Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+15
x-medborgare
Regndrottning
theward
Infra
DirtyDog
Redvictory
RedCloud
berralarzon
Mona Stalin.
blueheaven
formsvackan
MartinLindgren
GustavAnder
Blåfront
fredrik rahm70
19 posters

Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana

GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana - Sida 4 Empty skattebrottslingen folieform

Inlägg  GustavAnder 2009-05-25, 04:55

formsvackan skrev:
    Blåfront skrev:Hade det varit en borgare hade du gnällt!
    Varför skulle jag det ? I min värld är det ett ytterst normalt beteende att låta den äkta hälften följa med på tjänsteresor om det inte drabbar företaget/organisationen ekonomiskt.

jaha du, du är en skattebrottsling om du gör på samma sätt som Wanja -kan-jag Wedin,
    men du som "företagare" vet väl det ?
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana - Sida 4 Empty Sv: Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana

Inlägg  formsvackan 2009-05-25, 09:52

GustavAnder skrev:jaha du, du är en skattebrottsling om du gör på samma sätt som Wanja -kan-jag Wedin,
    Förmodligen är det så. Blir jag avslöjad för mitt brott, "Julbord med respektive" riskerar jag dessutom att få dela cell med dig. Hemska tanke ....
    GustavAnder
    GustavAnder

Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana - Sida 4 Empty sitt själv.

Inlägg  GustavAnder 2009-05-25, 15:26

formsvackan skrev:
    GustavAnder skrev:jaha du, du är en skattebrottsling om du gör på samma sätt som Wanja -kan-jag Wedin,
    Förmodligen är det så. Blir jag avslöjad för mitt brott, "Julbord med respektive" riskerar jag dessutom att få dela cell med dig. Hemska tanke ....

Men nu är det så, folie, att jag inte är en hycklare som du, så domstolen låter mitt pasera med en anmärkning på deklaration, men du får nog sitta av , själv eller med Wanja.
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana - Sida 4 Empty Hycklaren har ett ansikte

Inlägg  berralarzon 2009-05-25, 15:49

GustavAnder skrev:
    formsvackan skrev:

Men nu är det så, folie, att jag inte är en hycklare som du, så domstolen låter mitt pasera med en anmärkning på deklaration, men du får nog sitta av , själv eller med Wanja.

Hycklare är det lika med ditt svartjobbande då din förbenad skattetjuv gustavander/aswultruhten?
    //berra
    GustavAnder
    GustavAnder

Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana - Sida 4 Empty självanmälan.

Inlägg  GustavAnder 2009-05-26, 00:27

Nu har Wanja-kanjag gjort en självanmälan.
    Hon meddelar skattemyndigheten att hon nu vill skatta för hennes makes gratisätande....

Ja det är gött med en vänstermoral, stå i talarstolen gapa om solidaritet och högskattesamhällets lov,
    och sen när kvällspressen kommer på den röda apan med skattefusk gör hon en självanmälan.

Bara en IQ 30 som berra kan väl vara vänster i dagens Sverige, eller ?
    formsvackan
    formsvackan

Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana - Sida 4 Empty Sv: Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana

Inlägg  formsvackan 2009-05-26, 00:34

GustavAnder skrev:Bara en IQ 30 som berra kan väl vara vänster i dagens Sverige, eller ?
    Vi har inga IQ-krav för medlemskap, så även du skulle kunna få bli "vänster" om du bara ville stänga av fantasigeneratorn och istället lyssna på manifestet i form av ljudbok. Vi bygger vår ideologi på fakta och en verklighetsförankrad livsåskådning.
    GustavAnder
    GustavAnder

Inlägg  GustavAnder 2009-05-26, 00:37

formsvackan skrev:
    GustavAnder skrev:Bara en IQ 30 som berra kan väl vara vänster i dagens Sverige, eller ?
    Vi har inga IQ-krav för medlemskap

Du behöver inte uppvisa det uppenbara.

Vad är ditt medlemsnummer ? 5-5 ?
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana - Sida 4 Empty Frågan är ju fortfarande varför

Inlägg  theward 2009-05-26, 00:49

GustavAnder skrev:Nu har Wanja-kanjag gjort en självanmälan.
    Hon meddelar skattemyndigheten att hon nu vill skatta för hennes makes gratisätande....

Ja det är gött med en vänstermoral, stå i talarstolen gapa om solidaritet och högskattesamhällets lov,
    och sen när kvällspressen kommer på den röda apan med skattefusk gör hon en självanmälan.

Du GA verkar tycka att det är ok, för dig och andra högertomtar att fuska, men så mkt avskyvärdare när en vänsterpolitiker gör detsamma...

Ska vi inte vara lika inför lagen och även inför moralen sas ??

Skilj dessutom på ideologi och person...

Är båda sakerna ruttna är det värre, än om bara personen är rutten.
    Personen kan man nämligen byta ut Wink

Tror inte ditt IQ når så högt det heller GA, slå du ska nog tala tyst om andras IQ tongue
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2009-05-26, 00:51

GustavAnder skrev:Du behöver inte uppvisa det uppenbara.
    Det där med jämlikhet och demokrati är inget du funderat speciellt mycket på, eller hur ?
    GustavAnder skrev:Vad är ditt medlemsnummer ? 5-5 ?
    Vi har inga sådana. Det räcker med en röd stjärna i mössan Very Happy
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Antal inlägg : 4120

Inlägg  Kakmonstret 2009-05-26, 00:52

"kan inte annat än be om ursäkt" säger hon.

Hon kan ju faktiskt avgå. Men hon är ju dock en tillgång för alliansen. Hade jag varit LO-medlem hade jag varit skitförbannad. Tur att man inte är med i facket.

Ska bli intressant att se hur mycket ra(S) hon orsakat i opinionsstödet för S denna gång, alldeles lagom inför EU-valet.
    GustavAnder
    GustavAnder

Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana - Sida 4 Empty ö?

Inlägg  GustavAnder 2009-05-26, 00:53

theward skrev:

Du GA verkar tycka att det är ok, för dig och andra högertomtar att fuska, men så mkt avskyvärdare när en vänsterpolitiker gör detsamma...

Tror inte ditt IQ når så högt det heller GA, slå du ska nog tala tyst om andras IQ tongue

Men nu står jag inte i en talarstol och har mundiaree om det goda högskattesamhället och ondgör sig över giriga företagare. Jag är inte heller politiker.
    Jag finner det märkligt och lite skrämmande att du på nåt sätt går i försvars ställning för Wanja, inser du inte att de tankar och ideer du vill ha och kämpar för rinner rakt ner i avloppet ? Jag ser gärna att kärringen sitter kvar.
    GustavAnder
    GustavAnder

Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana - Sida 4 Empty tomt

Inlägg  GustavAnder 2009-05-26, 00:54

formsvackan skrev:
    GustavAnder skrev:Du behöver inte uppvisa det uppenbara.
    Det där med jämlikhet och demokrati är inget du funderat speciellt mycket på, eller hur ?
    GustavAnder skrev:Vad är ditt medlemsnummer ? 5-5 ?
    Vi har inga sådana. Det räcker med en röd stjärna i mössan Very Happy

Och tomt innanför mössan, det är väl också ett krav . eller ?
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana - Sida 4 Empty Finner det märkligare att du inte fattar vad man skriver....

Inlägg  theward 2009-05-26, 01:00

GustavAnder skrev:
    theward skrev:

Men nu står jag inte i en talarstol och har mundiaree om det goda högskattesamhället och ondgör sig över giriga företagare. Jag är inte heller politiker.
    Jag finner det märkligt och lite skrämmande att du på nåt sätt går i försvars ställning för Wanja, inser du inte att de tankar och ideer du vill ha och kämpar för rinner rakt ner i avloppet ? Jag ser gärna att kärringen sitter kvar.

Försvarar inte Wanja alls, om du inte hade huvudet så långt uppkört i alliansens byk, skulle du se att min kritik mot wanja och Mona är hård, mkt hård...

Sen att du tycker hon ska sitta kvar, tyder på total brist för...
    Vad som är bra för de som är med i facket osv...

IQ hur vad det med det egentligen??
    Blåfront

Antal inlägg : 5440

Inlägg  Blåfront 2009-05-26, 22:17

Och Wanja fortsätter att ljuga

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5232976.ab

Wanja Lundby-Wedins make Lennart Wedin, som gick i pension från sin tjänst på IF Metall 2001, började året därpå arbeta deltid för sin hustru i LO-borgen.

Han fick lön – och dessutom behöll han sin pension.

Ja är inte detta girigt om något!

Wanja är en sån jävla hycklare!

– Vi har den uppfattningen att det inte är rimligt att uppbära både pension och lön och på det sättet så att säga ha en inkomst som överstiger den lön man hade vid pensionsålder, säger Ferbe till Politikerbloggen/TV4Nyheterna.

Hur många skandaler och lögner ska en sosse få göra innan avgång?!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 03:35