Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+27
GustavAnder
Redvictory
Blåfront
theward
KickTheRasist
DirtyDog
martin7Iindgren
lnfra
Sossar-e-Iata
kanaIjen
bIueheaven
berraIarzon
womanIover
RedCIoud
kanaljen
Stefan
Susz X
SiP
Regndrottning
Dao
fredrik rahm70
lazy
berralarzon
Infra
x-medborgare
MartinLindgren
Sniperace
31 posters

en VARNING

fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

en VARNING - Sida 3 Empty Sv: en VARNING

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-22, 00:52

nope finns fortfarande dock är chatten nerlagd.. du borde veta för du huserade på ab -forumet och trodde det var den chatten

nåå skall du bli medlem i nya forumet eller skall du som vanligt gråta över dina egna misstag skrika ge dej på andra och spela offer??

Tror du ÄRLIGT att du klarar ett modererat forum?
    RedCIoud
    RedCIoud

Antal inlägg : 10

Inlägg  RedCIoud 2009-05-22, 01:21

fredrik rahm skrev: tror det skulle funka med ett ärkenöt som redcloud som moderarare??
    Framförallt som MODERAT...or!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-22, 01:22

RedCIoud skrev:
    fredrik rahm skrev: tror det skulle funka med ett ärkenöt som redcloud som moderarare??

skrattar..

bit dej inte i svansen nu redcludd=)

ps skal du inte logga in på det där kontort som liknar ,mitt så mycket??=)
    womanIover
    womanIover

Antal inlägg : 5

Inlägg  womanIover 2009-05-22, 01:27

Sniperace skrev: och JA, det är här, på testaren finns inga dubbelnick.
    Jag kan tala om att dom häftigaste upplevelserna som jag har haft - där var det fler än två.
    Se t.ex. i denna tråd: https://acbladet.swedishforum.se/-f11/kan-ni-tanka-er-att-ha-sallskap-i-sangen-t986.htm
    berraIarzon
    berraIarzon

Antal inlägg : 1

Inlägg  berraIarzon 2009-05-22, 01:35

womanIover skrev:
    Sniperace skrev: och JA, det är här, på testaren finns inga dubbelnick.
    Jag kan tala om att dom häftigaste upplevelserna som jag har haft - där var det fler än två.
    Se t.ex. i denna tråd: https://acbladet.swedishforum.se/-f11/kan-ni-tanka-er-att-ha-sallskap-i-sangen-t986.htm
    VARNING!

Det där är uppenbarligen inte den RIKTIGA womanlover!
    Se t.ex. i DENNA tråd!

But who am I to complain about others? Razz
    bIueheaven

Inlägg  bIueheaven 2009-05-22, 01:41

berraIarzon skrev:
    VARNING!

Det där är uppenbarligen inte den RIKTIGA womanlover!
    VARNING!

Det där är uppenbarligen inte den RIKTIGA berralarzon!

but.....
    kanaIjen
    kanaIjen

Antal inlägg : 4

Inlägg  kanaIjen 2009-05-22, 01:46

bIueheaven skrev:
    VARNING!

Det där är uppenbarligen inte den RIKTIGA berralarzon!

but.....
    VARNING!

Det där är uppenbarligen inte den RIKTIGA blueheaven!

but.....
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-05-22, 01:46

Jag gillar inte människor som hoppar på ärliga o vanligtvis lugna personer
    utan att informera om vad som lett fram till att personen ifråga med all rätt
    blev förbannad.

https://acbladet.swedishforum.se/-f1/var-ar-protesterna-nu-t656-150.htm
    kanaIjen
    kanaIjen

Antal inlägg : 4

Inlägg  kanaIjen 2009-05-22, 01:52

1208 inlägg?

Är du en sån där RIKTIG medlem (eller kanske utan lem?)?
    Sossar-e-Iata
    Sossar-e-Iata

Antal inlägg : 7

Inlägg  Sossar-e-Iata 2009-05-22, 01:59

kanaIjen skrev:1208 inlägg?

Är du en sån där RIKTIG medlem (eller kanske utan lem?)?
    Finns det sådana kvar här?

Fattar de inte att det är tekniskt omöjligt att ha två medlemmar med samma användarnamn? De är inte speciellt tekniskt avancerade på detta forum?

Vad spelar det för roll förresten, vissa av oss dubbletter är ju mycket vettigare än orginalen. Se bara mitt nick t.ex.! Vad för jävla nolla kan ens komma på att registrera sig på ett forum med ett sådant namn? Suspect

Orginalet bara vräker ur sig dumheter medans vi dubbletter aldrig kommer med så grova förolämpningar. Se exemplet på sextråden ovan där jag medverkade. Jodå, det var jag, den "oriktiga" jag alltså. Den andre har väl inte ens fått slicka på ett frimärke ännu? Mad
    lnfra
    lnfra

Inlägg  lnfra 2009-05-22, 02:06

lazy skrev:Jag gillar inte människor som hoppar på ärliga o vanligtvis lugna personer
    blev förbannad.

DU TROR VÄL INTE ATT DU SKALL LYCKAS LOCKA MIG ATT KLICKA PÅ DINA SIONISTLÄNKAR LAZY!!!!!
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2009-05-22, 08:21

fredrik rahm skrev:
    Infra skrev:Kanaljen om mig:
    "Du ska definitivt inte bli moderator"

Fråga: Har jag rest såna anspråk?

du hatar mej.. vilket du skrivit du hatar sniper du hatar alla blå..ehh vem hatar du INTE extremisten.. som alla extremister drivs du av enkla känslor hat avundsjuka småsinthet ich låg självkänsla

tror det skulle funka med ett ärkenöt som redcloud som moderarare??

eller varför inte martin??=)

Detta är första gången jag upplysts om vilka jag hatar. Naturligtvis är det Fredrik Rahm som är informatören. Har du flera insiderkunskaper, Rahm?
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-05-22, 08:23

Regndrottning skrev:
    Infra skrev:
    fredrik rahm skrev:mnm rött hat formligen sprutar fram ur infra...det är ju det som driver extremister

Hat! Är du dum i huvet? Det är klart röda inte vill ha blåa moderatorer och tvärtom. Kunde man inte ge sig fan på att forumhögern skulle flörstöra TESTAREN från början. Nåt annat var inte meningen.

Jag har inte sett att det forumet har blivit förstört...tvärtom. Alla har hitills varit sakliga och trevliga. Där diskuteras sak och inte person....

queen

Regn. Hittills är det bara de vidrigaste högernicken som givit sitt gillande till att Sniper är moderator. No Men det är bra att du säger din mening. Vi behöver fler som lämnar synpunkter. Detta tål att diskuteras. Nog måste du väl ändå ha en synpunkt på att Sniper fimpar Martin o-ombedd. Är inte detta missbruk av sin moderatorposition. Sniper skulle aldrig fimpa F Rahm på samma vis, eller...?

Senast ändrad av Infra den 2009-05-22, 09:21, ändrad totalt 1 gång
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-05-22, 08:30

RedCIoud skrev:

Falska RC, RC nr 2
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-05-22, 08:36

Regndrottning skrev:
    Infra skrev:
    fredrik rahm skrev:mnm rött hat formligen sprutar fram ur infra...det är ju det som driver extremister

Hat! Är du dum i huvet? Det är klart röda inte vill ha blåa moderatorer och tvärtom. Kunde man inte ge sig fan på att forumhögern skulle flörstöra TESTAREN från början. Nåt annat var inte meningen.

Jag har inte sett att det forumet har blivit förstört...tvärtom. Alla har hitills varit sakliga och trevliga. Där diskuteras sak och inte person....

queen

Regn. Märker du inte hur de allra vidrigaste högernicken jublar? Vi skall väl inte lägga grunden på det nya forumet för samma katastrof som drabbat detta forum, redan från start? R.O.F.L. menar att det mycket väl kan vara moderatorn på Forumet som fifflat med identiteter och dubbelnick. Det är ingen trygghet i att ha personer som har full kontroll över våra lösenord och mailadresser (visserligen krypterade får man hoppas) som man inte litar på. Kan du förstå det?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-22, 09:32

Snälla martin läs vad Sniper skrivit, Berra det är ju det jag gjort, han har modererat bort mitt konto i testaren utan att jag postat ett enda inlägg,

Varför jo, han tål inte kritik, kritik jag riktat mot honom här på forumet dessutom,
    Corven säger sig valt honom för han aldrig går till personangrepp, nähä, då räknas väl inte att man ett flertal gånger går ut och kallar mig fyllo och knarkare,

När jag protesterar mot påhoppen viftar han bara bort det och ställer mig i skyll dig självkön,

Sen att han visserligen öppet erbjuder mig komma krypande och regga in mig igen?
    testaren marknadsför sig med att alla är välkommna, men det vet ju jag nu inte stämmer,
    Jag vet också hur forumets moderator sniper fungerar, och jag påstår att där ligger AB i lä, trots alla raderingar och avstängningar i det gammla forumet,
    Där krävdes ju iallafall att mann postat inlägg på forumet först!
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2009-05-22, 09:34

Regn. Märker du inte hur de allra vidrigaste högernicken jublar? Vi skall väl inte lägga grunden på det nya forumet för samma katastrof som drabbat detta forum, redan från start? R.O.F.L. menar att det mycket väl kan vara moderatorn på Forumet som fifflat med identiteter och dubbelnick. Det är ingen trygghet i att ha personer som har full kontroll över våra lösenord och mailadresser (visserligen krypterade får man hoppas) som man inte litar på. Kan du förstå det?

Jag förstår din synvinkel. Inte heller skulle jag lämna ut uppgifter till någon jag inte litade på.

Däremot litar jag på Corven och Sniper. Jag har aldrig fått anledning till att INTE lita på dem. Tills dess sker så har de min respekt och förtroende.

queen
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-22, 09:51

Hmmm..., En tanke, bara en tanke, säger inte att det är så, men kan någon ha någon avsikt och målsätning med att smutsa ner det här forumet,

Vad skulle det då kunna var för mål, kanske ....?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-22, 10:03

Jag har iallafall ändrat lösenord nu, för säkerhetskull!
    martin7Iindgren
    martin7Iindgren

Antal inlägg : 7

Inlägg  martin7Iindgren 2009-05-22, 10:58

martin7lindgren skrev:Jag har iallafall ändrat lösenord nu, för säkerhetskull!
    Passade på att byta kalsonger också. Det är ju ojämn vecka!
    Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

Inlägg  Susz X 2009-05-22, 11:40

Hahaha...och du gjorde vad som måste göras- betalade hyran i tid såg jag för ett tag sen..
    Du e bässt!
    Nu lär vinden mojna- och stiltje vara ett litet tag..men inte för alltid..
    Very Happy
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2009-05-22, 13:27

Infra skrev:Nu tror jag det slagit runt i roten på allvar hos SIP. Avund?
    Jag är livrädd för en högergubbe som dels kuppas in dels missbrukar sin makt som moderator. Jjag har ju för fan redan sagt att jag inte skriver trevliga inlägg och därfor inte passar som moderator.

Sip goes: "Avundens fula nylle lyser för fullt när du skriver..."..

Hur fan kunde han bli "inkuppad" i ett forum som Corven precis startat upp??
    Du är ju för fan paranoid i dina djävla konspirationsteorier, Corven ansåg väl att det skulle vara lite balans mellan Vänster och Högernicken, thats it.

Och om det inte passar, skit i och regga dig där då, det är väl för fan ingen som tvingar in dig eller Martin i ett öppet forum på nätet!

Och du är fortfarande avundsjuk ser jag...
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-05-22, 19:03

lnfra skrev:
    lazy skrev:Jag gillar inte människor som hoppar på ärliga o vanligtvis lugna personer
    blev förbannad.

DU TROR VÄL INTE ATT DU SKALL LYCKAS LOCKA MIG ATT KLICKA PÅ DINA SIONISTLÄNKAR LAZY!!!!!

Rättelse från Infra. Inlägget ovan har skrivits av mitt dubbelnick. Det är lätt att kolla det. Klicka på Infra och läs om antalet inlägg. Det säger sig själv att vi som är de flitigast debattörerna har skrivit fler än 10-20 eller 30 inlägg sen vi regade oss. Men dubbelnicket har en viss personkännedom. Helt riktigt att jag aldrig går in på Lazys länkar.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-05-22, 19:10

Susz X skrev:Hahaha...och du gjorde vad som måste göras- betalade hyran i tid såg jag för ett tag sen..
    Du e bässt!
    Nu lär vinden mojna- och stiltje vara ett litet tag..men inte för alltid..
    Very Happy

SuszX! Det där tillägget om kalsongbytet är inte skrivet av Martin utan av hans dubbelnick som en ren elakhet eller möjligen skämt. Enkelt kollar du genom att klicka på nicket och själv dra dina slusatser från antalet inlägg.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-05-22, 19:25

För övrigt är det mycket som pekar på att TESTAREN är dömt att röna samma öde som detta forum. Hur kan jag säga "något så elakt". Är jag avis, som SIP hävdar? Ar jag hatisk som Rahm hävdar? Är jag hämndlysten som Lazy antyder.
    Eller är jag allt på en gång och litet till?

Nej! Jag har misstanken (SIP skulle kalla det paranoja) att allt inte står rätt till inne på TESTAREN. Bland annat finns en Red Cloud registrerad som jag betvivlar är Red Cloud. Vad jag noterat tidigare så hade hans dubbelnick på detta forum samma avatar som Red Cloud registrerat sig med på TESTAREN. Jag tvivlar på att Red Cloud skulle ha låtit sig imponeras så till den milda grad av sitt dubbelnicks avatar att han skulle använda bilden vid en nyregistrering.
    Bedragaren är därmed så att säga avslöjad från början. Skicklig jävel det där. Se bara buffinlägget av Infra nr 2 här ovan, under Lazys inlägg. Ligger farligt nära gränsen av vad jag skulle kunna ha sagt, men har dock inte sagt detta. Det finns ytterligare nick på TESTAREN som jag ifrågasä'tter efter samma principer. Här ha vi en möjlighet att dra våra slutsatser av dubbelnickens inlägg genom att titta på antalet inlägg. Denna möjlighet har vi inte på TESTAREN där alla (äkta eller falska) börjar från scratch.

Senast ändrad av Infra den 2009-05-22, 20:00, ändrad totalt 3 gånger

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 05:23