ni måste nog vänja er att vara enda inloggade på forumet eftersom ni 2 lyckats driva bort alla..
vad sjkall ni diskutera sinsemellan??=)
gapa sno varandras namn spamma och gräla??=)
fredrikrahm skrev:ni måste nog vänja er att vara enda inloggade på forumet eftersom ni 2 lyckats driva bort alla..
Nu är jag igång och projicerar igen, inte nog med att jag nicknappade ett antal nick, dödshotade, kränkte och vansinnesspammade en massa tomma inlägg, jag måste också skylla ifrån mig på oskyldiga. Det ingår i mitt mindervärdeskomplex, det har min terpeut sagt.
Och det finns ingen medicin som hjälper.
fredrik rahm skrev:jaha är berra inne...
ja då ere lika bra man loggar ut.. tjingeling...
ha det så kul ensam nu berra
martin7lindgren skrev:Skriva till mig själv? Du är ju här, fåntratt!
Jag förstår att din målsättning har varit länge nu att förstöra forumet,
Men vet du vad, jag tror inte du kommer lyckas,
Varför håller du dig inte inne på testaren, får du inte utlopp för dina sjuka mentala fantasier där,
Du är mentalt sjuk, Mr. Rahm, och då snackar jag inte om din dyslexi,du är psykiskt störd,
Jag tror att du sniffade för mycket tinner nät du var barn, och fastnade inne i garderoben tillsammans med dina papperstjejer,
fredrikrahm skrev:ni måste nog vänja er att vara enda inloggade på forumet eftersom ni 2 lyckats driva bort alla..
Nu är jag igång och projicerar igen, inte nog med att jag nicknappade ett antal nick, dödshotade, kränkte och vansinnesspammade en massa tomma inlägg, jag måste också skylla ifrån mig på oskyldiga. Det ingår i mitt mindervärdeskomplex, det har min terpeut sagt.
Och det finns ingen medicin som hjälper.
fredrik rahm skrev:Registrerade användare online: fredrikrahm,<----(redvictory under sitt favvonamn) martin7lindgren
ni måste nog vänja er att vara enda inloggade på forumet eftersom ni 2 lyckats driva bort alla..
vad sjkall ni diskutera sinsemellan??=)
gapa sno varandras namn spamma och gräla??=)
fredrik rahm skrev:Registrerade användare online: martin7lindgren, Redvictory
Bäst Ni vänjer ER..byebye=)
berralarzon skrev:Mer intressant är hur fredrikrahm aka micke_wrede ska hålla sig i styr på "testaren" redan gränsfall har jag sett.
//berra
Redvictory skrev:berralarzon skrev:Mer intressant är hur fredrikrahm aka micke_wrede ska hålla sig i styr på "testaren" redan gränsfall har jag sett.
//berra
INTE förvånad! jag måste verkligen besöka Testaren och se!
Blåfront skrev:Man undrar ju hur ni rödingar ska klara er utan personangrepp i varje tråd där?
Martin har ju lyckats blivit bannad redan
Blåfront skrev:Man undrar ju hur ni rödingar ska klara er utan personangrepp i varje tråd där?
Martin har ju lyckats blivit bannad redan
Jasså! så ser inte jag och övriga forumet på det, kan du läsa blåfront så ser du att Martin inte ville vara med pga av Corvens val av moderator, fråga Martin istället för att du ska sprida negativa rykten, skriv ett privat pm vet jag till Martin det är ju en ful van du har ditt lilla sd-äckel.
//berra