Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
Leena-66
visuellt
fredrik rahm70
lazy
MartinLindgren
theward
ANNA2LINK
Susz X
12 posters

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-14, 16:17



    Som sagt har jag ALDRIG sett dig kommentera NÅTT direkt inlägg av en kamrat faktiskt theward.

    dock kör du ALLTID rättvise och empati kortet på ALLA som inte har dina "politiska åsikter" alliansare Borgare moderater och alla andra du ej "gillar"

    Detta gör du anna martin och resten av "empativänstern" alltid och om och om igen.

    Vilket är satans frustrerande och alltid får alla debatter att spåra ut ganska snabbt.


    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-14, 16:22

    Hört talas om svarta fåret någon gång Mr.Raahhhmmmm? Wink

    Ställ dig framför spegeln pysen, så ser du hur det svarta fåret ser ut! Twisted Evil
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty men kära nån

    Inlägg  theward 2009-03-14, 16:22

    jag gav martin en rejäl åthutning flera ggr för några dagar sen.
    Det kan han intyga Wink och det måste du ha läst

    Jag har även skrivit i många trådar där jag inte hållt med vänster och där jag faktiskt hållt med högern.

    jag är ingen vanlig höger eller vänsterväljare helt enkelt.

    Jag var faktiskt på väg att rösta på fp förrförra valet.

    Men som sagt sert jag moderaterna som nåt mkt farligt o negativt för sverige och de som "svagast" och mest utsatta i samhället.
    Så nu när det är en alliansen.
    Blir det röst på andra sidan

    Tycker du att det enda trygghet man ska ha om man blir sjuk är att man inte ska svälta ihjäl?
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty vem spårar ur?

    Inlägg  theward 2009-03-14, 16:25

    inte jag iaf...

    Du menar att du inte tål när vi har andra åsikter och berättar hur våran verklighet ser ut?
    Eller vad menar du?

    jag har aldrig börjat att vara otrevlig, det har varit en naturligt följd efter diverse respektlösa och oförstående inlägg från någon motdebattör
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-14, 16:39

    Ja så är det The Ward, men nu vet vi ju sen länge hur Mr.Rahm satsar stenhårt på att skapa oreda var han än befinner sig,
    Önskesenariot för honom är att alla visar upp samma usla betende som han själv, och slåss med varandra? No
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty martins inlägg

    Inlägg  råttan. 2009-03-14, 17:10

    martins inlägg handlar i princip uteslutande om andra debattörer.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  Susz X 2009-03-14, 17:32

    råttan skrev:martins inlägg handlar i princip uteslutande om andra debattörer.
    Jaa- ditt oxå...och dt finns fleer inte sant Rolling Eyes
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty Och ditt också...

    Inlägg  råttan. 2009-03-14, 23:21

    Ditt oxo isåfall.

    Men du har fel. Mina inlägg handlar oftast om sakfrågor.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  lazy 2009-03-14, 23:26

    x


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-22, 21:34, ändrad totalt 1 gång
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-15, 01:20

    Nu tramsar du igen råttan, martins inlägg handlar om andra debattörer, jaha,
    Ta och läs på varför står ju med hur stora bokstäver som helst? No
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty Stora bokstäver

    Inlägg  råttan. 2009-03-15, 02:00

    Dina stupiditeter blir inte bättre av att de skrivs med stora bolstäver.
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty Martin

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-03-15, 02:47

    Martins inlägg handlade om Fredriks sätt att skriva... Det är ju ett problem vi har här inne att Fredriks påhopp är för hårda och kommer alldeles för ofta. Jämt skriver ju Fredrik något dumt om man har en kommentar. Det känns tjatigt och omoget av honom. Han säger att vi måste förtjäna respekt, men till börja med måste han respektera oss andra och inte skriva dumheter för då kommer han aldrig att bli respekterad med den inställningen som han har...
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-03-15, 03:01

    O det sättet som han har att skriva...
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  Susz X 2009-03-15, 11:08

    Han säger att vi måste förtjäna respekt, men till börja med måste han respektera oss andra och inte skriva dumheter för då kommer han aldrig att bli respekterad med den inställningen som han har..

    Hmm..den där frasen att "du måste förtjäna respekt" känner jag igen....
    Inte enbart härifrån..
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty Att förtjäna saker

    Inlägg  theward 2009-03-15, 11:28

    av andra, kräver också en motprestation.

    Dvs de måste visa sig värdiga att förtjäna, att man försöker förtjäna deras respekt tongue

    Fast personligen tycker att respekt, kärlek osv är inget man måste förtjäna, den ska man få ändå.

    Däremot kan man göra sig oförtjänt av kärlek o respekt, genom ett långvarigt felaktigt beteende.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-15, 11:33

    Till Råttan vill jag bara säga, använder vilka bokstäver jag vill, du får tycka vad du vill om den saken, Wink
    Och angående dina synpunkter om mig, so what! No
    Sen kan jag garantera att mina synpunkter på dig är helt ömsesidiga? No
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-15, 11:36

    Om det är Mr.Rahm, som surrar om att förtjäna hans respekt? No
    Så är han mer korkad och har ett bra mycket större problem med sig själv än vad jag trodde? No
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty En undran

    Inlägg  theward 2009-03-15, 11:38

    Är man "datageni" så är det ju lätt att ha flera nick, som håller med varandra.

    Sånt fanns definitivt på AB forum och även sånt kan säkert förekomma här.

    Men då kan man undra: är det så kul att prata med sig själv??
    visuellt
    visuellt


    Antal inlägg : 207
    Join date : 09-02-23
    Ort : Somewhere out there...

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  visuellt 2009-03-15, 11:40

    martin7lindgren skrev:Om det är Mr.Rahm, som surrar om att förtjäna hans respekt? No

    Det går aldrig att säga att andra måste för tjäna ens respekt. Det handlar mera om att detta är något som man själv måste bygga på, för att andra ska visa en respekt. Blir så trött på detta att hela tiden och mycket slutar med att man måste "förtjäna någons respekt"... Respekterar man andra och deras åsikter så blir man oftast till alltid respekterad tillbaka. Ge och Ta sak.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-15, 11:45

    Till MaRTIN ANNA THEWARD SUSZ vill jag bara säga, använder vilka bokstäver jag vill, du får tycka vad du vill om den saken,
    Och angående dina synpunkter om mig, so what!
    Sen kan jag garantera att mina synpunkter på dig är helt ömsesidiga?

    /skrivet av martin.

    ps att 4 Vuxna?? personer kan sitta och chatta om en 5 te på detta sätt visar enkom att ni inte är här att debattera sak utan bara person.

    (Kanske därför min första tråd hette" varför vill ej rödgröna debattera sin politk)

    1 jag bryr mej ej

    2 jag garvar ÅT er

    3 väx upp och börja...debattera??


    lol!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty Bra att du har roligt

    Inlägg  theward 2009-03-15, 11:53

    Fredrik.........

    Erkänn att du gillar när vi debatterar dig Wink

    För det är väl därför du håller på som du gör i tråd efter tråd och inlägg efter inlägg?

    typ all uppmärksahet, är bra uppmärksamhet
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-15, 11:56

    theward skrev:Fredrik.........

    Erkänn att du gillar när vi debatterar dig Wink

    För det är väl därför du håller på som du gör i tråd efter tråd och inlägg efter inlägg?

    typ all uppmärksahet, är bra uppmärksamhet

    nope väntar fortfarande på debatt.

    fast klart..om ni ej märkt detta är det bara en 12-13 st totalt som skriver här.


    regelbundet.

    detta forumet är ganska dött.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty ja du

    Inlägg  theward 2009-03-15, 11:59

    fredrik rahm skrev:
    theward skrev:Fredrik.........

    Erkänn att du gillar när vi debatterar dig Wink

    För det är väl därför du håller på som du gör i tråd efter tråd och inlägg efter inlägg?

    typ all uppmärksahet, är bra uppmärksamhet

    nope väntar fortfarande på debatt.

    fast klart..om ni ej märkt detta är det bara en 12-13 st totalt som skriver här.


    regelbundet.

    detta forumet är ganska dött.

    Vad tror du det beror på?
    Av samma anledning som AB forum blev ganska dött och totalt urspårat med tiden

    Finns ju ingen anledning att skriva(tycker många) när deras åsikter blir sågade vid fotknölarna och hela tiden blir förminskade som personer.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-15, 12:01

    Ohh offerrollen passar dej bra.

    Kommer den i rött med rosa band med?

    för allt är ju bara "ensidas fel" vi vet

    Vissa ÄGER rätten , empatin, solidariteten och jämlikheten..iallafall TROR dom det

    (ex jag kommer med FAKTA..3-4 st skriver om sin PERSONLIGA roll..om och om igen in absurdum och vips blir dessa minst 10000 döds sjukas roll magiskt.)


    redcloud kom loggar ut så jag kan se hans påhopp som snart kommer eftersom jag spärrat han sen hans inlägg nr 1. byebye
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty hmm

    Inlägg  theward 2009-03-15, 12:06

    fredrik rahm skrev:Ohh offerrollen passar dej bra.

    Kommer den i rött med rosa band med?

    för allt är ju bara "ensidas fel" vi vet

    Vissa ÄGER rätten , empatin, solidariteten och jämlikheten..iallafall TROR dom det

    Ja om jag nu betett mig som ett offer, vilket jag aldrig gör.

    Det är aldrig ens fel att två träter heter det ju.
    Men det är en sanning med modifikation.
    Speciellt i detta fallet.
    Ska det vara så svårt att inse att man har ett felaktigt beteende?
    Ska det vara så svårt att förstå att politiken är felaktig och drabbar stora grupper hårt.
    Ska det vara så svårt att kritisk granska sina egna led.

    ja tydligen är det totalt omöjligt.

    ps mina färg är lila och svart... rött gillar jag inte speciellt mkt

    Sponsored content


    UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad! - Sida 5 Empty Sv: UPPROP- för en bättre behandling av sjuka! Din sign göör skillnad!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-13, 21:56