råttan skrev:
Jag har aldrig varit inne på testaren, det sägs att det är rätt dött där
Klart att det är dött där, de är ju balsamerade sen 1989, fastnat i ett ansiktsuttryck som är en blandning av byfåne och oförståelse.
råttan skrev:
GustavAnder skrev:råttan skrev:
Klart att det är dött där, de är ju balsamerade sen 1989, fastnat i ett ansiktsuttryck som är en blandning av byfåne och oförståelse.
Nedan följer dina senaste alster på detta forum. De kan tjäna som en förklaring till varför du aldrig skulle kunna få fotfäste på ett modererat forum.GustavAnder skrev:råttan skrev:
GustavAnders egen lilla skugga hoppade upp och höll med, IGENblueheaven skrev:GustavAnder skrev:råttan skrev:
Dagens bästa sanning!!!!
martin7lindgren skrev:Inget onormalt med min kvinnosyn, men jag kan inte på för talesättet, och det passar bra på dig,
En grabb i militärkläder som låter och gnäller som en kärring?
Men det finns väl någon anledning för dig att behöva presentera bilden av en soldat,
Men det är väl lottakåren du reprenseterar, eller hur?
Men det klär dig stående på knä!
Har du problem där hemma Mr. SiP, ta hand om fru och barn istället för att jaga runt efter mig!
Du får iallafall inte tyst på mig, visserligen kan ju inte jag hindra dig att yla vidare,
Men sista ordet är mitt, även om du sitter och gnabbar och tjabblar året ut!