fredrik rahm skrev:KickTheRasist skrev:fredrik rahm skrev:KickTheRasist skrev:fredrik rahm skrev:KickTheRasist skrev:fredrik rahm skrev:trevligt att du visar när du själv gör bort dig rasisten=)
'
seså lille vän dags att sluta skriva här under dina olika alias.
du har redan begått 2 ganska allvarliga brott so kan ge upp till 2 års fängelse lilla vän
'
admin HAR ditt ipnummer och kan därmed lätt se vem du är och var du sitter och bor.
tänk först kanske??
ja Enligt svensk rätt, är hets mot folkgrupp att
1. uppsåtligen,
2. i uttalande eller i annat meddelande som sprids,
3. hota eller uttrycka missaktning för folkgrupp eller annan sådan grupp av personer med anspelning på ras, hudfärg, nationellt ursprung, etniskt ursprung, trosbekännelse eller sexuell läggning.
Straffbestämmelsen finns intagen i brottsbalken (16 kap 8 §). Om straffmätningen stadgas där:
För brottet hets mot folkgrupp döms i svensk domstol till fängelse i högst två år, eller om brottet är ringa, till böter. Om brottet anses som grovt döms till fängelse i lägst sex månader och högst fyra år. Vid bedömande av om brottet är grovt ska domstolen särskilt beakta om meddelandet haft ett särskilt hotfullt eller kränkande innehåll och spritts till ett stort antal personer på ett sätt som varit ägnat att väcka betydande uppmärksamhet.
rasisten vill verkligen få detta forumets stängt ser jag..
du bevisar rasisten att du inte är den smartaste skeden i lådan just nu, för du begick ett brott admin hade/har ditt ip nummer (liksom allas här) och det är svenska lagen
*asgarv*
Du har ju fan verkligen grova psykiska problem
jag råder dig som medmänniska att du skall söka
till den närmsta "psyk akuten" för att i längden
kommer du att må ännu värre ...
så du gör bort dig (som vanligt)..och som svar hoppar du på mej och kallar mej saker=??
ja vänstern är normal och saklig detta ser ju alla*
Ehm !?.. vill du ha lite grejer??
Kan ju skicka grattis bara
att normalt folk slipper se
dig i fortsättningen på något
forum...
hotar du mig nu igen??
Som alltid!!
*asgarv*
jaja du gjorde bort dej igen och har dessutom skumnt nog försökt sälja droger idag i ett öppet forum.. Inte ens en vänster kan vara så pantad..
Tjoo laaan du får riktig greja mannnen !!
va lite tacksamm svenne
LOL