Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+7
mimra
blueheaven
Kakmonstret
KickTheRasist
berralarzon
Redvictory
ashura
11 posters

Är detta forumet en samlingspunkt för alla dårarna å internet?

KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Är detta forumet en samlingspunkt för alla dårarna å internet? - Sida 2 Empty Sv: Är detta forumet en samlingspunkt för alla dårarna å internet?

Inlägg  KickTheRasist 2009-06-26, 02:17

mimra skrev:Säger du det...ja inte vet jag det är mest mussar i mina kvarter.

Ja i Gaza Koncentrationsläger ni Israeliter är väldigt duktiga sätta in s.k Mussar på samma ställe vart din mammas och farsas föräldrar var med hahahhaha nice eller ??
    mimra
    mimra

Antal inlägg : 495

Är detta forumet en samlingspunkt för alla dårarna å internet? - Sida 2 Empty Sv: Är detta forumet en samlingspunkt för alla dårarna å internet?

Inlägg  mimra 2009-06-26, 02:26

Gonatt på dig min påtände vän...du är ett bra exempel på varför människor ska hålla sig borta från droger.
    Det blir så mycket konstiga ideer när hjärncellerna minskar sluta medan du har några kvar.
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2009-06-26, 02:32

mimra skrev:Gonatt på dig min påtände vän...du är ett bra exempel på varför människor ska hålla sig borta från droger.
    Det blir så mycket konstiga ideer när hjärncellerna minskar sluta medan du har några kvar.

Men fan Shalom var inte Sharon som köpte en del av oss Afghaner för att dem behövde
    knark att klara sig utanför sina egna mörka gärningar ??

5.000 terorist barn and counting!!

Lungt Shalom vi har medicin

Twisted Evil
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2009-06-28, 01:47

ashura skrev:Hej jag är ny och blev rekommenderad detta forumet och har suttit och smått chockerad läst hur ni alla, som skall kalla er vuxna beter er emot varandra.

Skäms på er!

-ashura

Vad skulle du in här att göra egentligen? Du hade gott om tid att läsa ett fritt valt antal inlägg på detta forum innan du reggade dig¨. Man reggar sig väl inte i blindo litet varstans bland kreti och pleti. Nu när du är reggad så behöver du ju inte ens logga in om du upplever forumet som obehagligt. Hej då!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-28, 10:15

Vad gör du på ett skitforum då, Mr.byråkrat, är du också skit då?
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Är detta forumet en samlingspunkt för alla dårarna å internet? - Sida 2 Empty nog finns det dårar alltid

Inlägg  theward 2009-06-28, 10:33

Men jag tror att de är ganska få...
    Eftersom min övertygelse att 2-3 medlemmar har så tråkiga och inburanade liv att de helt enkelt lever sitt liv genom internet och därför likt ett tv-spel.
    anamar flera personligheter(nick)

krävs ju ingen Einstein för att inse att det förhåller sig på detta vis.
    Vissa har mer äm handfull nick att hålla reda på.... tongue

Värst vet vi alla vem som är... Wink

Frågan är väl hur fan man orkar med sånt??
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-06-28, 11:28

Ja här får man svar på varför forumet är som det är och det beror inte på att det inte är modererat det beror på skitskallarna som skriver!

Testaren är modererat men det är samma skitskallar som skriver! No
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-28, 11:29

Du verkar ha lätt för och underskatta och dömma ut andra?
    Det behövs ju inte heller någon Einstein för att begripa att många finns på forum för att föra fram sina åsikter!

Varför finns du med på forumet The Ward?
    För jag antar att du inte snackar om dig själv när du sågar andra?
    theward
    theward

Är detta forumet en samlingspunkt för alla dårarna å internet? - Sida 2 Empty nää jag underskattar ingen...

Inlägg  theward 2009-06-28, 11:41

martin7lindgren skrev:Du verkar ha lätt för och underskatta och dömma ut andra?
    Det behövs ju inte heller någon Einstein för att begripa att många finns på forum för att föra fram sina åsikter!

Varför finns du med på forumet The Ward?
    För jag antar att du inte snackar om dig själv när du sågar andra?

Dömmer ut, gör jag först efter en längre tid försök att ge andra chansen.
    Men tillslut är det stopp...

Skillnad på en åsikt och kalla folk en massa otrevligheter och med ren djävulskap i åtanke skriva inlägg och skapa trådar om andra forumdeltagare

nää jag snackar inte om mig själv...
    För : jag har ett liv, jag har inga dubbelnick, jag startar inga nidtrådar, jag hotar ingen osv

ps Undra varför du alltid tar allt personligt martin??
    theward
    theward

Är detta forumet en samlingspunkt för alla dårarna å internet? - Sida 2 Empty jaha

Inlägg  theward 2009-06-28, 11:44

blueheaven skrev:Ja här får man svar på varför forumet är som det är och det beror inte på att det inte är modererat det beror på skitskallarna som skriver!

Testaren är modererat men det är samma skitskallar som skriver! No

jag tycker snarare se bevis på att de största "skitskallarna" inte skriver på testaren utan gör sporadiska inhopp här.
    Specillt nattetid under påverkan av diverse sustanser eller när de helkt enkelt har tråkigt och bara måste spy galla på någon.

kolla bara på vilka trådar det skrivs i....
    Andra trådar än där man hoppar på varandra verkar helt ointressanta Rolling Eyes
    Thors

Antal inlägg : 2065

Inlägg  Thors 2010-03-30, 22:57

u

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 15:08