Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+10
råttan.
SiP
Sniperace
Blåfront
Redvictory
blueheaven
MartinLindgren
berralarzon
Mona Stalin.
fredrik rahm70
14 posters

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-24, 15:13

    Registrerade användare online: fredrikrahm,<----(redvictory under sitt favvonamn) martin7lindgren

    ni måste nog vänja er att vara enda inloggade på forumet eftersom ni 2 lyckats driva bort alla..

    vad sjkall ni diskutera sinsemellan??=)

    gapa sno varandras namn spamma och gräla??=)
    lol! geek
    Mona Stalin.
    Mona Stalin.


    Antal inlägg : 143
    Join date : 09-05-18

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  Mona Stalin. 2009-05-24, 15:18

    ni måste nog vänja er att vara enda inloggade på forumet eftersom ni 2 lyckats driva bort alla..


    Nu är jag igång och projicerar igen, inte nog med att jag nicknappade ett antal nick, dödshotade, kränkte och vansinnesspammade en massa tomma inlägg, jag måste också skylla ifrån mig på oskyldiga. Det ingår i mitt mindervärdeskomplex, det har min terpeut sagt.
    Och det finns ingen medicin som hjälper.
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  berralarzon 2009-05-24, 16:10

    fredrikrahm skrev:ni måste nog vänja er att vara enda inloggade på forumet eftersom ni 2 lyckats driva bort alla..


    Nu är jag igång och projicerar igen, inte nog med att jag nicknappade ett antal nick, dödshotade, kränkte och vansinnesspammade en massa tomma inlägg, jag måste också skylla ifrån mig på oskyldiga. Det ingår i mitt mindervärdeskomplex, det har min terpeut sagt.
    Och det finns ingen medicin som hjälper.

    *S* inte det går att hålla med en nicknappare, men här sas det en sanning!
    //berra
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-24, 16:14

    jaha är berra inne...

    ja då ere lika bra man loggar ut.. tjingeling...

    ha det så kul ensam nu berra
    clown No
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  berralarzon 2009-05-24, 16:16

    fredrik rahm skrev:jaha är berra inne...

    ja då ere lika bra man loggar ut.. tjingeling...

    ha det så kul ensam nu berra
    clown No


    Japp e go choklad..
    Känner mig inte ett dugg ensam du finns ju här tillsammans med mig jag i en version du i 5 eller fler versioner.
    //berra
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-24, 16:43

    Vad snackar du för strunt igen Mr Rahm, det räcker bra om du försvinner så blir det nog bra!
    Trivs du inte inne på testaren, du måste smyga runt här och tjafsa, varför?

    Varför för du inte dina diskutioner på ditt nya forum, varför envisas du alltid dra in mig i ditt jidder?

    Jag tror du saknar mig, tråkigt att inte ha någon och spy ditt skit över,
    In på testaren med dig!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-24, 16:45

    Du har stora problem med vem som är inloggad Mr. Fåntratt, för kännedom håller inte jag på och loggar ut eller in!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-24, 16:49

    Martin...är det kul att skriva till sig själv??

    detta är vad du red och berra och liknade får vänja sig med numera=)
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-24, 17:03

    Skriva till mig själv? Du är ju här, fåntratt!
    Jag förstår att din målsättning har varit länge nu att förstöra forumet,
    Men vet du vad, jag tror inte du kommer lyckas,
    Varför håller du dig inte inne på testaren, får du inte utlopp för dina sjuka mentala fantasier där,
    Du är mentalt sjuk, Mr. Rahm, och då snackar jag inte om din dyslexi,du är psykiskt störd,
    Jag tror att du sniffade för mycket tinner nät du var barn, och fastnade inne i garderoben tillsammans med dina papperstjejer, No


    Men en sak är jag säker på, du kommer skapa kaos och förödelse inne på testaren också, det lär inte dröja länge,

    DU ÄR SJUK MR. RAHM, mentalt, psykiskt och mindrevärdskomplex är några av dina åkommor, det är jag säker på,
    Det är väl arvet efter morsan och farsan, sitter i dina gener!


    Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-05-24, 17:06, ändrad totalt 1 gång
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-24, 17:05

    martin7lindgren skrev:Skriva till mig själv? Du är ju här, fåntratt!
    Jag förstår att din målsättning har varit länge nu att förstöra forumet,
    Men vet du vad, jag tror inte du kommer lyckas,
    Varför håller du dig inte inne på testaren, får du inte utlopp för dina sjuka mentala fantasier där,
    Du är mentalt sjuk, Mr. Rahm, och då snackar jag inte om din dyslexi,du är psykiskt störd,
    Jag tror att du sniffade för mycket tinner nät du var barn, och fastnade inne i garderoben tillsammans med dina papperstjejer, No

    skrattar..som sagt vad skall du göra martin när du sitter ENSAM med 3-4 andra troll som red och berra och gråter??

    blir allt "orättvist" då och andras fel??
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-24, 17:08

    Ja jisses, du biter dig i din lilla svansusling pysen,
    DU ÄR INTE FRISK, DU ÄR HELT ENKELT MENTALT STÖRD, No


    Du fick säkert din månadsdepå förra veckan efter ditt utbrott, så nu sitter väl medicinen i ett par veckor igen, sen börjar det om, som det gör med dig hela tiden,

    DU ÄR ILLA UTE, MR. RAHM, DET BLIR NOG KORRIDOREN IGEN FRAMÖVER, MEN DET ÄR NOG DU VAN MED!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  blueheaven 2009-05-24, 17:55

    fredrikrahm skrev:ni måste nog vänja er att vara enda inloggade på forumet eftersom ni 2 lyckats driva bort alla..


    Nu är jag igång och projicerar igen, inte nog med att jag nicknappade ett antal nick, dödshotade, kränkte och vansinnesspammade en massa tomma inlägg, jag måste också skylla ifrån mig på oskyldiga. Det ingår i mitt mindervärdeskomplex, det har min terpeut sagt.
    Och det finns ingen medicin som hjälper.

    PETER HOLM....
    LÄGG AV NU VA!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-24, 18:07

    Mr. Rahm ylarrunt hur illa han vill det här forumet, vilket han visar genom sina försök att förstöra,
    Men inte fan kan hålla sig härifrån, undrar om pajasen vill att vi som är kvar här kommer in på testaren och visar samma betende som han gör här,

    Bara satsa på att förstöra och skapa oreda, No
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  Redvictory 2009-05-25, 11:08

    fredrik rahm skrev:Registrerade användare online: fredrikrahm,<----(redvictory under sitt favvonamn) martin7lindgren

    ni måste nog vänja er att vara enda inloggade på forumet eftersom ni 2 lyckats driva bort alla..

    vad sjkall ni diskutera sinsemellan??=)

    gapa sno varandras namn spamma och gräla??=)
    lol! geek

    Det är ingen risk för att vi blir ensamma här eftersom du så flitigt hälsar på! du är ju här och kladdar näst mest av alla! dig kan jag GÄRNA vara utan fredrik!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-25, 11:13

    Registrerade användare online: martin7lindgren, Redvictory

    Bäst Ni vänjer ER..byebye=)
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-25, 11:20

    Ja du Mr. Rahm, en sak får man nog vänja sig med, dig slipper man inte!
    När det gäller så loggar jag aldrig ut,
    Är online när jag ligger och sover också,
    Det visar ju vad du har innanför pannbenet, nada! geek


    ETT TIPS, INVESTERA I EN KNIVSLIP ATT HA BREDVID KAFFEMASKINEN, KAN JU INTE VARA ROLIGT OCH VARA DEN SLÖASTE TJURINGEN I KNIVLÅDAN!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  Redvictory 2009-05-25, 13:33

    fredrik rahm skrev:Registrerade användare online: martin7lindgren, Redvictory

    Bäst Ni vänjer ER..byebye=)

    Du menar att ditt nic inte syns då?
    jag anar att det kan stå online Fredrik Rahm
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-25, 16:01

    Visa en gång för alla Mr. Rahm att du menar vad du alltid tjatar om, en schysst debatt!
    Anser du att vi kan nå det målet så länge du kapar andras nick, och även bara går in och snor Red Viktotys inarbetade avatar?

    Nu har du en utmärkt chans och möjlighet att visa andra vägen, hur man ska uppföra sig,
    Tror du att ett klassens snille som du grejar det, börja med att på direkten byta avatar! Wink


    VEM VET MR. RAHM, KANSKE ÄR SISTA CHANSEN FÖR DIG ATT FÅ UPPRÄTTELSE!
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  berralarzon 2009-05-25, 16:29

    Mer intressant är hur fredrikrahm aka micke_wrede ska hålla sig i styr på "testaren" redan gränsfall har jag sett.
    //berra
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  Redvictory 2009-05-25, 16:31

    berralarzon skrev:Mer intressant är hur fredrikrahm aka micke_wrede ska hålla sig i styr på "testaren" redan gränsfall har jag sett.
    //berra

    INTE förvånad! jag måste verkligen besöka Testaren och se! Very Happy
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  berralarzon 2009-05-25, 16:37

    Redvictory skrev:
    berralarzon skrev:Mer intressant är hur fredrikrahm aka micke_wrede ska hålla sig i styr på "testaren" redan gränsfall har jag sett.
    //berra

    INTE förvånad! jag måste verkligen besöka Testaren och se! Very Happy

    Gör det Red V vettiga inlägg vettiga debattörer inte sånt skit som blåfront fultruhten/gustavander svartjobbaren där ännu, nja som sagt fredrikrahm ligger reden på gränpåhoppen, snacka om att fjanten rahm biter på sin små slickekulbbs smetade fingrar.
    //berra
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  Blåfront 2009-05-25, 16:43

    Man undrar ju hur ni rödingar ska klara er utan personangrepp i varje tråd där?

    Martin har ju lyckats blivit bannad redan

    Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-25, 16:44

    Jag går in och kollar på testaren vad som sägs, men är inte intresserad av den utsträckta handen, och regga in sig igen på alla fyra, NO WAY!

    Martin kommer satsa och hoppas på att acbladet lever vidare!


    ADMIN HAR JU OCKSÅ SITT ANDRA VILANDE FORUM!
    Personligen önskar jag Corven lycka till, men tänk själva, ett forum utan Martin, inte roligt, Very Happy

    Sen tycker jag att designen på testaren är riktigt ful, acbladet är mycket bättre designat,
    Jag tror att ett forum kan stupa på att det är just fult! Wink
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  Sniperace 2009-05-25, 16:46

    Blåfront skrev:Man undrar ju hur ni rödingar ska klara er utan personangrepp i varje tråd där?

    Martin har ju lyckats blivit bannad redan

    Very Happy

    Nej, han blev INTE bannad, han blev raderad på egen begäran, även om han nu förnekar det!
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  berralarzon 2009-05-25, 16:47

    Blåfront skrev:Man undrar ju hur ni rödingar ska klara er utan personangrepp i varje tråd där?

    Martin har ju lyckats blivit bannad redan


    Jasså! så ser inte jag och övriga forumet på det, kan du läsa blåfront så ser du att Martin inte ville vara med pga av Corvens val av moderator, fråga Martin istället för att du ska sprida negativa rykten, skriv ett privat pm vet jag till Martin det är ju en ful van du har ditt lilla sd-äckel.
    //berra

    Very Happy

    Sponsored content


    ni måste nog vänja er vid detta martin och red... Empty Sv: ni måste nog vänja er vid detta martin och red...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-17, 04:45