x-medborgare skrev:fredrik rahm skrev:x-medborgare skrev:fredrik rahm skrev:Infra skrev:x-medborgare skrev:Det var som fan..
Just prövat att dubbel regga mig min mail add. Med ett annat lösenord förståss för det kan ju i rimlighetens namn inte någon annan veta.
DET GICK EJ
Provade att regga i samma namn ny mail add nytt lösen ord för samma här ingen kan veta det.
DEt gick ej
Har även försökt att dubbel regga mig med exakt rätt uppgifter villket inte heller går.
Så min slutsatts är att den som gör detta har admin behörighet.
SÅ om nån vet vem som står bakom AC bladet vet också VEM som orsakat allt detta.
Då hade R.O.F.L. rätt och jag fel som trodde att det var smånazzar som hade hackat oss. De enda som jag vet har uppgett att ACForum står utan administratör är Fredrik och om det var SIP eller Doggie. Hur fan de kan veta det fattar jag inte. Vet de då också vem som startat upp och administrerat AC-Forum fram till nu? Suck!!!
hoho pucko..slog selektiva vänster dyslexin till igen??
'klicka på ADMIN och kolla vilket DATUM denna var inloggad...åsså tittar du på din egen almanacka och räknar lite...och slutsatsen blir att*trumvirvel* admin inte varit inlogg sedan 17 mars..*wohooo*
inte lätt när du ständigt ignorerar inlägg och hittar på egna konspirationsteorier..
Jo då admin har varit inloggad efter den 17/3 för det är du själv som troligen tröttnat på att ditt forum inte funkade och nu sänker det..
eh menade du mej (fredrik) nu??
Ingen aning vet ej vem som skapat detta forum..
öhh...va?
som sagt admin hade en mail adress som började med carl...minns ej mera men denna försvann snabbt sedan..och numera är det total anarki på forumet vilket vissa verkar utnyttja.
nya forumet blir mer och mer intressant...så man slipper detta skithus