frågor??
bara posta
fredrik rahm skrev:Problem med burken??
frågor??
bara posta
TACK! Då var det inte mig det var fel på dåCorven skrev:Jag misstänker att det är något problem med signaturfunktionen, för jag får det heller inte att funka.
cleopatra skrev:TACK! Då var det inte mig det var fel på dåCorven skrev:Jag misstänker att det är något problem med signaturfunktionen, för jag får det heller inte att funka.
martin7lindgren skrev: Vänder mig till dig Corven, du kanske vet varför jag inte kan läsa mina personliga meddelanden, avsändarens bild täcker texten så det inte går se och läsa?
Får inte bort bilden
Varför inte fråga om hans skostorlek? Det är lika relevant i sammanhanget.KickTheRasist skrev:
1. Vad är för typ av kamera (Märke).
2. Vilken typ av USB har du på din 1.0 eller 2.0
Och som Corven säger gärna specen på Skärmen + eventuellt Grafik kort ...
MVH
//K
DirtyDog skrev:Varför inte fråga om hans skostorlek? Det är lika relevant i sammanhanget.KickTheRasist skrev:
MVH
//K
fredrik rahm skrev:DirtyDog skrev:Varför inte fråga om hans skostorlek? Det är lika relevant i sammanhanget.KickTheRasist skrev:
MVH
//K
haha
1 plugga in webcamen.. helst utan våld där den passar (i datorn)
2 vänta och kolla om datorn reagerar
3 sätt i skivan och vänta
4 installera drivrutiner och annat skit som följer med
5 starta om
6 leta efter ngt offer att webbcama med.
häpp smäck
om detta inte funkar svär lite och läs instruktionerna
Att du är FULLKOMLIGT novis på datorer stod säkerligen klart för många när du ställde frågan:KickTheRasist skrev:Är du en "stalker? "
*Asgarv*
DirtyDog skrev:Att du är FULLKOMLIGT novis på datorer stod säkerligen klart för många när du ställde frågan:KickTheRasist skrev:Är du en "stalker? "
*Asgarv*
Vilken typ av USB har du på din 1.0 eller 2.0
Vet inte vilka kunskaper Fredrik besitter men har själv jobbat professionellt med datorer sen 1980 och periodvis även som datakonsult och supporttekniker så jag har inte så svårt för att bedöma om nån bara ordbajsar.
Man behöver heller inte vara någon Einstein för att begripa att problemen Martin har knappast sitter i hans utrustning.
KickTheRasist skrev:Kan du bestrida dom punkterna proffsen ??
DirtyDog skrev:KickTheRasist skrev:Kan du bestrida dom punkterna proffsen ??
Vilka "punkter" menar du? Dina?
Berätta gärna hur svaret på dessa frågor skall få dig närmare en lösning på hans problem?
Det kan säkert bli underhållande.
Samtal till supporten:
- Hej, mitt internet fungerar inte.
KTR-Supporten:
- Har du 10mbit-lina eller 100mbit?