.L?" Very Happy

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1657576/en-drunknad-utanfor-arvika
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-08-06, 07:40

Tillkännagivande
    Härmed fastslås, högtidligen och en gång för alla, att det var Lazy som var Mimra. Detta beslut grundas på att mimra ej avhörts sedan den dag Lazy återvände från USA. Hos mig är sista noterade inlägg från mimra den 26/7, d v s dagen för Lazys hemkomst. Ett annat indisium som beslutet grundas på är att mimra på ett tidigt stadium av sin korta existens själv uttrycke att "mimra betyder Miriam" vilket mycket väl skulle kunna vara Lazys mellannamn eller alias.

Detta är inget att skämmas för Lazy. Aldrig märkte jag att mimra gick till extrema överdrifter. Vi var så fasligt nyfikna bara.
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2009-08-06, 10:39

Infra skrev:Nu blir väl även jag insorterad bland de skurkar som önskar livet ur varandra på forum. Detta bara för jag har mage att fråga: "Törs man hoppas att detta är S.E.L?" Very Happy

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1657576/en-drunknad-utanfor-arvika

Det blir insorterat bland de som är sjuka i huvudet här...no moore, no less..

Tror du att de anhöriga till killen som druknade skulle gilla smileyn du drog till med???

Idiot!!!
    Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

Inlägg  Susz X 2009-08-31, 11:16

Infra skrev:Sussen skrev bl a:

"Sonim var Duffman...
    Duffman och Beck är dödspolare in i märgen...och mer därtill."

Låter som en sexuell relation. Var den ena en "she"?
    Laughing

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 01:25