sedan sitta dag ut och dag in på forumet mellan 07:00 - 17-18:00 och skriva..på skoltid, kvällstid, helger och vardagar.
Jobbar inte lärare i Sverige, eller är det enkom Vänster som inte jobbar?=)
RedCloud skrev:
Det är färre lärare som har jobb i allianzens Sverige....
Men för att stilla din nyfikenhet, jag jobbar på en av Sveriges mest uppkopplade skolor....laptop, rast, prov....
Me too ....Corven skrev:So what om Redcloud är uppkopplad när han jobbar? Hur intressant är det på en skala? Jag sitter på jobbet just nu......
RedCloud skrev:"Problemet är att du är ingen lärare, enligt egen utsago."
Enligt egen utsago så är jag faktiskt det.
Regndrottning skrev:Vad är det med högerskribenterna som har en sådan sjukligt behov av att snacka skit om andra?
Finns det verkligen ingenting mer intressant i deras värld? Att gång på gång, starta trådar för att snacka skit om andra gör dessa skribenter, (jag kan omöjligtvis kall dem för debattörer), till elaka skvällerkärringar.
Konklussionen är att högerskribenter är utråkade, elaka och småsinta SKVALLERKÄRRINGAR.... INGET ANNAT!
Samma skit bland vänsterskribenterna, godhet sitter inte i partifärg.
Du lär lägga ut en länk om du vill bli troddRedCloud skrev:Jag kikade lite i mina anställningspapper, konstigt där står det medialärare....men du kanske vet bättre....
Regndrottning skrev:Samma skit bland vänsterskribenterna, godhet sitter inte i partifärg.
[b]Knappast...
Om du tittar efter så ser du ett otal skitsnackstrådar statad av högern och bara någon enstaka av vänstern. I detta bettende leder högerskribenterna stort!
RedCloud skrev:"Du har sagt att du är obehörig, då är man inte lärare."
Jag kikade lite i mina anställningspapper, konstigt där står det medialärare....men du kanske vet bättre....
Regndrottning skrev:
Knappast...
Om du tittar efter så ser du ett otal skitsnackstrådar statad av högern och bara någon enstaka av vänstern. I detta bettende leder högerskribenterna stort!
Vilket är inte något bra.... Skvallerkärringarna finns på högersida och det är lätt bevisat!
RedCloud skrev:"Frågan är väl snarare vad som står i dina betyg från universitetet."
inget alls, jag är anställd tack vare specialkompetens, som knappast finns på högskolan.
autodidakt, kolla upp det ordet.....
Vercingetorix skrev:Undrar just varför en formellt obehörig (höger)lärares lilla notis lämnas obesvarad?
Vercingetorix skrev:Undrar just varför en formellt obehörig (höger)lärares lilla notis lämnas obesvarad?