fan en del har mer än 30 per dag!!!! i snitt!!!
3 posters
Kollar man "författarna" här, antal inlägg så ser man vem som inte jobbar....
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
theward- Antal inlägg : 6709
Sossar-e-lata skrev:fan en del har mer än 30 per dag!!!! i snitt!!!
Det kan ju stämma.. men mer intressant ät att kolla hur inläggen är förlagda under dygnet. Det säger ämmu mera än antalet inlägg egentligen
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Ja sen ser vi ju också hur du nu tycks ha fullt upp att slita och dra dig i håret för det du inte har och göra med S-e-L?
En del är pensionärer, andra sjukskrivna, några kanske har oregelbundna arbetstider, sen har vi ju dig som postar inlägg, på dagarna under arbetstid, på nätterna och även under resor och på semester!
En del är pensionärer, andra sjukskrivna, några kanske har oregelbundna arbetstider, sen har vi ju dig som postar inlägg, på dagarna under arbetstid, på nätterna och även under resor och på semester!
theward- Antal inlägg : 6709
nu drar iaf jag snart på semester.
iofs bara två dar, men den är efterlängtad.
Björnidet nästa...
Bilen är packad och klar, ska bara försöka få liv i tjejen sen åker vi de 2,5 milen till sjön
ps jag kommer definitivt inte attt skriva då.. och SEL, idag har jag en bra känsla. Idag kan det bli en stoor gädda och eller abborre
Fiskerapport kommer på torsdag kväll
iofs bara två dar, men den är efterlängtad.
Björnidet nästa...
Bilen är packad och klar, ska bara försöka få liv i tjejen sen åker vi de 2,5 milen till sjön
ps jag kommer definitivt inte attt skriva då.. och SEL, idag har jag en bra känsla. Idag kan det bli en stoor gädda och eller abborre
Fiskerapport kommer på torsdag kväll
Sponsored content