nåå skall du bli medlem i nya forumet eller skall du som vanligt gråta över dina egna misstag skrika ge dej på andra och spela offer??
Tror du ÄRLIGT att du klarar ett modererat forum?
Framförallt som MODERAT...or!fredrik rahm skrev: tror det skulle funka med ett ärkenöt som redcloud som moderarare??
RedCIoud skrev:Framförallt som MODERAT...or!fredrik rahm skrev: tror det skulle funka med ett ärkenöt som redcloud som moderarare??
Jag kan tala om att dom häftigaste upplevelserna som jag har haft - där var det fler än två.Sniperace skrev: och JA, det är här, på testaren finns inga dubbelnick.
VARNING!womanIover skrev:Jag kan tala om att dom häftigaste upplevelserna som jag har haft - där var det fler än två.Sniperace skrev: och JA, det är här, på testaren finns inga dubbelnick.
Se t.ex. i denna tråd: https://acbladet.swedishforum.se/-f11/kan-ni-tanka-er-att-ha-sallskap-i-sangen-t986.htm
VARNING!berraIarzon skrev:
VARNING!
Det där är uppenbarligen inte den RIKTIGA womanlover!
VARNING!bIueheaven skrev:
VARNING!
Det där är uppenbarligen inte den RIKTIGA berralarzon!
but.....
Finns det sådana kvar här?kanaIjen skrev:1208 inlägg?
Är du en sån där RIKTIG medlem (eller kanske utan lem?)?
DU TROR VÄL INTE ATT DU SKALL LYCKAS LOCKA MIG ATT KLICKA PÅ DINA SIONISTLÄNKAR LAZY!!!!!lazy skrev:Jag gillar inte människor som hoppar på ärliga o vanligtvis lugna personer
utan att informera om vad som lett fram till att personen ifråga med all rätt
blev förbannad.
https://acbladet.swedishforum.se/-f1/var-ar-protesterna-nu-t656-150.htm
fredrik rahm skrev:Infra skrev:Kanaljen om mig:
"Du ska definitivt inte bli moderator"
Fråga: Har jag rest såna anspråk?
du hatar mej.. vilket du skrivit du hatar sniper du hatar alla blå..ehh vem hatar du INTE extremisten.. som alla extremister drivs du av enkla känslor hat avundsjuka småsinthet ich låg självkänsla
tror det skulle funka med ett ärkenöt som redcloud som moderarare??
eller varför inte martin??=)
Regndrottning skrev:Infra skrev:fredrik rahm skrev:mnm rött hat formligen sprutar fram ur infra...det är ju det som driver extremister
Hat! Är du dum i huvet? Det är klart röda inte vill ha blåa moderatorer och tvärtom. Kunde man inte ge sig fan på att forumhögern skulle flörstöra TESTAREN från början. Nåt annat var inte meningen.
Jag har inte sett att det forumet har blivit förstört...tvärtom. Alla har hitills varit sakliga och trevliga. Där diskuteras sak och inte person....
RedCIoud skrev:Framförallt som MODERAT...or!fredrik rahm skrev: tror det skulle funka med ett ärkenöt som redcloud som moderarare??
Regndrottning skrev:Infra skrev:fredrik rahm skrev:mnm rött hat formligen sprutar fram ur infra...det är ju det som driver extremister
Hat! Är du dum i huvet? Det är klart röda inte vill ha blåa moderatorer och tvärtom. Kunde man inte ge sig fan på att forumhögern skulle flörstöra TESTAREN från början. Nåt annat var inte meningen.
Jag har inte sett att det forumet har blivit förstört...tvärtom. Alla har hitills varit sakliga och trevliga. Där diskuteras sak och inte person....
Regn. Märker du inte hur de allra vidrigaste högernicken jublar? Vi skall väl inte lägga grunden på det nya forumet för samma katastrof som drabbat detta forum, redan från start? R.O.F.L. menar att det mycket väl kan vara moderatorn på Forumet som fifflat med identiteter och dubbelnick. Det är ingen trygghet i att ha personer som har full kontroll över våra lösenord och mailadresser (visserligen krypterade får man hoppas) som man inte litar på. Kan du förstå det?
Passade på att byta kalsonger också. Det är ju ojämn vecka!martin7lindgren skrev:Jag har iallafall ändrat lösenord nu, för säkerhetskull!
Infra skrev:Nu tror jag det slagit runt i roten på allvar hos SIP. Avund?
Jag är livrädd för en högergubbe som dels kuppas in dels missbrukar sin makt som moderator. Jjag har ju för fan redan sagt att jag inte skriver trevliga inlägg och därfor inte passar som moderator.
Sip goes: "Avundens fula nylle lyser för fullt när du skriver..."..
lnfra skrev:DU TROR VÄL INTE ATT DU SKALL LYCKAS LOCKA MIG ATT KLICKA PÅ DINA SIONISTLÄNKAR LAZY!!!!!lazy skrev:Jag gillar inte människor som hoppar på ärliga o vanligtvis lugna personer
utan att informera om vad som lett fram till att personen ifråga med all rätt
blev förbannad.
https://acbladet.swedishforum.se/-f1/var-ar-protesterna-nu-t656-150.htm
Susz X skrev:Hahaha...och du gjorde vad som måste göras- betalade hyran i tid såg jag för ett tag sen..
Du e bässt!
Nu lär vinden mojna- och stiltje vara ett litet tag..men inte för alltid..