Inte då. Du ska bara ha tillbaka en del av all den skit du sprätter runt dig. Att du sedan inbillar dig att det var facket och inte arbetsgivaren som sänkte din lön, säger en hel del om dina förståndsmässiga gåvor.
+8
Leena-66
visuellt
fredrik rahm70
lazy
MartinLindgren
theward
ANNA2LINK
Susz X
12 posters
UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!
formsvackan- Antal inlägg : 14778
se formsvackan som exempel på hur Smutsvänser "debatterar"
Inte då. Du ska bara ha tillbaka en del av all den skit du sprätter runt dig. Att du sedan inbillar dig att det var facket och inte arbetsgivaren som sänkte din lön, säger en hel del om dina förståndsmässiga gåvor.
fredrik rahm70- Antal inlägg : 3811
formsvackan skrev:se formsvackan som exempel på hur Smutsvänser "debatterar"
Jantelagens första rad:
du skall inte tro att du är nått.
Smutsvänstern debatterar och reagerar som 12åringar med nån bokstavsdiagnos.
Det saknas helt enkelt nått hos dom..inget nytt.
intressant är att formsvackan aldrig liksom skrivet nått fast man kan ta på i sina "alster".
Nej du trollsvackan kryp tillbaka under din stenbro igen och dra in tentaklerna nu..
du skall inte tro att du är nått.
Man får tro vad man vill, men även om en smörgåsnisse tror sig vara förmer, förblir han dock bara en smörgåsnisse.
intressant är att formsvackan aldrig liksom skrivet nått fast man kan ta på i sina "alster".
Läsförståelse är då kanske inte smörgåsnissens främsta kännetecken
Nej du trollsvackan kryp tillbaka under din stenbro igen och dra in tentaklerna nu..
Inte då. Tänker fortsätta sitta upprätt och oja mig över min egen utlevda dumhet.
Man får tro vad man vill, men även om en smörgåsnisse tror sig vara förmer, förblir han dock bara en smörgåsnisse.
Läsförståelse är då kanske inte smörgåsnissens främsta kännetecken
Inte då. Tänker fortsätta sitta upprätt och oja mig över min egen utlevda dumhet.
som en oljig sur stank kommer trollsvackan in i diskussioner och sprider sitt slemspår.
vad vill han förutom att visa sin dåliga självkänsla genom att alltid ge sig på andra??
vad vill han förutom att visa sin dåliga självkänsla genom att alltid ge sig på andra??
visuellt- Antal inlägg : 207
fredrik rahm skrev:som en oljig sur stank kommer trollsvackan in i diskussioner och sprider sitt slemspår.
Vilket språk.....
Ja som andra bemöter en så.visuellt skrev:fredrik rahm skrev:som en oljig sur stank kommer trollsvackan in i diskussioner och sprider sitt slemspår.
Vilket språk.....
Trollsvackan skriver aldrig nått förutom massor av bevis på sin usla självkänsla.
Antagligen känner han sig som en kung bakom sin dator.
Leena-66- Antal inlägg : 175
fredrik rahm skrev:Ja som andra bemöter en så.visuellt skrev:fredrik rahm skrev:som en oljig sur stank kommer trollsvackan in i diskussioner och sprider sitt slemspår.
Vilket språk.....
Trollsvackan skriver aldrig nått förutom massor av bevis på sin usla självkänsla.
Antagligen känner han sig som en kung bakom sin dator.
JAG TRODDE ATT DISKUSSIONEN HANDLADE OM DOM SJUKA - VARFÖR BÖRJAR NI DISKUTERA VARANDRA? HÅLL ER I ÄMNET!!!
håller med leena.. men när form slemmar ner diskussioner är det ej lätt.
=)
=)
visuellt- Antal inlägg : 207
fredrik rahm skrev:håller med leena.. men när form slemmar ner diskussioner är det ej lätt.
=)
Samma igen, vilket språk !!
Snälla ta dig tiden och surfa på din ilska istället. Än kasta ur dig detta språk. Tar död på all eventuell diskussion.
Faktum är att sjuka behandlas allt sämre för var dag som går. Vårt samhälle har tydligen inte råd att ta hand om de svaga. Vi ska istället inteckna framtida arbete för att kunna skicka skattepengar till bankerna, så direktörerna får råd att bevilja sig själva astronomiska bonusar. Resultatet av allas vårt arbete borde kunna fördelas bättre.
visuellt skrev:fredrik rahm skrev:håller med leena.. men när form slemmar ner diskussioner är det ej lätt.
=)
Samma igen, vilket språk !!
Snälla ta dig tiden och surfa på din ilska istället. Än kasta ur dig detta språk. Tar död på all eventuell diskussion.
vilken ilska??
jag garvar mest.. vilket är tvärt om Liksom.
tar ej detta totalt utspårade forum det MINSTA allvarligt.
Eller jo.. det martin gjorde med mina dikter tar jag allvarligt.
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 62
Skratta är ju nyttigt
Fast det beror ju iofs på vad man skrattar åt
Hånskratt tex är inte bara negativt för den drabbade, utan ger signaler att "skrattaren" ej har speciellt roligt heller
Det är roligare skratta med någon, än att skratta åt någon.
Delad glädje, är dubbel glädje.
Det är roligare att ge än att få....
Hånskratt tex är inte bara negativt för den drabbade, utan ger signaler att "skrattaren" ej har speciellt roligt heller
theward skrev:Fast det beror ju iofs på vad man skrattar åt
Hånskatt nej då..det låter jag vänstersidan sköta.
snarare skratt åt hur absurda vissa är.
Ibland undrar man hur nån som kan stava samt röra en dator mus kan vara så.. Inbecill=)
Mera IRONISKT är att detta uppropet faktiskt starkt kritiserar förra(s) politiken genom att sjukskriva arbetslösa och förtidspensionera allt och alla..
fast det är ju klart vissa läser intressant och lite kreativt
- Inlägg 64
Låter väldigt likt
Hånskratt per defintion..tycker jag
it takes one, to know one...
Har du hört det uttrycket??
theward skrev:Hånskratt per defintion..tycker jag
ja då.. och du är ju BÄST att tycka vad andra tycker och känner och dessutom ser du ju mej .. fast min webcam ej är på liksom..
du har ju RÄTTEN som kroniskt sjuk.
Eller jo.. det martin gjorde med mina dikter tar jag allvarligt.
Det är svårt att undvika detta då det mesta du skriver är lögn och förbannad dikt.
För en bättre behandling av sjuka. Av Fredrik Rahm!
Ja .."livets" allvar skriker en kvinna som varit Sjukskriven i över 10år.
Att som enda åtagande per månad att fylla i en fk blankett eller soc papper är dock en FLYKT ifrån livet.
Dom verkar rååma måååna i valboskaps takt och rösta på en färg och blomma.
Utom i den svartvita världen, där x humlorna vid namn susx surrar runt feta och halvblinda.
Är den inte vacker ?
Det är svårt att undvika detta då det mesta du skriver är lögn och förbannad dikt.
För en bättre behandling av sjuka. Av Fredrik Rahm!
Ja .."livets" allvar skriker en kvinna som varit Sjukskriven i över 10år.
Att som enda åtagande per månad att fylla i en fk blankett eller soc papper är dock en FLYKT ifrån livet.
Dom verkar rååma måååna i valboskaps takt och rösta på en färg och blomma.
Utom i den svartvita världen, där x humlorna vid namn susx surrar runt feta och halvblinda.
Är den inte vacker ?
Mmm trollsvackan kommer igen med sina alster.. som ngt under en sko när man gått ute med hunden.
debattera?? formsvackan??
nää var god dröj...ring nu efter redcloud så är kaoset i detta redan KÖÄRDA forum komplett?=)
debattera?? formsvackan??
nää var god dröj...ring nu efter redcloud så är kaoset i detta redan KÖÄRDA forum komplett?=)
- Inlägg 68
Det är i linje med
Fredrik Reinfeldt syn.
läs "boken" det sovande folket...
Den säger det mesta...
Citat från boken : välfärdstaten är en omöjlig konstruktion.
Politiker skapar inte resurser och kan därför inte ställa löften om resursernas fördelningen.
Vi vill inte se ett samhälle där folk svälter, men i övrigt ska INGA STANDARDKRAV SKATTEFINANSERAS.
Tycker är jättefint att en sådan man kan få vara statsminister i Sverige och hans kompis A. Borg Finansminsiter.
Det känns ju jättetryggt...
Undrar hur sjutton så många kan rösta på den skiten egentligen?
Den säger det mesta...
Politiker skapar inte resurser och kan därför inte ställa löften om resursernas fördelningen.
Vi vill inte se ett samhälle där folk svälter, men i övrigt ska INGA STANDARDKRAV SKATTEFINANSERAS.
Tycker är jättefint att en sådan man kan få vara statsminister i Sverige och hans kompis A. Borg Finansminsiter.
theward skrev:Fredrik Reinfeldt syn.
Den säger det mesta...
vänsters syn läs mao marx och valfri kalle anka..
- Inlägg 70
kommentera bokens innehåll istället
Men det är väl för jobbigt antar jag?
Bättre att bara fjanta runt lite, så här på lördan
Bättre att bara fjanta runt lite, så här på lördan
Japp.. varför inte i ett fjantigt urspårat forum som bara ägnar sig åt självömkan påhopp och svartvitt-rättvisetänkande och propaganda utan verklighet?
Btw skrev jag en dikt enkom till martin..men han verkade ej gilla den.. Han har ej klippt ur saker ur den iallafall som han gjort med mina andra och häcklat-
https://acbladet.swedishforum.se/-f25/sanning-t198-15.htm#5712
Btw skrev jag en dikt enkom till martin..men han verkade ej gilla den.. Han har ej klippt ur saker ur den iallafall som han gjort med mina andra och häcklat-
https://acbladet.swedishforum.se/-f25/sanning-t198-15.htm#5712
- Inlägg 72
Pratar
du med dig själv nu??
Vad är verkligheten då?
och behöver den vara som den är?
Bara för att det står ganska klart att iaf moderaterna vill demontera allt vad välfärd heter...
Behöver ju övriga allianspartier blunda för detta.
Men som jag ser det säljer de andra pertierna sin själ, för att få sitta i maktens finrum
Vad är verkligheten då?
Bara för att det står ganska klart att iaf moderaterna vill demontera allt vad välfärd heter...
Men som jag ser det säljer de andra pertierna sin själ, för att få sitta i maktens finrum
theward skrev:du med dig själv nu??
Vad är verkligheten då?
jaaa då Moderaterna är satan och onskan och fredrik reinfelt har horn och är Ond..vi vet=)
Hitler stalin casto mao idi amin och dom andra gossarna är rena Änglar emot HAN
(vilka droger tar du??)
- Inlägg 74
Ja man kan ju göra
på olika sätt.
Antingen blunda eller så öppnar man ögonen och faktiskt ser.
Men tyvärr har ju mänskligheten visat många ggr att de inte ser vad som händer förrens de läser det i historieböckertna 20 år senare.
Trettio år efter det, så har alla glömt vad som stod i historieböckerna och samma sak händer igen och igen-
ps droger vet jag inget om....
iaf inte av personliga erfarenheter...
Jag änvänder sprit typ 5-10 ggr om året och har rökt hasch 1 gång när jag var yngre.
I övrigt tar jag bara smärtstillande medicin för att jag behöver dom
Antingen blunda eller så öppnar man ögonen och faktiskt ser.
Men tyvärr har ju mänskligheten visat många ggr att de inte ser vad som händer förrens de läser det i historieböckertna 20 år senare.
Trettio år efter det, så har alla glömt vad som stod i historieböckerna och samma sak händer igen och igen-
ps droger vet jag inget om....
iaf inte av personliga erfarenheter...
Jag änvänder sprit typ 5-10 ggr om året och har rökt hasch 1 gång när jag var yngre.
I övrigt tar jag bara smärtstillande medicin för att jag behöver dom
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 75
Ja vad ska man skriva???
Fredrik Rahm skärp dig och försök att kom ner lite på jorden. Vad är det som har gjort dig till denna nästan hatiska person som du verkar vara??? Du gillar inte oss andra va? Du retar dig på oss....
» Vapenexporten på rekordnivå..DIN sign gör skillnad! Kom NU..
» UPPROP. Gör barnkonventionen till svensk lag
» Nytt upprop mot Thors ..... jag kapitulerar
» Svårt sjuka lider i Sverige av att inte få vara sjuka - För sjuka människor tvingas att jobba fortfarande...
» Faktum är..det FINNS media med kul, nyttig och grävande faktajournalistik..nytta göör de oxå..
» UPPROP. Gör barnkonventionen till svensk lag
» Nytt upprop mot Thors ..... jag kapitulerar
» Svårt sjuka lider i Sverige av att inte få vara sjuka - För sjuka människor tvingas att jobba fortfarande...
» Faktum är..det FINNS media med kul, nyttig och grävande faktajournalistik..nytta göör de oxå..