Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
Leena-66
visuellt
fredrik rahm70
lazy
MartinLindgren
theward
ANNA2LINK
Susz X
12 posters

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  formsvackan 2009-03-14, 12:59

    se formsvackan som exempel på hur Smutsvänser "debatterar"

    Inte då. Du ska bara ha tillbaka en del av all den skit du sprätter runt dig. Att du sedan inbillar dig att det var facket och inte arbetsgivaren som sänkte din lön, säger en hel del om dina förståndsmässiga gåvor.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-14, 13:02

    formsvackan skrev:se formsvackan som exempel på hur Smutsvänser "debatterar"

    Inte då. Du ska bara ha tillbaka en del av all den skit du sprätter runt dig. Att du sedan inbillar dig att det var facket och inte arbetsgivaren som sänkte din lön, säger en hel del om dina förståndsmässiga gåvor.

    Jantelagens första rad:

    du skall inte tro att du är nått.

    Smutsvänstern debatterar och reagerar som 12åringar med nån bokstavsdiagnos.

    Det saknas helt enkelt nått hos dom..inget nytt.

    intressant är att formsvackan aldrig liksom skrivet nått fast man kan ta på i sina "alster".

    Nej du trollsvackan kryp tillbaka under din stenbro igen och dra in tentaklerna nu..
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  formsvackan 2009-03-14, 13:14

    du skall inte tro att du är nått.

    Man får tro vad man vill, men även om en smörgåsnisse tror sig vara förmer, förblir han dock bara en smörgåsnisse.

    intressant är att formsvackan aldrig liksom skrivet nått fast man kan ta på i sina "alster".

    Läsförståelse är då kanske inte smörgåsnissens främsta kännetecken

    Nej du trollsvackan kryp tillbaka under din stenbro igen och dra in tentaklerna nu..

    Inte då. Tänker fortsätta sitta upprätt och oja mig över min egen utlevda dumhet.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-14, 13:18

    som en oljig sur stank kommer trollsvackan in i diskussioner och sprider sitt slemspår.

    vad vill han förutom att visa sin dåliga självkänsla genom att alltid ge sig på andra??

    visuellt
    visuellt


    Antal inlägg : 207
    Join date : 09-02-23
    Ort : Somewhere out there...

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  visuellt 2009-03-14, 13:25

    fredrik rahm skrev:som en oljig sur stank kommer trollsvackan in i diskussioner och sprider sitt slemspår.

    vad vill han förutom att visa sin dåliga självkänsla genom att alltid ge sig på andra??


    Vilket språk.....
    affraid
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-14, 13:27

    visuellt skrev:
    fredrik rahm skrev:som en oljig sur stank kommer trollsvackan in i diskussioner och sprider sitt slemspår.

    vad vill han förutom att visa sin dåliga självkänsla genom att alltid ge sig på andra??


    Vilket språk.....
    affraid
    Ja som andra bemöter en så.

    Trollsvackan skriver aldrig nått förutom massor av bevis på sin usla självkänsla.

    Antagligen känner han sig som en kung bakom sin dator.
    lol! lol!
    avatar
    Leena-66


    Antal inlägg : 175
    Join date : 09-02-18
    Ort : Stockholm

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  Leena-66 2009-03-14, 13:30

    fredrik rahm skrev:
    visuellt skrev:
    fredrik rahm skrev:som en oljig sur stank kommer trollsvackan in i diskussioner och sprider sitt slemspår.

    vad vill han förutom att visa sin dåliga självkänsla genom att alltid ge sig på andra??


    Vilket språk.....
    affraid
    Ja som andra bemöter en så.

    Trollsvackan skriver aldrig nått förutom massor av bevis på sin usla självkänsla.

    Antagligen känner han sig som en kung bakom sin dator.
    lol! lol!

    JAG TRODDE ATT DISKUSSIONEN HANDLADE OM DOM SJUKA - VARFÖR BÖRJAR NI DISKUTERA VARANDRA? HÅLL ER I ÄMNET!!! Evil or Very Mad
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-14, 13:31

    håller med leena.. men när form slemmar ner diskussioner är det ej lätt.


    =)
    visuellt
    visuellt


    Antal inlägg : 207
    Join date : 09-02-23
    Ort : Somewhere out there...

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  visuellt 2009-03-14, 13:58

    fredrik rahm skrev:håller med leena.. men när form slemmar ner diskussioner är det ej lätt.


    =)

    Samma igen, vilket språk !!

    Snälla ta dig tiden och surfa på din ilska istället. Än kasta ur dig detta språk. Tar död på all eventuell diskussion. No
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  formsvackan 2009-03-14, 13:59

    Faktum är att sjuka behandlas allt sämre för var dag som går. Vårt samhälle har tydligen inte råd att ta hand om de svaga. Vi ska istället inteckna framtida arbete för att kunna skicka skattepengar till bankerna, så direktörerna får råd att bevilja sig själva astronomiska bonusar. Resultatet av allas vårt arbete borde kunna fördelas bättre.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-14, 14:00

    visuellt skrev:
    fredrik rahm skrev:håller med leena.. men när form slemmar ner diskussioner är det ej lätt.


    =)

    Samma igen, vilket språk !!

    Snälla ta dig tiden och surfa på din ilska istället. Än kasta ur dig detta språk. Tar död på all eventuell diskussion. No

    vilken ilska??
    jag garvar mest.. vilket är tvärt om Liksom.

    tar ej detta totalt utspårade forum det MINSTA allvarligt.

    Eller jo.. det martin gjorde med mina dikter tar jag allvarligt.
    lol!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Skratta är ju nyttigt

    Inlägg  theward 2009-03-14, 14:08

    Fast det beror ju iofs på vad man skrattar åt Wink

    Hånskratt tex är inte bara negativt för den drabbade, utan ger signaler att "skrattaren" ej har speciellt roligt heller

    Det är roligare skratta med någon, än att skratta åt någon.

    Delad glädje, är dubbel glädje.

    Det är roligare att ge än att få....
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-14, 14:10

    theward skrev:Fast det beror ju iofs på vad man skrattar åt Wink

    Hånskratt tex är inte bara negativt för den drabbade, utan ger signaler att "skrattaren" ej har speciellt roligt heller

    Det är roligare skratta med någon, än att skratta åt någon.

    Delad glädje, är dubbel glädje.

    Det är roligare att ge än att få....

    Hånskatt nej då..det låter jag vänstersidan sköta.

    snarare skratt åt hur absurda vissa är.

    Ibland undrar man hur nån som kan stava samt röra en dator mus kan vara så.. Inbecill=)


    Mera IRONISKT är att detta uppropet faktiskt starkt kritiserar förra(s) politiken genom att sjukskriva arbetslösa och förtidspensionera allt och alla..

    fast det är ju klart vissa läser intressant och lite kreativt
    lol!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Låter väldigt likt

    Inlägg  theward 2009-03-14, 14:14

    Hånskratt per defintion..tycker jag Wink

    it takes one, to know one...

    Har du hört det uttrycket??
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-14, 14:16

    theward skrev:Hånskratt per defintion..tycker jag Wink

    it takes one, to know one...

    Har du hört det uttrycket??

    ja då.. och du är ju BÄST att tycka vad andra tycker och känner och dessutom ser du ju mej .. fast min webcam ej är på liksom..

    du har ju RÄTTEN som kroniskt sjuk.

    lol! lol!
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  formsvackan 2009-03-14, 14:19

    Eller jo.. det martin gjorde med mina dikter tar jag allvarligt.

    Det är svårt att undvika detta då det mesta du skriver är lögn och förbannad dikt.


    För en bättre behandling av sjuka. Av Fredrik Rahm!

    *******************************************
    Ja .."livets" allvar skriker en kvinna som varit Sjukskriven i över 10år.
    Att som enda åtagande per månad att fylla i en fk blankett eller soc papper är dock en FLYKT ifrån livet.

    Dom verkar rååma måååna i valboskaps takt och rösta på en färg och blomma.
    Utom i den svartvita världen, där x humlorna vid namn susx surrar runt feta och halvblinda.
    *******************************************


    Är den inte vacker ?
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-14, 14:24

    Mmm trollsvackan kommer igen med sina alster.. som ngt under en sko när man gått ute med hunden.


    debattera?? formsvackan??

    nää var god dröj...ring nu efter redcloud så är kaoset i detta redan KÖÄRDA forum komplett?=)
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Det är i linje med

    Inlägg  theward 2009-03-14, 14:26

    Fredrik Reinfeldt syn.

    läs "boken" det sovande folket...
    Den säger det mesta...

    Citat från boken : välfärdstaten är en omöjlig konstruktion.

    Politiker skapar inte resurser och kan därför inte ställa löften om resursernas fördelningen.

    Vi vill inte se ett samhälle där folk svälter, men i övrigt ska INGA STANDARDKRAV SKATTEFINANSERAS.

    Tycker är jättefint att en sådan man kan få vara statsminister i Sverige och hans kompis A. Borg Finansminsiter.

    Det känns ju jättetryggt... Wink

    Undrar hur sjutton så många kan rösta på den skiten egentligen?
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-14, 14:27

    theward skrev:Fredrik Reinfeldt syn.

    läs "boken" det sovande folket...
    Den säger det mesta...

    Citat från boken : välfärdstaten är en omöjlig konstruktion.

    Politiker skapar inte resurser och kan därför inte ställa löften om resursernas fördelningen.

    Vi vill inte se ett samhälle där folk svälter, men i övrigt ska INGA STANDARDKRAV SKATTEFINANSERAS.

    Tycker är jättefint att en sådan man kan få vara statsminister i Sverige och hans kompis A. Borg Finansminsiter.

    Det känns ju jättetryggt... Wink

    Undrar hur sjutton så många kan rösta på den skiten egentligen?

    vänsters syn läs mao marx och valfri kalle anka..
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty kommentera bokens innehåll istället

    Inlägg  theward 2009-03-14, 14:29

    Men det är väl för jobbigt antar jag?

    Bättre att bara fjanta runt lite, så här på lördan
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-14, 14:30

    Japp.. varför inte i ett fjantigt urspårat forum som bara ägnar sig åt självömkan påhopp och svartvitt-rättvisetänkande och propaganda utan verklighet?

    Btw skrev jag en dikt enkom till martin..men han verkade ej gilla den.. Han har ej klippt ur saker ur den iallafall som han gjort med mina andra och häcklat-

    https://acbladet.swedishforum.se/-f25/sanning-t198-15.htm#5712

    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Pratar

    Inlägg  theward 2009-03-14, 14:33

    du med dig själv nu??

    Vad är verkligheten då?
    och behöver den vara som den är?

    Bara för att det står ganska klart att iaf moderaterna vill demontera allt vad välfärd heter...
    Behöver ju övriga allianspartier blunda för detta.

    Men som jag ser det säljer de andra pertierna sin själ, för att få sitta i maktens finrum
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-14, 14:36

    theward skrev:du med dig själv nu??

    Vad är verkligheten då?
    och behöver den vara som den är?

    Bara för att det står ganska klart att iaf moderaterna vill demontera allt vad välfärd heter...
    Behöver ju övriga allianspartier blunda för detta.

    Men som jag ser det säljer de andra pertierna sin själ, för att få sitta i maktens finrum

    jaaa då Moderaterna är satan och onskan och fredrik reinfelt har horn och är Ond..vi vet=)
    Hitler stalin casto mao idi amin och dom andra gossarna är rena Änglar emot HAN

    (vilka droger tar du??)
    lol!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Ja man kan ju göra

    Inlägg  theward 2009-03-14, 14:58

    på olika sätt.
    Antingen blunda eller så öppnar man ögonen och faktiskt ser.

    Men tyvärr har ju mänskligheten visat många ggr att de inte ser vad som händer förrens de läser det i historieböckertna 20 år senare.

    Trettio år efter det, så har alla glömt vad som stod i historieböckerna och samma sak händer igen och igen-

    ps droger vet jag inget om....
    iaf inte av personliga erfarenheter...
    Jag änvänder sprit typ 5-10 ggr om året och har rökt hasch 1 gång när jag var yngre.
    I övrigt tar jag bara smärtstillande medicin för att jag behöver dom Wink
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Ja vad ska man skriva???

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-03-14, 15:29

    Fredrik Rahm skärp dig och försök att kom ner lite på jorden. Vad är det som har gjort dig till denna nästan hatiska person som du verkar vara??? Du gillar inte oss andra va? Du retar dig på oss....

    Sponsored content


    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 3 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-12, 19:45