Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+10
x-medborgare
blueheaven
marxisten
SiP
mimra
Redvictory
Regndrottning
MartinLindgren
KickTheRasist
ashura
14 posters

Hej alla, finns det någon blockerings funktion på detta forumet?

SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Hej alla, finns det någon  blockerings funktion på detta forumet? - Sida 2 Empty Sv: Hej alla, finns det någon blockerings funktion på detta forumet?

Inlägg  SiP 2009-06-27, 11:37

Redvictory skrev:
    SiP skrev:
    martin7lindgren skrev:Vadå dödshotar?

Han skrev till Råttan att han skulle ges insektsgift och utrotas=Dödshot!

Stopp stopp! ännu en lögn från de blå! jag skrev att jag brukar mata råttor med råttgift och att de är skadedjur! skulle det vara ett dödshot din fjant! råttgift säljs på varje välsorterad butik och det är till för att bekämpa skadedjur som råttor!

skitsnack och undflyende som vanligt när det gäller dig RV, det var ett dödshot direkt riktat mot Råttan, när jag påpekade det så svammlade du något om anticimex..

Men som vanligt så häver du ur dig saker som du sedan inte står för, en som kallar de som röstar på något av allianspartierna för "alliansnassar" är en fullblodsidiot...men känner man och försvarar en sån ond och manupalativ människa som Susz, ja då är man antagligen likadan själv...
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Hej alla, finns det någon  blockerings funktion på detta forumet? - Sida 2 Empty Sv: Hej alla, finns det någon blockerings funktion på detta forumet?

Inlägg  Infra 2009-06-27, 23:20

jocke skrev:Har jag kommit till fel forum nu? Jag skrev på flashback men där tyckte dom att det här forumet skulle
    passa mig bättre? Blir lite osäker nu?

Jodå. Du är på rätt forum men i fel tråd. Detta börjar mer och mer utveckla sig till en intern familjeangelägenhet.

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 20:38