Mimras egen rövare om att Mimra betyder Mirjam var ty6dligen bara nys.
Jodå. det kan mycket väl stämma om du nu kollar namnet!! ....
Mimras egen rövare om att Mimra betyder Mirjam var ty6dligen bara nys.
Nej Snipe. jag har inte gjort någon specifik namnkoll. Bara goglat. Som namn har jag bara funnit mimra som efternamn.Sniperace skrev:Mimras egen rövare om att Mimra betyder Mirjam var ty6dligen bara nys.
Jodå. det kan mycket väl stämma om du nu kollar namnet!! ....
Infra skrev:BH! Nu har du kallat Red Cloud och mig för svin för sista gången. Skärpning för fan, Blåtomte!
martin7lindgren skrev:Helt säker på att det inte är Lazy, tror aldrig det är S-e-L heller, visst är han stöddig besserwisser, men han är det framifrån, det är jag säker på!
mimra skrev:Vem är infra...röda molnet..martin..nån annan?
theward skrev:jag är iaf jag, 100% authentic....
undrar hur många som kan stoltsera med det?
ps undrar varför man ska tjafsa om vem som är vem, hela tiden??
SiP skrev:theward skrev:jag är iaf jag, 100% authentic....
undrar hur många som kan stoltsera med det?
ps undrar varför man ska tjafsa om vem som är vem, hela tiden??
Tja, jag har bara ett nick, har alltid haft detta nick (som är en förkortning på SlåssIntePöjkar), hade det på AB och har det på testaren, så då är vi i alla fall två TW..
Infra skrev:martin7lindgren skrev:Helt säker på att det inte är Lazy, tror aldrig det är S-e-L heller, visst är han stöddig besserwisser, men han är det framifrån, det är jag säker på!
Jag är så gott som säker nu, på att Mimra är Gustaf Adlers bättre jag. Om man väljer en sådan figur som Mimra att representera sina allra bästa sidor, hur ser det då ut bakom fassaden.
Infra skrev:Infra skrev:martin7lindgren skrev:Helt säker på att det inte är Lazy, tror aldrig det är S-e-L heller, visst är han stöddig besserwisser, men han är det framifrån, det är jag säker på!
Jag är så gott som säker nu, på att Mimra är Gustaf Adlers bättre jag. Om man väljer en sådan figur som Mimra att representera sina allra bästa sidor, hur ser det då ut bakom fassaden.
Jag hinner inte mer än publicera denna tanke förr än Mimra börjar blanda bort korten på ett väldans genomskinligt vis. Hmm...
Hon/han replikerar så här: "Vem är infra...röda molnet..martin..nån annan?"
Uppenbarligen är, wathever, att mimra är väldigt förtjust i att stå i centrum för en tråd. Hon känner bestämt större eufori än vi anar.
Infra skrev:Mimra är tydligen en av de gamla ärrade rugguglorna från AB-Forum. Kan Mimra vara "Nisse Munk" eller möjligen "Sonim"? Två rabiata okynnesanmälare som är indirekt ansvariga för AB-Forums död.
Infra skrev:Mimra är tydligen en av de gamla ärrade rugguglorna från AB-Forum. Kan Mimra vara "Nisse Munk" eller möjligen "Sonim"? Två rabiata okynnesanmälare som är indirekt ansvariga för AB-Forums död.
R.O.F.L skrev:Infra skrev:Mimra är tydligen en av de gamla ärrade rugguglorna från AB-Forum. Kan Mimra vara "Nisse Munk" eller möjligen "Sonim"? Två rabiata okynnesanmälare som är indirekt ansvariga för AB-Forums död.
Sonim var väl duffman eller kaggan?
Infra skrev:R.O.F.L skrev:Infra skrev:Mimra är tydligen en av de gamla ärrade rugguglorna från AB-Forum. Kan Mimra vara "Nisse Munk" eller möjligen "Sonim"? Två rabiata okynnesanmälare som är indirekt ansvariga för AB-Forums död.
Sonim var väl duffman eller kaggan?
He, he. Jo jag minns duffman också. Fick för mig att han dök upp samtidigt som ett annat högernick försvann. Var Sonim duffman eller kaggan? Ingen aning Roffe.
Vem var förresten kaggan?
R.O.F.L Yesterday at 2:49 pm
Duffman var sonim, Kaggan gick under flera nick (kagganowitz). Kaggan hade väl ett par nick som vart avstängda då hans debattteknik var aningen extrem