Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
RedCloud
Sossar ee lata
6 posters

    Vad tycker alla här om detta?

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Vad tycker alla här om detta? Empty Vad tycker alla här om detta?

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-11-25, 15:28

    Kan någon svara på varför???????

    http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/265324/
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Vad tycker alla här om detta? Empty Sv: Vad tycker alla här om detta?

    Inlägg  RedCloud 2011-11-25, 15:29

    att du spammar ett forum med länkar till tidningsartiklar du inte begriper.....
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Vad tycker alla här om detta? Empty Det var ett väntat svar från forumets idiot!

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-11-25, 15:31

    RedCloud skrev:att du spammar ett forum med länkar till tidningsartiklar du inte begriper.....

    Säg det till tjejerna som blivit våldtagna!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Vad tycker alla här om detta? Empty Sv: Vad tycker alla här om detta?

    Inlägg  RedCloud 2011-11-25, 15:32

    Säg det till tjejerna som blivit våldtagna!

    Varför ska dom ha den informationen ? den är riktad bara till dig.
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Vad tycker alla här om detta? Empty Säg då vad du tror

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-11-25, 15:33

    RedCloud skrev:
    Säg det till tjejerna som blivit våldtagna!

    Varför ska dom ha den informationen ? den är riktad bara till dig.

    Alltså inte tror på tjejerna när dom vittnar om att det var invandrare.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Vad tycker alla här om detta? Empty Sv: Vad tycker alla här om detta?

    Inlägg  RedCloud 2011-11-25, 15:37

    Alltså inte tror på tjejerna när dom vittnar om att det var invandrare.

    det enda jag anser att ditt maniska betende att söka upp brott begågna av ickearier är sjukligt.
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Vad tycker alla här om detta? Empty Vad menar du

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-11-25, 16:12

    RedCloud skrev:
    Alltså inte tror på tjejerna när dom vittnar om att det var invandrare.

    det enda jag anser att ditt maniska betende att söka upp brott begågna av ickearier är sjukligt.

    Man behöver inte söka, jag skriver om det som står i tidningarna varje dag. Sen ger jag dumma personer fakta från nätet. Börja läs tidningen var dag så vaknar du snart upp.....läraren....

    Hur var det på kåken förresten?
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Vad tycker alla här om detta? Empty Sv: Vad tycker alla här om detta?

    Inlägg  Regndrottning 2011-11-25, 16:25


    Nu har jag aldrig blivit våldtagen. Något jag är glad för..

    Men, skulle jag bli våldtagen så skiter jag fullständigt i förövraren etnicitet. Det är inte viktigt. Det viktiga är att jag då har utsatts för grovt brott och kvinnofredskränkning. Jag har då blivit föromjukad och fått min självtillit och självsäkerhet krossad....

    Etniciteten är INTE viktig! Brottet är det!

    Och att släta över alla svenska brottslingar och bara belysa utländska brottslingar gör seel sig till forumets största och värsta rasist.

    Grattis Seel... Du är bäst!! Känns det bra?
    lol!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Vad tycker alla här om detta? Empty Var ha jag sagt något om det du skriver???

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-11-27, 12:22

    Regndrottning skrev:
    Nu har jag aldrig blivit våldtagen. Något jag är glad för..

    Men, skulle jag bli våldtagen så skiter jag fullständigt i förövraren etnicitet. Det är inte viktigt. Det viktiga är att jag då har utsatts för grovt brott och kvinnofredskränkning. Jag har då blivit föromjukad och fått min självtillit och självsäkerhet krossad....

    Etniciteten är INTE viktig! Brottet är det!

    Och att släta över alla svenska brottslingar och bara belysa utländska brottslingar gör seel sig till forumets största och värsta rasist.

    Grattis Seel... Du är bäst!! Känns det bra?
    lol!

    Det är väl självklart att det inte spelar någon roll för offret vem som våldtar, men kan du ge en förklaring till varför SAMTLIGA överfallsvåldtäkter i Oslo sen 06 är av män med utländsk härkomst? Jag skulle vilja ha ett svar på det.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Vad tycker alla här om detta? Empty Sv: Vad tycker alla här om detta?

    Inlägg  RedCloud 2011-11-27, 12:53

    varför SAMTLIGA överfallsvåldtäkter i Oslo sen 06 är av män med utländsk härkomst?


    tror du på allt som står på internet ?

    kolla här då...Faktiskt sant
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Vad tycker alla här om detta? Empty Sv: Vad tycker alla här om detta?

    Inlägg  DirtyDog 2011-11-27, 14:24

    RedCloud skrev:
    varför SAMTLIGA överfallsvåldtäkter i Oslo sen 06 är av män med utländsk härkomst?


    tror du på allt som står på internet ?
    Så du menar att den norska statstelevisionen tillsammans med den norska polisen bedriver en förtalskampanj och att dessa uppgifter inte är sanna?
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Vad tycker alla här om detta? Empty Sv: Vad tycker alla här om detta?

    Inlägg  DirtyDog 2011-11-27, 14:50

    Regndrottning skrev:Nu har jag aldrig blivit våldtagen. Något jag är glad för.. lol!
    Våldtäktsmännen också, ifall de inte är blinda. lol!
    Regndrottning skrev:Men, skulle jag bli våldtagen så skiter jag fullständigt i förövraren etnicitet. Det är inte viktigt. Det viktiga är att jag då har utsatts för grovt brott och kvinnofredskränkning. Jag har då blivit föromjukad och fått min självtillit och självsäkerhet krossad.... lol!
    Tror du att NÅGON av kvinnorna i Oslo bryr sig om etniciteten på förövarna? Förklara gärna varför du satte lol! efter den meningen?
    Regndrottning skrev:Etniciteten är INTE viktig! Brottet är det! lol!
    Samma sak gäller givetvis i alla fall där hundar blivit ihjälbitna av andra hundar. Hunden som blir ihjälbiten och dess ägare bryr sig knappast om vilken ras förövaren har och visar det sig att samtliga tillhör samma ny-importerade ras så skall man givetvis inte reflektera över det heller, ELLER?
    Regndrottning skrev:Och att släta över alla svenska brottslingar och bara belysa utländska brottslingar gör seel sig till forumets största och värsta rasist. lol!
    Och att tolka hans länk som att han försöker släta över andra brott gör dig till forumets största idiot!

    Grattis RD... Du är utan konkurrens den enfaldigaste på forumet!! Känns det bra?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Vad tycker alla här om detta? Empty Sv: Vad tycker alla här om detta?

    Inlägg  RedCloud 2011-11-27, 14:57

    Och att tolka hans länk som att han försöker släta över andra brott gör dig till forumets största idiot!

    Knappast, däremot att uppmuntra och stödja forumets värsta rasist gör DIG till det...

    100% av Seels brotts-trådar handlar om invandrare, du ser inget mönster....
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Vad tycker alla här om detta? Empty Sv: Vad tycker alla här om detta?

    Inlägg  DirtyDog 2011-11-28, 01:36

    RedCloud skrev:
    Och att tolka hans länk som att han försöker släta över andra brott gör dig till forumets största idiot!

    Knappast, däremot att uppmuntra och stödja forumets värsta rasist gör DIG till det...

    100% av Seels brotts-trådar handlar om invandrare, du ser inget mönster....
    Jodå, och det gör tydligen han också.

    Vi kommer alltid ha problem med våldtäkter i samhället. Vissa personer har helt enkelt inte de spärrar som förhindrar att de utför dessa dåd. Dessa spärrar har absolut INGENTING med hudfärg eller nationalitet att göra. Dock spelar uppfostran och kulturell bakgrund tydligen in. Om man saknar respekt för kvinnans värde i hemlandet så ökar knappast denna respekt för kvinnor i främmande länder. Tvärtom verkar det oftast vara svenska flickor som blir utsatta för dessa övergrepp av utländska män. Det beror (även enligt dem själva) på att de har ÄNNU mindre respekt för svenska kvinnor än de från det egna landet. De ser svenska flickor som lättfotade eftersom de inte döljer sina ansikten och kanske inte heller sina ben.
    Om man väljer att dra in en massa rävar i hönshuset så måste man anpassa säkerheten utifrån detta och inte sticka huvudet i sanden.

    Du kan väl inte ha missat hur utsatta kvinnor är även i hemländerna som många av dessa invandrare kommer ifrån?

    Vi kan självfallet inte behandla alla invandrare som eventuella våldtäktsmän, men du tror väl inte heller att vi kan acceptera denna utveckling som något helt naturligt? Av 85 våldtäkter i Oslo så beskrev offret förövaren som invandrare i 83 av fallen.
    Det antyder för mig att vi har en hel del att lära invandrare i Sverige innan vi känner oss förvissade om att allt skall fungera bra.

    Det skulle heller inte förvåna mig ifall västerlänningar vore överrepresenterade gällande våldtäkter på svarta kvinnor i Afrika. Det beror inte på ursprung utan respekten för andra människor. Om siffrorna i Afrika vore likartade med de i Oslo så kan du vara ÖVERTYGAD om att afrikanerna inte bara stillatigande skulle acceptera dessa siffror.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Vad tycker alla här om detta? Empty Sv: Vad tycker alla här om detta?

    Inlägg  RedCloud 2011-11-28, 08:02

    Av 85 våldtäkter i Oslo så beskrev offret förövaren som invandrare i 83 av fallen.

    Nämen, Seel säger ju att alla våldtäkter i OSlo sedan 06 har begåtts av invandrare...du påstår ngt annat.

    Rasister och statistik, rasister och statisik, puke
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vad tycker alla här om detta? Empty Knas

    Inlägg  Secrist 2011-11-28, 08:46

    Rasister och statistik, rasister och statisik, puke

    Vad är statisik? scratch

    "Dyslexia for cure found". Very Happy
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Vad tycker alla här om detta? Empty Sv: Vad tycker alla här om detta?

    Inlägg  Thetaxpayer 2011-11-28, 10:42

    RedCloud skrev:
    Av 85 våldtäkter i Oslo så beskrev offret förövaren som invandrare i 83 av fallen.

    Nämen, Seel säger ju att alla våldtäkter i OSlo sedan 06 har begåtts av invandrare...du påstår ngt annat.

    Rasister och statistik, rasister och statisik, puke








    Vad lätt för extremvänstern att alltid ta fram det gamla urvattnade rasistkortet när ni inte har några argument.


    http://petrabrask.files.wordpress.com/2011/05/head-in-the-sand.jpg

    Sponsored content


    Vad tycker alla här om detta? Empty Sv: Vad tycker alla här om detta?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-08, 14:59