korrektare
1. böjningsform av korrekt
helt ok att skriva så....
RedCloud skrev:korrekt:adjektiv
korrektare
1. böjningsform av korrekt
helt ok att skriva så....
theward skrev:Regndrottning skrev:So what??? precis som du alltid skriver rätt??
töntigt att märka ord
Näää, Ward....
Det är roligt att märka ord!
Lättare dyslexi...
kasta sten i glashus du vet
Regndrottning skrev:theward skrev:Regndrottning skrev:So what??? precis som du alltid skriver rätt??
töntigt att märka ord
Näää, Ward....
Det är roligt att märka ord!
Lättare dyslexi...
kasta sten i glashus du vet
Lte tangentbordsdyslexi drabbas alla av då och då...
Men det är roligt när rena språkfel uppstår!
Det säger jag som har svenska som andra språk!
GustavAnder skrev:Rättstavning, det är väl det enda ämne av 10.000 som de röda idioterna möjligen skulle vinna i, möjligen.
Edit Nu ser jag att den röde jubelidioten, "företagaren" (fniss) SJÄLV stavar fel när han försöker anmärka på mig,som INTE stavde fel... karln är ett Säterfall.
Röd adel, = ok med förmåner frälse och gratisätande.
Vanligt folk = då är de " vidriga skattesmitare..." " svartjobbaräckel.." LOL
Gulag för folket, gulaschmed oxfile för den röda ap -adeln.
Så ser vänsterns samhälle ut.
Ingen med IQ över berra kan anse att vänstern för nåt gott med sig för vanligt folk, folk som arbetar och är behöriga.
theward skrev:GustavAnder skrev:Rättstavning, det är väl det enda ämne av 10.000 som de röda idioterna möjligen skulle vinna i, möjligen.
Edit Nu ser jag att den röde jubelidioten, "företagaren" (fniss) SJÄLV stavar fel när han försöker anmärka på mig,som INTE stavde fel... karln är ett Säterfall.
Röd adel, = ok med förmåner frälse och gratisätande.
Vanligt folk = då är de " vidriga skattesmitare..." " svartjobbaräckel.." LOL
Gulag för folket, gulaschmed oxfile för den röda ap -adeln.
Så ser vänsterns samhälle ut.
Ingen med IQ över berra kan anse att vänstern för nåt gott med sig för vanligt folk, folk som arbetar och är behöriga.
IQ är inte allt i världen....
Man måste kunna nvända sina kunskaper på rätt sätt också.
Samt kunna föra sig grupp.
Där ligger du GA bra mkt närmare säter än de flesta andra här inne
Och stavfelet bestod enligt dig i vad ?GustavAnder skrev:Rättstavning, det är väl det enda ämne av 10.000 som de röda idioterna möjligen skulle vinna i, möjligen.
formsvackan skrev:Och stavfelet bestod enligt dig i vad ?GustavAnder skrev:Rättstavning, det är väl det enda ämne av 10.000 som de röda idioterna möjligen skulle vinna i, möjligen.
btw: "inte stavde fel" låter misstänkt gotländskt
formsvackan skrev:Och stavfelet bestod enligt dig i vad ?GustavAnder skrev:Rättstavning, det är väl det enda ämne av 10.000 som de röda idioterna möjligen skulle vinna i, möjligen.
btw: "inte stavde fel" låter misstänkt gotländskt
Hä tyck jä å. Men nör man härm arö dialektar låt ä litä könstutRegndrottning skrev:Dialekt är godkänd språkbruk.
Vilket jag tycker är gôrbra!
fredrik rahm skrev:
SEMESTERPARADIS. LO-ordföranden Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på tjänsteresorna till semesteranläggningen Riva del Sole i Toscana på italienska kusten.
Wanja Lundby-Wedin kritiseras nu av fackförbunden för att hon låter maken Lennart bo gratis i hennes hotellrum när hon åker på "tjänsteresa".
Liksom de andra styrelsemedlemmarna - bland dem TCO-basen Sture Nordh - tar Wanja Lundby-Wedin med sig maken, som bor gratis i hennes dubbelrum. En skattepliktig förmån, men det säger sig Lundby-Wedin inte ha förstått.
– Nej, det har jag inte ens tänkt på att det skulle kunna vara. Men det ska jag undersöka när jag kommer hem, säger hon till Expressen.
Ännu en "wanja" på gång??=)
marxisten skrev:fredrik rahm skrev:
SEMESTERPARADIS. LO-ordföranden Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på tjänsteresorna till semesteranläggningen Riva del Sole i Toscana på italienska kusten.
Wanja Lundby-Wedin kritiseras nu av fackförbunden för att hon låter maken Lennart bo gratis i hennes hotellrum när hon åker på "tjänsteresa".
Liksom de andra styrelsemedlemmarna - bland dem TCO-basen Sture Nordh - tar Wanja Lundby-Wedin med sig maken, som bor gratis i hennes dubbelrum. En skattepliktig förmån, men det säger sig Lundby-Wedin inte ha förstått.
– Nej, det har jag inte ens tänkt på att det skulle kunna vara. Men det ska jag undersöka när jag kommer hem, säger hon till Expressen.
Fredrik, har du en länk till någon tidning om detta? Jag har inte sett några nyheter på ett tag då jag inte varit hemma, så jag känner inte till händelsen.
fredrik rahm skrev:marxisten skrev:fredrik rahm skrev:
Fredrik, har du en länk till någon tidning om detta? Jag har inte sett några nyheter på ett tag då jag inte varit hemma, så jag känner inte till händelsen.
står i alla tidningar UTOM lo -tidningen arbetaren och aftonbladet =)
även politikerbloggen har nu flera artikelserier om detta
http://www.politikerbloggen.se/
Tjänstemannabyråkraten skrev:Om detta är seriös så titta på
AB, Expressen, DN, SVD, Sydsvenskan, Newsmill.
Du hittar massvis om Wanja där.
marxisten skrev:Tjänstemannabyråkraten skrev:Om detta är seriös så titta på
AB, Expressen, DN, SVD, Sydsvenskan, Newsmill.
Du hittar massvis om Wanja där.
Fy fan, de skulle ge henne en rejäl spark i röven den lilla KLASS FÖRÄDAREN!
Det enda fackförbund man kan lita på är väl SAC, men snart sker det väl något där med.