Undrar jag nu, finns det någon slags blockerings funktion på forumet?
-ashura
ashura skrev:Efter att ha sett hur Redvictory beter sig.
Undrar jag nu, finns det någon slags blockerings funktion på forumet?
-ashura
Regndrottning skrev:För att blockera någon går du bara in på medlemens profil. Under deras bild kan du välja friend eller foe. Tryck på foe så blir personen blockerad.
Men jag skall erkänna att det finns värre än Red Victory på forumet....
martin7lindgren skrev:Om du nu är den du säger dig vara, så är du alldeles för snabb att dömma ut Red Viktory!
Red är en 100 gubbe försedd med mycket humor!
martin7lindgren skrev:Vadå dödshotar?
blueheaven skrev:Hörru grabben martin jag har jobb nu som handläggare av eventuella bidrag för före detta hemlösa uteliggare och förtidspensionärer, bra va?
Kan säga att du inte ligger så bra till!
jocke skrev:Har jag kommit till fel forum nu? Jag skrev på flashback men där tyckte dom att det här forumet skulle
passa mig bättre? Blir lite osäker nu?
x-medborgare skrev:jocke skrev:Har jag kommit till fel forum nu? Jag skrev på flashback men där tyckte dom att det här forumet skulle
Inte vet jag vill du diskutera utan att använda div tillmälen till folk då har du jommit fel..
Gillar du bråk skrik och gap samt att vara så dum du kan då har du kommit rätt.
annar kan du ju testa
TESTAREN
Men där bör man ha ett någolunda vårdat språk
marxisten skrev:x-medborgare skrev:jocke skrev:Har jag kommit till fel forum nu? Jag skrev på flashback men där tyckte dom att det här forumet skulle
Inte vet jag vill du diskutera utan att använda div tillmälen till folk då har du jommit fel..
annar kan du ju testa
TESTAREN
Vill man har KRAFTFULLA KÄNSLOR i debatten är det helt rätt ställe.
Knappast du heller BH...blueheaven skrev:Hörru grabben martin jag har jobb nu som handläggare av eventuella bidrag för före detta hemlösa uteliggare och förtidspensionärer, bra va?
Kan säga att du inte ligger så bra till!
x-medborgare skrev:marxisten skrev:x-medborgare skrev:jocke skrev:Har jag kommit till fel forum nu? Jag skrev på flashback men där tyckte dom att det här forumet skulle
annar kan du ju testa
TESTAREN
Vill man har KRAFTFULLA KÄNSLOR i debatten är det helt rätt ställe.
Ja om det är kraftfullt att kalla andra div olika saker samt tillskriva dom egenskaper av ren elakhet.. ja då kanske..
SiP skrev:martin7lindgren skrev:Vadå dödshotar?
Han skrev till Råttan att han skulle ges insektsgift och utrotas=Dödshot!