Slå "James Stewart backyard" på Google och välj den första!!!! grym lirare!!! här behövs ingen kamphund för att visa sig på styva linan eller vad säger du KTR?
+3
berralarzon
Blåfront
Sossar-e-lata
7 posters
Alla måste kolla detta!!!!!
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
- Inlägg 1
Alla måste kolla detta!!!!!
Blåfront- Antal inlägg : 5440
- Inlägg 2
Sv: Alla måste kolla detta!!!!!
Hatar KTR judar?
Visst fan... KTR gömmer sig bakom islamismen
Här hemma gnäller han på nazister som hatar judar
- Inlägg 3
KTR hatar allt
aldrig stött på en mer bitter och arg person
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 4
Sossar-e-lata skrev:aldrig stött på en mer bitter och arg person
Håller med dig S-E-L blåfronten är en haverist utan like,,, är numera vår allas "husrasist" härinne ääh ock bry dig inte om honom alltså S-E-L.
//berra
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 5
Du låter kär S-e-L, har du möjligtvis tagit steget ut ur garderoben?
Men lycka till med kärleken, bättre sent en aldrig!
Men lycka till med kärleken, bättre sent en aldrig!
- Inlägg 6
tack Martin
du är snäll du....
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 7
räcker bra , med hederlig "vikingpower" från de djupa bergslagsskogarna
inga uppumpade muskler, utan muskler skapta av hård gammeldags slit, det är grejer det
inga uppumpade muskler, utan muskler skapta av hård gammeldags slit, det är grejer det
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 8
Sossar-e-lata skrev:Slå "James Stewart backyard" på Google och välj den första!!!! grym lirare!!! här behövs ingen kamphund för att visa sig på styva linan eller vad säger du KTR?
Blev du inpad, S.E.L? Åker man inte "knarr" i Djursan? Det var annat det än din plasteka. Var gömmer du den när grannarna vräker förbi i sina 60-knopare.
Byt plastekan mot en knarr och lägg dig i träning. Om ett halvår kan du vara lika vass som arbetargrabbarna på filmen. Men ni har väl inga krossbanor i Djursan, förstås?
- Inlägg 9
Hehe har faktiskt
åkt SM en gång i tiden jsm -87 SM 88-91, inte med några större framgångar med bland de 25 var jag nog totalt men läng ifrån denna smidighet som MR Bubba har, "plastekan" Uttern s-.52 räcker för mina fisketurer och för att ta mig fram & tillbaka till stan om man vill käka lite och ta sig ett glas.......
- Inlägg 10
Sossar-e-lata skrev:åkt SM en gång i tiden jsm -87 SM 88-91, inte med några större framgångar med bland de 25 var jag nog totalt men läng ifrån denna smidighet som MR Bubba har, "plastekan" Uttern s-.52 räcker för mina fisketurer och för att ta mig fram & tillbaka till stan om man vill käka lite och ta sig ett glas.......
hört talas om sjöfylleri??
Du vill väl inte vara med på kanal 5.
Där har man ju sett o annan som tror de kommer undan polisen bara för de har en dyr båt och fet plånbok....
motocross ja det sysslade en vän till mig meed, han var ganska duktig.
Men han började träna mountainbike med mig istället och gisses vad vi pressade varann nedför på skogsvägar/stigar..
Det var rent sanslöst vad galna vi var. De andra i klubben blev ifrånåkta så det hette duga. Åkte de i max 40 km/h nedför en stig hade vi 60 km/h,osv
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
- Inlägg 11
Sossar-e-lata skrev:Slå "James Stewart backyard" på Google och välj den första!!!! grym lirare!!! här behövs ingen kamphund för att visa sig på styva linan eller vad säger du KTR?
Nej fan jag gillar ingen sånt mes stuff !!
Jag gillar mera mano el mano !!
Mera Gangsta!!
- Inlägg 12
Bra!!
det är bara dra på! har själv korsband som en 70åring och gamla benbrott som påminner mig att åren går men kul var det....vilken bana ligger närmast där du bor?
- Inlägg 13
Vi vet KTR
intelligenta saker har aldrig vart något som verkar falla dig i smaken, slåss är ballare.....
- Inlägg 14
Blåfront skrev:Hatar KTR judar?
Försök inte med din infantila påstående , det är ju alla här som vet att jag inte hatar någon , men däremot med din INVANDRA och MUSLIM hat är du VÄLDIGT känt !!!
Är Valium Burken tomt!!??
- Inlägg 15
Sossar-e-lata skrev:intelligenta saker har aldrig vart något som verkar falla dig i smaken, slåss är ballare.....
Ja speciellt med sådana som du som tycker att somalier och negrer luktar illa !!
- Inlägg 16
????????
när sa jag det??
- Inlägg 17
Sossar-e-lata skrev:det är bara dra på! har själv korsband som en 70åring och gamla benbrott som påminner mig att åren går men kul var det....vilken bana ligger närmast där du bor?
Crossbana menar du?
Ja den som jag kom att tänka på är i Grängesberg.
Men det finns ju mindre banor närmare
Men inget man tävlar på
Har inga skador efter mountainbiken, förutom lite krångel med nyckelbenens fästen..(ibland) Efter en ordentligt vurpa.............
innebandyn däremot har gett mig broskbildningar, i båda axlarna...
Fast oftast är det inte heller så farligt.
Resten är sas helt oberoende av det jag gjort inom sport o arbetsliv.
Det kom iaf.. och det är nåt jag får leva med helt enkelt
- Inlägg 18
Sossar-e-lata skrev:när sa jag det??
Bladdra genom dina inlägg här så för du hitta ... Rambo!!
Är faktisk sugen att träffa en sådant som du och vill läxa upp en blatte !!
Du är Välkommen !!
Kom och ta mig!!
- Inlägg 19
KTR
jag förstår inte ett skvatt av vad du menar, prata inte med mig...
The W, där körde jag ett race -87 minns jag, fanns nån "dansbana/park" i närheten om jag inte minns fel?.....har kört en del runt krokarna där, Avesta, Sala, falun etc. men då bor du ju inte "långt" ifrån där vi var i dagarna, hjörtnäs,Tällberg......
The W, där körde jag ett race -87 minns jag, fanns nån "dansbana/park" i närheten om jag inte minns fel?.....har kört en del runt krokarna där, Avesta, Sala, falun etc. men då bor du ju inte "långt" ifrån där vi var i dagarna, hjörtnäs,Tällberg......
- Inlägg 20
Sossar-e-lata skrev:jag förstår inte ett skvatt av vad du menar, prata inte med mig...
Nej tönten denna tråd handlar om mig och du skall stå för denna , detta som du snackar med TW är mellan dig och han ...
Men jag och du har lite olösta problem så ja...!!
Varför är du emot blattar och Muslimer??
Senast ändrad av KickTheRasist den 2009-07-25, 00:35, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 21
Sossar-e-lata skrev:jag förstår inte ett skvatt av vad du menar, prata inte med mig...
Nja jag bor väl 15 mil därifrån , men jag känner till dalarna skapligt bra iaf
Men jag är inte dalmas, utan västmanlänning
Fast det är väldigt nära till tre andra landskap Ett av dem är dalarna