Vad anser du dig tillföra förutom ditt evighets jiddrande?
Har du verkligen inget annat och lägga energi på, än att kuta runt efter mig, både natt och dag?
JIDDER PÅ TOPPNIVÅ! MR. RÅTTA STÄNDIGT UTE PÅ JAKT EFTER MIN SKALP!
Redvictory skrev:råttan skrev:Tönten igång igen.
Det märks att di blir frustrerad eftersom du inte kan debattera Råttan!
martin7lindgren skrev:Jaha du skämms Mr. SiP, kanske dags att du gör något åt det, så slipper du skämmas
Du skulle kanske börja med att inte snacka om mig i dom flesta av dina inlägg,
Pröva något nytt pysen!
Ditt budskap att du är bra, jag dålig har nu gått in hos dom flesta nu?
martin7lindgren skrev:Räkmacka, jaha?
Kan lova dig att 20 hemlösa år under bar himmel, som slutar med svåra köldskador och handikapp, är nog fan så lång bort från en räkmacka man bara kan komma!
Buhuhu men tyck synd om mig då...patetiskt, alla gör sina egna val i livet och får ta konsekvenserna av dessa val..
Men jag förstår att du inte fattar det Mr. SiP, hur skulle det vara möjligt då du inte verkar fatta någonting!
Fattar att du hellre pillar naveludd än försöker komma tillbaka till ett jobb...
Jag har valt att knega! Ylar du lilla sippen,
Men jag påstår att du är lyckligt lottad som får vara frisk, hel och arbetsför,
Det finns många som gärna byter situation med dig!
SiP skrev:martin7lindgren skrev:Räkmacka, jaha?
Kan lova dig att 20 hemlösa år under bar himmel, som slutar med svåra köldskador och handikapp, är nog fan så lång bort från en räkmacka man bara kan komma!
Buhuhu men tyck synd om mig då...patetiskt, alla gör sina egna val i livet och får ta konsekvenserna av dessa val..
Men jag förstår att du inte fattar det Mr. SiP, hur skulle det vara möjligt då du inte verkar fatta någonting!
Fattar att du hellre pillar naveludd än försöker komma tillbaka till ett jobb...
Och vad är det som hindrar dig från att jobba?? finns dom som har flera gånger så svåra handikapp än dig som jobbar....ja just det, latmasken satt hårt i dig!!
Redvictory skrev:SiP skrev:martin7lindgren skrev:Räkmacka, jaha?
Och vad är det som hindrar dig från att jobba?? finns dom som har flera gånger så svåra handikapp än dig som jobbar....ja just det, latmasken satt hårt i dig!!
När argumenten tryter tar personangreppen vid! "gammalt högerordspråk"
martin7lindgren skrev:Hur är det ställt med dig Mr. SiP?
Helt otroligt att en som är så lyckligt lottad att få vara frisk och arbetsför inte kan glädjas över sin egen sittuation,
Som du inte vet ett skit om, men faktum kvarstår, du är inte ensam om att ha levat hårt..
Om han inte får slänga skit på mindre lottade medmänniskor,
Och du är mindre lottad för att....
Så Mr. SiP kanske inte är så frisk som han tycks tro,något fel är det![/size]
fredrikrahm skrev:ni måste nog vänja er att vara enda inloggade på forumet eftersom ni 2 lyckats driva bort alla..
Nu är jag igång och projicerar igen, inte nog med att jag nicknappade ett antal nick, dödshotade, kränkte och vansinnesspammade en massa tomma inlägg, jag måste också skylla ifrån mig på oskyldiga. Det ingår i mitt mindervärdeskomplex, det har min terpeut sagt.
Och det finns ingen medicin som hjälper.
martin7lindgren skrev:MR. SIP, torka dig runt munnen för tusan, eller vill du verkligen vara en pajas?
martin7lindgren skrev:Vem tycker synd om sig själv?
Själv är jag nöjd trots allt med att tagit livet tillbaks!
Sen tänker jag släcka ner ett tag nu, känner helt inte för att sitta och kasta paj med en grabb i militärkläder som låter som en käring!
råttan skrev:martin lille,
Dina eventuella skador får väl anses lika självförvållade som små i jämförelse med de arbetare som jobbar betydligt allvarligare handikapp.
Du sitter ju på forum och skriver töntiga inlägg året runt samt åker in till stan och slår runt när du så önskar. Klarar man det så klarar man att jobba.
martin7lindgren skrev:Åker jag till stan och slår runt?
Menar du att jag gör kullerbyttor då,
Visst åker jag in till stan då jag ofta har olika ärenden där,vad du har med det och göra vet inte jag?
Kan ju säga säkert till din stora glädje, att mina ärende inte har ett dugg med slå runt och göra,
Till din glädje kan jag säga, på dom 3½ år jag bott här, har jag varken käkat ute, varit på bio o.sv en enda gång!
Sådana små självklara nöjen många, finns inte med på min karta!