..som har testa Linux?
Vad är bra- mindre bra - eller rent av bara att förkasta ?
Kanske nåt bättre på G?
Kanske nåt bättre på G?
Nu går det att ladda hem Windows 7 från Microsoft och du får en nyckel som gäller till nästa år. Rekommenderas!Susz X skrev:..som har testa Linux?
Kanske nåt bättre på G?
DirtyDog skrev:Nu går det att ladda hem Windows 7 från Microsoft och du får en nyckel som gäller till nästa år. Rekommenderas!Susz X skrev:..som har testa Linux?
Kanske nåt bättre på G?
En licensnyckel (som anges vid installation) naturligtvis?Susz X skrev:Men - vad är det för nyckel du menar?
Försök att begripa skillnaden mellan ett OS (Operativsystem) och en Browser (webbläsare).Susz X skrev:Och- windows 8 finn väl oxå?
XP är framförallt ett numera väldigt GAMMALT OS men TROTS DET så föredrar jag själv det framför Windows Vista. Windows 7 som är efterföljaren till Vista är däremot en betydligt trevligare erfarenhet hitills.Susz X skrev:Och- är inte XP bättre? Eller Linux?
Varför laddade du ned Windows 7 om du inte installerade det?Susz X skrev:Tack för tipset- men jag laddade ner den för två veckor sedan..
Berätta om Linux...om du vill förståss..
DirtyDog skrev:Varför laddade du ned Windows 7 om du inte installerade det?Susz X skrev:Tack för tipset- men jag laddade ner den för två veckor sedan..
Vidhåller att Linux ännu inte är något för dig men kom på att börjar du med Linux så slipper vi.......hursomhelst så föreslår jag att du läser tipsen i DENNA TRÅD!
Kan inte påstå att jag märkt någon skillnad mellan MSIE7 och 8 ? Även utseendet är väl identiskt?lazy skrev:Explorer 8 är jättebra tycker jag, dock var det problem i början med
att den "hängde" sej men efter att jag gjorde en systemåterställning har den funkat perfekt.
Nu vet jag förvisso inte vilket grafikkort du har men misstänker att kravet på grafikkortet är lägre än för Vista.lazy skrev:Windows 7 har jag inte vågat installera än eftersom jag misstänker att jag behöver ett bättre grafikkort först men de jag vet som har gjort det är jättenöjda.
Eftersom operativsystemet är krångligare än Windows och kräver att man har MINST två hjärnceller som dessutom skall kunna samarbeta.Susz X skrev: Av vilken anledning skulle inte Linux vara något för mig?
En idiot?Susz X skrev: Och vad slipper ni?
Vem är du, vem är jag, levande charader...Susz X skrev: Och vilka är ni?
Jo, till skillnad mot dig så har jag inte flatlöss.Susz X skrev: Är du inte ensam i brallorna?
Susz X skrev:DirtyDog skrev:Varför laddade du ned Windows 7 om du inte installerade det?Susz X skrev:Tack för tipset- men jag laddade ner den för två veckor sedan..
Vidhåller att Linux ännu inte är något för dig men kom på att börjar du med Linux så slipper vi.......hursomhelst så föreslår jag att du läser tipsen i DENNA TRÅD!
Av vilken anledning skulle inte Linux vara något för mig?
Och vad slipper ni?
Och vilka är ni? Är du inte ensam i brallorna?
Min uppfattning om din intelligens har INGENTING att göra med min syn på kvinnor eller val av stövlar.Susz X skrev:Verkar mest vara en kvinnoförtryckare och skitstövel.
Susz X skrev:..som har testa Linux?
Kanske nåt bättre på G?