Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+15
x-medborgare
Regndrottning
theward
Infra
DirtyDog
Redvictory
RedCloud
berralarzon
Mona Stalin.
blueheaven
formsvackan
MartinLindgren
GustavAnder
Blåfront
fredrik rahm70
19 posters

Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana

GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana - Sida 2 Empty Uppe på löpet

Inlägg  GustavAnder 2009-05-23, 18:30

Wanja är nu uppe högst på löpet i kvällspressen, klarar den röda adelsdamen ännu en skandal, denna gång en skandal som faktiskt är ganska äcklig ?

Hon påstår nu ( man vet inte om man ska skratta eller gråta ) att hon trodde att hennes mans gratisboende skulle beskattas i Italien !!! LOL * 1000. !
    Allt enligt Lo.s egna hemsida.

Utan tvekan är hon en valarbetare för alliansen, så jag vet inte om jag önskar hennes avgång eller om jag vill han ska sitta kvar. Redan i förra skandalen var många borgerliga opinionsbildare mycket förbluffade över att hon inte avpolleterades.
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana - Sida 2 Empty Sv: Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana

Inlägg  RedCloud 2009-05-23, 18:37

"Du är lika mycket företagare som din fru redcloud är behörig lärare."

Och eftersom jag inte är "behörig" lärare så borde alltså Svackan vara egenföretagare.
    Allt efter din egen s.k. "logik".

Upplysningsvis så ser jag hans kontor från mediasalen på skolan.

(gift är jag dock redan Awfultruth, med pumornas puma)
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana - Sida 2 Empty Sv: Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana

Inlägg  formsvackan 2009-05-23, 18:43

GustavAnder skrev: LOL Du är lika mycket företagare som din fru redcloud är behörig lärare.
    Av vilken anledning har du alltid så svårt att hålla dig till verkligheten ?

Detta behov av att alltid sväva ut i fantasier är förmodligen medfött, då en sådan defekt knappast kan vara ett resultat av inlärning. I synnerhet inte hos någon med den begränsade inlärningsförmåga du uppvisat.
    GustavAnder skrev:Och jag förstår inte vad mina personliga förehavanden har med en offentlig person som Wedin att göra, bara en röd idiot tycker det är relevant.
    Du berömmer dig själv för dina svarta inkomster, och klarar samtidigt av att attackera andra för låg skattemoral pga en löjlig "förmån". Bara en blind idiot undgår att se sambandet och hyckleriet i detta.
    GustavAnder skrev:
    Och inte nog med att du är en fejk, du vet inte heller betydelsen av ordet hyckleri.
    jag hycklar inte, det gör Wedin som i talarstolen hela tiden pratar om solidaritet och rättvisa, men själv inte gör rätt för sig.
    Se ovan.
    GustavAnder skrev:Och ditt sista svammel om vad jag "inbillar" mig, är bara ett bevis på att den som fantiserar mest på forum är du.
    Att du med jämna mellanrum torgför din idioti här på forumet är definitivt ingen fantasi.
    GustavAnder
    GustavAnder

Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana - Sida 2 Empty röda folie - idiot.

Inlägg  GustavAnder 2009-05-23, 19:04

Du är en röd idiot av första graden, en fejk och en parodi på dig själv.
    "företagaren " (fniss) som inte vet att man inte får låta sin äkta hälft bo gratis.

Och har fortfarande inte förstått vad hyckleri betyder, inte ens en så enkel sak hamnar rätt i din förvirrade gråa massa du inbillar dig är din hjärna.
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2009-05-23, 19:14

GustavAnder skrev:Du är en röd idiot av första graden, en fejk och en parodi på dig själv.
    "företagaren " (fniss) som inte vet att man inte får låta sin äkta hälft bo gratis.
    De som reser mycket i tjänsten, samlar poäng hos både flygbolag och hotellkedjor. En idiot som du kan förmodligen inbilla sig att dessa poäng är avsedda för företaget. Många betalar familjens semesterresor på detta sätt.

Varför tror du att det kan fungera så ?
    GustavAnder skrev:VAD har min person och dina lögner om mig, med Wedin att göra ?
    Försök debattera sak, din röda jubelidiot.
    Lögner om dig ? Det är för fasiken DU SJÄLV som skrutit om dina svarta inkomster, samt uppmanat andra att ta efter.
    GustavAnder
    GustavAnder

Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana - Sida 2 Empty röda idiot....

Inlägg  GustavAnder 2009-05-23, 19:16

Men för h-lv-te din röda jubelidiot och rövslickare till nutidens adel och stat, skärp dig !

Debattera Wedins hyckleri och skattebrott istället för att sitta och ljuga om min person, ditt rövhål.

Vad jag uppmanar andra att göra, har väl inget med en pamp som Wedin att göra, om något så ska ju min uppmaning hörsammas !!!
    Se till att ge så lite pengar ni någonsin kan till stat pampar organisationer och annat.
    Det finns inget annat sätt att stoppa denna äckliga gratis-ätning .
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-05-23, 19:21

GustavAnder skrev:Men för h-lv-te din röda jubelidiot och rövslickare till nutidens adel och stat, skärp dig !

Debattera Wedins hyckleri och skattebrott istället för att sitta och ljuga om min person, ditt rövhål.

Eftersom det är allmänt känt att du svartjobbar GustavAnder så är det nog bäst
    att du tar och loggar ut för gott! hej då!
    GustavAnder
    GustavAnder

Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana - Sida 2 Empty LOL

Inlägg  GustavAnder 2009-05-23, 19:24

Nej, det är inte allmänt känt, jag har inte uppgett att jag har cirka 3% svarta inkomster av mitt totala intjänande.Smile

Nästa år kanske det blir 4 % ?

Vinner det rödgröna avskummet 2010 med Wedin och co, så blir det kanske 10% 15% ?
    Miljoner andra resonerar givetvis likadant, allt annat vore hjärndött.

Bara bidragstagare kan resonera annorlunda ?
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-05-23, 19:30

GustavAnder skrev:Nej, det är inte allmänt känt, jag har inte uppgett att jag har cirka 3% svarta inkomster av mitt totala intjänande.Smile

Vinner det rödgröna avskummet 2010 med Wedin och co, så blir det kanske 10% 15% ?
    Miljoner andra resonerar givetvis likadant, allt annat vore hjärndött.

Bara bidragstagare kan resonera annorlunda ?

Du är ju bidragstagare GustavAnder! du tär på samhället! se till att arbeta och betala den skatt som erfordras och gör rätt för dig! jag tycker det är skitjobbigt
    när du bara går omkring och gör ingenting!tjingeling
    Blåfront

Antal inlägg : 5440

Inlägg  Blåfront 2009-05-23, 19:58

Flera av de stora tidningarna skriver om Wanja

Men inte AB

Varför tror ni det är så? No
    DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Inlägg  DirtyDog 2009-05-23, 20:02

Blåfront skrev:Flera av de stora tidningarna skriver om Wanja

Men inte AB

För att hon sitter i deras styrelse? Laughing
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-05-23, 20:05

Men inte AB

För att samtliga större tidningar skrivit om Wanja och att de förstått
    att folk inte intresserar sig för henne längre!
    Det finns viktigare saker att skriva om! tex att alliansen rasar och att
    om det vore val idag så skulle det bli en Rödgrön seger!bra va? Very Happy
    Blåfront

Inlägg  Blåfront 2009-05-23, 20:42

Redvictory skrev:

Men inte AB

För att samtliga större tidningar skrivit om Wanja och att de förstått
    att folk inte intresserar sig för henne längre!
    Det finns viktigare saker att skriva om! tex att alliansen rasar och att
    om det vore val idag så skulle det bli en Rödgrön seger!bra va? Very Happy

Sorgligt och patetiskt
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-05-23, 21:06

Äntligen någon som talar klarspråk om och med kränkarsvackan! Very Happy
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2009-05-23, 23:16

GustavAnder skrev:Men för h-lv-te din röda jubelidiot och rövslickare till nutidens adel och stat, skärp dig !.
    OK
    GustavAnder skrev:Debattera Wedins hyckleri och skattebrott istället för att sitta och ljuga om min person, ditt rövhål..
    Lögner om dig ? Det är för fasiken DU SJÄLV som skrutit om dina svarta inkomster, samt uppmanat andra att ta efter.
    GustavAnder skrev:Vad jag uppmanar andra att göra, har väl inget med en pamp som Wedin att göra, om något så ska ju min uppmaning hörsammas !!!
    Se till att ge så lite pengar ni någonsin kan till stat pampar organisationer och annat.
    Som sagt
    GustavAnder skrev:Nej, det är inte allmänt känt, jag har inte uppgett att jag har cirka 3% svarta inkomster av mitt totala intjänande.Smile
    Vinner det rödgröna avskummet 2010 med Wedin och co, så blir det kanske 10% 15% ?.
    Vad anser du egentligen är den optimala nivån för skattefusk ?
    GustavAnder skrev:Miljoner andra resonerar givetvis likadant, allt annat vore hjärndött.
    Fantasier nu igen. Det finns inte miljoner människor i vårt land som tänker som du.
    GustavAnder skrev:Bara bidragstagare kan resonera annorlunda ?
    Nej, alla hederliga människor resonerar så.

blueheaven skrev:Äntligen någon som talar klarspråk om och med kränkarsvackan! Very Happy
    Du tänder kanske på grova ord och burdust beteende. Gillar du läder också ?
    GustavAnder
    GustavAnder

Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana - Sida 2 Empty vik hädan, belsebub....

Inlägg  GustavAnder 2009-05-23, 23:46

Belsebub har fortfarande inte förstått de mest simpla faktum .

Jag är inte föremålet för denna debatt, det är Wanja-kan jag Wedin.

Och visst fantiserar och ljuger du om min person, den röda idioten tror att det skulle på nåt sätt släta över Wanja -kan jags gratisätande och fiffel ?

Men, jag önskar dock att den röda adels damen sitter kvar så länge som nånsin möjligt, hon drar ju tveklöst över folk till Allians för Sverige, eller möjligen till sofflocket.

Folie-Belsebub är f-n i mig inte ett dugg smartare än martin eller berra, samma låga IQ
    Blåfront

Inlägg  Blåfront 2009-05-24, 08:48

I flera år har facktopparna Wanja Lundby-Wedin, Sture Nordh och Nina Jarlbäck låtit bli att redo-visa förmånen för Skatteverket.

– Jag har hela tiden gjort rätt för mig. Enligt italiensk lag är det ingenting som ska förmånsbeskattas, säger Wanja Lundby-Wedin när hon möter Aftonbladet.

Den fyrstjärniga semest

Så är Wanja rent av småkriminell nu? Precis som Mona Sahlin?

Very Happy
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2009-05-24, 08:58

Äta din Vadå, saru, Sniper?
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-05-24, 10:08

"Det finns inte miljoner människor i vårt land som tänker som du."

För detta ska vi vara innerligt tacksamma.
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana - Sida 2 Empty Du jobbar inte med eller tillsammans med folk va?

Inlägg  theward 2009-05-24, 10:23

GustavAnder skrev:Men för h-lv-te din röda jubelidiot och rövslickare till nutidens adel och stat, skärp dig !

Vad jag uppmanar andra att göra, har väl inget med en pamp som Wedin att göra, om något så ska ju min uppmaning hörsammas !!!

För din otrevlighetsnivå gör dig möjligtvis lämplig till eremitjobb, som typ väderobservatör på något norrlanndsfjäll...

Det mest intressanta är ni bara tar upp när sossar gör fel...
    Sånt kallar jag propganda......

Makteliten är ruttna rakt av, med få undantag...
    Klart vi kan göra nåt åt det, men svartarbete är ju inte en av de åtgärderna
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2009-05-24, 11:44

GustavAnder skrev:Jag är inte föremålet för denna debatt, det är Wanja kan jag Wedin
    Upplever du ofta identitetsproblem ? Det kan ta många år innan en vilsen själ på egen hand hittar sig själv, så jag rekommenderar dig att söka hjälp.
    GustavAnder skrev:Och visst fantiserar och ljuger du om min person, den röda idioten tror att det skulle på nåt sätt släta över Wanja kan jags gratisätande och fiffel ?
    Lögner om dig ? Det är DU SJÄLV som skryter med dina svarta inkomster, samt uppmanat andra att ta efter.

"Wanja och jags gratisätande" ? "Wanjas och mitt" är nog en korrektare svenska.
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-05-24, 12:19

formsvackan skrev:
    GustavAnder skrev:Jag är inte föremålet för denna debatt, det är Wanja kan jag Wedin
    Upplever du ofta identitetsproblem ? Det kan ta många år innan en vilsen själ på egen hand hittar sig själv, så jag rekommenderar dig att söka hjälp.
    GustavAnder skrev:Och visst fantiserar och ljuger du om min person, den röda idioten tror att det skulle på nåt sätt släta över Wanja kan jags gratisätande och fiffel ?
    Lögner om dig ? Det är DU SJÄLV som skryter med dina svarta inkomster, samt uppmanat andra att ta efter.

Det heter inte korrektare! Razz

Amatör!
    theward
    theward

Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana - Sida 2 Empty Det heter mer korrekt

Inlägg  theward 2009-05-24, 12:28

blueheaven skrev:
    formsvackan skrev:

Det heter inte korrektare! Razz

Amatör!

So what??? precis som du alltid skriver rätt??

töntigt att märka ord tongue
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2009-05-24, 12:31

töntigt att märka ord

Näää, Ward....

Det är roligt att märka ord!
    Very Happy

queen
    theward
    theward

Wanja Lundby-Wedin låter maken bo gratis på lyxhotell i Toscana - Sida 2 Empty Meningslöst , när man själv lider av ...

Inlägg  theward 2009-05-24, 12:33

Regndrottning skrev:

töntigt att märka ord

Näää, Ward....

Det är roligt att märka ord!
    Very Happy

queen

Lättare dyslexi...

kasta sten i glashus du vet tongue

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 03:22