Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+17
Regndrottning
theward
Kakmonstret
lazy
marxisten
KickTheRasist
Redvictory
Susz X
Infra
SiP
Blåfront
MartinLindgren
x-medborgare
Sniperace
råttan.
RedCloud
Hungary
21 posters

Hur kan man ha ett sådant här forum?

SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Hur kan man ha ett sådant här forum? - Sida 4 Empty Sv: Hur kan man ha ett sådant här forum?

Inlägg  SiP 2009-05-21, 10:56

"Fatta! det var INGEN gruppmobbing! det var flera som svarade fredrik på hans fula språk! detta skedde under någon timme och då hade fredrik kunnat kliva ur men ful som han är så hakade han på och anklagade de flesta röda för en massa könsord m,m

martin har blivit gruppmbbad för det kan jag kalla det i flera år! ser du skillnaden? om inte så vill di inte fatta och då är diskutionen med dig avslutad!"

Så det som Marxisten skrev, att ni hade kommit överens via PM, och skickat "inbjudan" till vissa t.ex. MG som tackade nej till att delta (heder till dig MG) det var bara nys från hans sida??

Men visst, vill du rättfärdiga eran skitstil med att skylla på att martin varit utastt av detta i flera år, gör då det, men betänk att som man bemöter andra så blir man bemött.....Titta sedan på hur Martin bemöter sina meningsmotståndare...
    SiP
    SiP

Hur kan man ha ett sådant här forum? - Sida 4 Empty Sv: Hur kan man ha ett sådant här forum?

Inlägg  SiP 2009-05-21, 11:00

martin7lindgren skrev:Jag har aldrig kallat någon för äckel, däremot har några haft det som paradord mot mig!
    och när det gäller tummen är det enda jag sagt att dra ut tummarna, ur baken och truten, och det i samband att Mr. Rahm la ut sin egen bak, som en belöning till bland annat mig?

Så ta för fan och slå igen truten Mr. SiP, du snackar så mycket skit att hälften vore nog! Evil or Very Mad

Du skrev till mig att "dra ur tummen ur röven och slicka av den" i ett av de första inläggen, men glömska är en härlig grej...eller hur!!!

"Så ta för fan och slå igen truten Mr. SiP"...Som man bemöter andra etc etc....
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Hur kan man ha ett sådant här forum? - Sida 4 Empty Det där stämmer ju till viss del

Inlägg  theward 2009-05-21, 11:05

SiP skrev:
    martin7lindgren skrev:Jag har aldrig kallat någon för äckel, däremot har några haft det som paradord mot mig!
    och när det gäller tummen är det enda jag sagt att dra ut tummarna, ur baken och truten, och det i samband att Mr. Rahm la ut sin egen bak, som en belöning till bland annat mig?

Så ta för fan och slå igen truten Mr. SiP, du snackar så mycket skit att hälften vore nog! Evil or Very Mad

Du skrev till mig att "dra ur tummen ur röven och slicka av den" i ett av de första inläggen, men glömska är en härlig grej...eller hur!!!

men ibland får man skit, hur bra man än bemöter andra.

Frågan är då om man ska vara moder theresa, eller om man då ska hugga tillbaka?
    jag klarar iaf inte av att ta hur mkt skit som helst.
    Det vore att vara mesig värre....
    Fast viss förståelse ska man var utrustad med Wink

ps men jag tycker inte bara att högern går för långt, även vänstern..
    Det kvittar total för mig vem som skriver dynga, det är lika dumt
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2009-05-21, 11:10

theward skrev:
    SiP skrev:

Du är rätt på det där TW, den som inte inser att den "egna" sidan kan var lika illa som den "andra" den person lider troligen av en stor enögdhet...
    theward
    theward

Hur kan man ha ett sådant här forum? - Sida 4 Empty just denne enögdhet är det som är det ...

Inlägg  theward 2009-05-21, 11:17

SiP skrev:
    theward skrev:
    SiP skrev:

Du är rätt på det där TW, den som inte inser att den "egna" sidan kan var lika illa som den "andra" den person lider troligen av en stor enögdhet...

stora problemet med hela forumet...

Alla påhopp, lögner,propaganda härstammar från detta.
    oviljan att vilja förstå andras situationer och andras tankar.
    Utan att från början lägga egna värderingar på andra människor och deras åsikter.

Det blir sjukligt svartvitt och "motståndarna" är från början fiender
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2009-05-21, 11:37

Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:
    Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:Enstatslösning är det nog inte många som stöder utom möjligen några som verkligen önskar att judarna försvinner.

men det gemensamma för alla är nog att de vill ha fred, bara det att de vill ha det på oilka villkor

Frågan är vad ni som moderatorer tänker göra åt era högervänner Fredrik S-E-L Blåfront Råttan mfl när de börjar med sitt spamm igen?

Menar du med "era högervänner" att vi ligger på deras sida i åsikter och vad de gör?

I så fall är du otroligt naiv, det är bara så att en del har förmågan att se att det på det hela bara är människor med olika åsikter, och så länge de inte bär sig illa åt så är de lika välkomna som alla andra...

Och de kommer inte behandlas annorlunda, gör de grova påhopp så blir det reaktion från både Corven och mig, gör DU eller dina "vänstervänner" samma sak blir det reaktion mot er, dvs ingen orättvisa.

Jag är inte medlem i erat forum sniper!

Nej, men du ÄR välkommen om du vill, och det är INTE mitt forum, jag blev bara OMBEDD utan att ha frågat eller antytt om något sådant, att ställa upp som moderator, forumet är helt och hållet Corvens.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-21, 11:47

Det är väl bara gratta corven och Sniper till att mig slipper dom i sitt forum,
    visserligen reggade jag mig härom dagen,
    Men då visste jag inte att Mr. Sniper var moderator, aldrig jag går in på ett forum där någon som kallar mig både fyllo och knarkare så fort det inte passar, är moderator! Evil or Very Mad
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-21, 11:52

Jag hoppas att det här forumet går vidare och överlever, hur som helst så stannar jag till slutet om det behövs!

Sen vill jag återigen rekommendera att gå in och kolla på,

Forumet tjuvgods.se
    Ett forum för alla människor vem man än är!

Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-05-21, 11:57, ändrad totalt 1 gång
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-05-21, 11:57

martin7lindgrenon tor maj 21, 2009 10:47 amDet är väl bara gratta corven och Sniper till att mig slipper dom i sitt forum,
    Men då visste jag inte att Mr. Sniper var moderator, aldrig jag går in på ett forum där någon som kallar mig både fyllo och knarkare så fort det inte passar, är moderator!

Sen kan man ju undra martin vad det var som fick Sniper att tappa
    kontrollen på ett sånt sätt som jag i.a.f aldrig sett honom göra
    förut. Det kan väl inte ha ngt med vad du själv skriver o hur du
    uttrycker dej att göra?
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-05-21, 11:57

martin7lindgren skrev:Det är väl bara gratta corven och Sniper till att mig slipper dom i sitt forum,
    Men då visste jag inte att Mr. Sniper var moderator, aldrig jag går in på ett forum där någon som kallar mig både fyllo och knarkare så fort det inte passar, är moderator! Evil or Very Mad

Som sagt, det är upp till dig, men som vanligt, du får vara beredd på att som du behandlar andra blir du själv behandlad, man kallar inte andra fåntrattar och andra invektiv om man inte ska bli kallad saker tillbaka, och faktum kvarstår DU var den som började med invektiv mot mig enbart för att jag INTE höll med dig.

Sedan har vi ju detta med amfetamin, FÖRNEKAR du att du varit amfetaminmissbrukare och "pundare", detta har du ju stolt berättat för journalister och i andra forum!!

Men som sagt, du gör som du vill ju, och det kanske är så att det inte passar dig om inte din vilja är lag.... Rolling Eyes

Behandla andra som du själv vill bli behandlad så ska du se att du själv blir bättre behandlad.
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-05-21, 12:00

lazy skrev:
    martin7lindgrenon tor maj 21, 2009 10:47 amDet är väl bara gratta corven och Sniper till att mig slipper dom i sitt forum,
    Men då visste jag inte att Mr. Sniper var moderator, aldrig jag går in på ett forum där någon som kallar mig både fyllo och knarkare så fort det inte passar, är moderator!

Sen kan man ju undra martin vad det var som fick Sniper att tappa
    kontrollen på ett sånt sätt som jag i.a.f aldrig sett honom göra
    förut. Det kan väl inte ha ngt med vad du själv skriver o hur du
    uttrycker dej att göra?

Nej, nej, MARTIN har ALDRIG gjort något fel, ALLT som gått illa i hans liv är ANDRAS fel.

Han har ALDRIG någonsin påbörjat bråk med någon och aldrig skrivit ett ont ord om någon osv....

MEN ÄNDÅ är jag beredd att behandla honom RÄTTVIST, och inte göra något mot honom som jag inte skulle göra mot andra, och skulle jag göra något, så var SÄKER på att det görs just för att det är mot forumreglerna.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-21, 12:01

Ingen skillnad?
    Självklart ska ingen Mr. Sniper moderera mig?
    Gratulerar igen, ni slipper mig på ert forum!

Du och Madame Lazy är lika goda kålsupare på två, har svårt för människor som inbillar sig stå över andra,

HOPPAS ATT DET HÄR FORUMET LEVER VIDARE!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-05-21, 12:05

martin7lindgren skrev:Ingen skillnad?

Du och Madame Lazy är lika goda kålsupare på två, har svårt för människor som inbillar sig stå över andra,

Ok, jag tar emot ditt grattis, och inser att det nog är det BÄSTA, eftersom du aldrig inser när du gör något fel, för visst DU är ju ofelbar osv, så skulle något från dig raderas som vore det direkt att jag ger mig på dig....

Jag TYCKER faktiskt synd om dig Martin, det kan inte vara lätt att leva med en sådan bitterhet mot samhälle och människor, att ALLT är andras fel osv....

Var det andras fel att du blev amfetaminist och pundare?

Du har ännu inte haft rakheten och ärligheten att ERKÄNNA att du varit detta, du blir bara tyst, och svarar inte...

sedan har du RÄTT, både jag och lazy har nog svårt att acceptera människor som tror sig stå över alla andra, och det har du ju klart visat genom invektiv mot alla som inte tycker som du!!

Senast ändrad av Sniperace den 2009-05-21, 12:30, ändrad totalt 1 gång
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2009-05-21, 12:26

martin7lindgren skrev:Ingen skillnad?

Yipeeee Smile

Ja att du tror dig stå över allt och alla det har vi förstått sedan länge...

Det blir du bara du, då får du ju ialla fall medhåll...
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-21, 12:41

Bara jag? Det tror jag inte, nej, nej!

Det finns många bra andra forum att gå in på, man kan posta insändare i många tidningar,
    Jag har fått in många iallafall, skulle vara synd att tappa kontakt med alla dom man lärt känna och gillar, om det här forumet lägger ner,

Men det löser sig väl det med?
    Som jag sagt, det är väl okey om andra byter forum, det är ju valfritt, men aldrig jag låter mig bli modererar av någon som många gånger själv behöver modereras!

SOM SAGTS TITTA IN ÄVEN PÅ tjuvgods.se,
    ETT FORUM FÖR ALLA STARTAT AV MÄNNISKOR SOM REST SIG UR ELDEN OCH KOMMIT TILLBAKA!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-21, 12:49

Bitter jag, glöm det Mr. Sniper, är vid gott mod, tycker bara du är ett uselt val av moderator?
    Som corven sa, alla är välkommna, medan du tycker jag gör ett bra val som inte kommer gå in?

ATT DU MR. SNIPER är en olämplig moderator står över alla tvivel tycker jag,
    En person som slänger ur sig vad som helst när det inte passar, kan bara bli fel, vänta så får du nog se själv!

En person som du, som slänger ur dig skit utan att veta, bara tror, och nästan kräver ett tack för tilltagen av dom du ger dig på!

NEJ TACK! Evil or Very Mad
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-05-21, 12:51

martin7lindgren Today at 11:41 am

SOM SAGTS TITTA IN ÄVEN PÅ tjuvgods.se,
    ETT FORUM FÖR ALLA STARTAT AV MÄNNISKOR SOM REST SIG UR ELDEN OCH KOMMIT TILLBAKA!

Någonting säger mej att du inte skulle kunna sitta o posta
    såna förolämpningar mot de människorna som du gjort mot de
    flesta här.
    theward
    theward

Hur kan man ha ett sådant här forum? - Sida 4 Empty menar du att du är bättre på att moderera?

Inlägg  theward 2009-05-21, 12:55

martin7lindgren skrev:Bitter jag, glöm det Mr. Sniper, är vid gott mod, tycker bara du är ett uselt val av moderator?
    Som corven sa, alla är välkommna, medan du tycker jag gör ett bra val som inte kommer gå in?

En person som slänger ur sig vad som helst när det inte passar, kan bara bli fel, vänta så får du nog se själv!

En person som du, som slänger ur dig skit utan att veta, bara tror, och nästan kräver ett tack för tilltagen av dom du ger dig på!

för min del har jag inte problem med sniper, även om jag givetvis inte tycker lika som honom hela tiden.

Corvens omdöme har jag inte problem med öht.
    Antar att hon ville ha en så rättvis modering som möjligt Wink
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-21, 13:01

jag förolämpar ingen Madame Lazy, men tvingas varje dag slå ifrån från mig,
    Särskilt mot dig när du härjar på med piskan och batongen, Evil or Very Mad

DU ÄR FAN INTE SÅ OSKYLDIG SOM FÖRSÖKER PÅVISA, DU TROR BARA ATT DU ÄR MER VÄRD EN ANDRA!
    TYPISKT BLÅNÄSIGT! Evil or Very Mad
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2009-05-21, 13:29

Sniper vore en utmärkt moderator, i mitt tycke.

Han är lugn, saklig och opartisk, även om han har sina egna åsikter.

Jag tycker att han i sina åsikter, står med en fot i varje block. Hur lämpligare då kan det inte bli med honom som moderator?

queen
    Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

Inlägg  Susz X 2009-05-21, 13:53

martin7lindgren skrev:jag förolämpar ingen Madame Lazy, men tvingas varje dag slå ifrån från mig,
    Särskilt mot dig när du härjar på med piskan och batongen, Evil or Very Mad

DU ÄR FAN INTE SÅ OSKYLDIG SOM FÖRSÖKER PÅVISA, DU TROR BARA ATT DU ÄR MER VÄRD EN ANDRA!
    TYPISKT BLÅNÄSIGT! Evil or Very Mad

du menar tvärtemot det här? Lite synd att de inte har ett politiskt parti kan jag tycka..det skulle bli en bättre balans på fler plan då..

http://www.humanisterna.se/index.php?option=com_content&view=article&id=16&Itemid=32
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Holistisk

med andra ord en holistisk humanist..
    kan man kalla det så..Wink
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-05-21, 14:08

martin7lindgren skrev:Bitter jag, glöm det Mr. Sniper, är vid gott mod, tycker bara du är ett uselt val av moderator?

Vi har hört det några gånger nu MArtin, vi VET vad du tycker osv, och vi VET att invektiv och sådant hör till ditt språkbruk osv...

och ändå är det FORTFARANDE så att du inte besvarat frågan, har du INTE varit amfetamnimissbrukare och pundare?

Var det ANDRAS fel att du blev hemlös uteliggare?
    att DU var TOTALT utan skuld till detta?

Snarare ser jag ditt uppförande mot alla som säger emot dig som tecken på en som ALDRIG anpassar sig efter samhället utan kräver att samhället och omgivningen ska anpassas till DIG.

Du gör HELT som du vill, vill du inte så är det NOLL problem med det, det är ju inte så att ett forum har BEHOV av dig eller står och faller med dig, och ska jag vara ärlig, så kanske de flesta forum klarar sig BÄTTRE utan dina invektiv mot meningsmotståndare.

Hur var det förresten med ditt kontrakt, du skrev ju här att du nu fått ett, men i forumet tjuvgods beklagade du dig att du INTE fick något.... har du någon förklaring?

och kanske kan det ju ha sina orsaker, jag är säker på att får din hyresvärd samma ordflöde från dig om han på något sätt misshagar dig som ger det ju sig själv?

Men men Martin jag hoppas du lyckas i ditt fortsatta liv... Jag har sett mycket mer stöd från i stort sett alla, DU är den enda som varit negativ berorende på person, tror du det kan ha sina orsaker att ingenn håller med dig?

hejdå Martin, lev väl osv....
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-05-21, 14:18

SiP skrev:"Fatta! det var INGEN gruppmobbing! det var flera som svarade fredrik på hans fula språk! detta skedde under någon timme och då hade fredrik kunnat kliva ur men ful som han är så hakade han på och anklagade de flesta röda för en massa könsord m,m

martin har blivit gruppmbbad för det kan jag kalla det i flera år! ser du skillnaden? om inte så vill di inte fatta och då är diskutionen med dig avslutad!"

Så det som Marxisten skrev, att ni hade kommit överens via PM, och skickat "inbjudan" till vissa t.ex. MG som tackade nej till att delta (heder till dig MG) det var bara nys från hans sida??

Men visst, vill du rättfärdiga eran skitstil med att skylla på att martin varit utastt av detta i flera år, gör då det, men betänk att som man bemöter andra så blir man bemött.....Titta sedan på hur Martin bemöter sina meningsmotståndare...

Det som Maxiten skrev är delvis sant! det skulle inte vara mobbing utan ett massivt motangrepp! det är skillnaden! sen gjorde fredrik sig själv till nån slags offer!
    Jag tillfrågade MG om hon ville vara med och stoppa fredriks framfart eftersom hon blivit kallad för Mamma hora eller nåt sånt! samt en massa gammalt som fredrik drog upp! detta hände en gång och vi erkände varför! mensen har den högra sidan haft kontakt i flera års tid det började redan på AB Forumet! och har obehindrat fått fortsätta! att martin skriver på sitt många gånger provocerande vis hindrar väl inte att högermobben ignorerat honom! där har du djävligt fel sniper och du sjunker som en gråsten då du tar parti för mobbingen! Corven sa till båda på ett rakt och riktigt sätt därför han han mitt förtroende! hoppas du försår detta!
    Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

Inlägg  Susz X 2009-05-21, 14:19

Sniperace skrev:

Vi har hört det några gånger nu MArtin, vi VET vad du tycker osv, och vi VET att invektiv och sådant hör till ditt språkbruk osv...

och ändå är det FORTFARANDE så att du inte besvarat frågan, har du INTE varit amfetamnimissbrukare och pundare?

Var det ANDRAS fel att du blev hemlös uteliggare?
    att DU var TOTALT utan skuld till detta?

Snarare ser jag ditt uppförande mot alla som säger emot dig som tecken på en som ALDRIG anpassar sig efter samhället utan kräver att samhället och omgivningen ska anpassas till DIG.

Du gör HELT som du vill, vill du inte så är det NOLL problem med det, det är ju inte så att ett forum har BEHOV av dig eller står och faller med dig, och ska jag vara ärlig, så kanske de flesta forum klarar sig BÄTTRE utan dina invektiv mot meningsmotståndare.

Hur var det förresten med ditt kontrakt, du skrev ju här att du nu fått ett, men i forumet tjuvgods beklagade du dig att du INTE fick något.... har du någon förklaring?

och kanske kan det ju ha sina orsaker, jag är säker på att får din hyresvärd samma ordflöde från dig om han på något sätt misshagar dig som ger det ju sig själv?

Men men Martin jag hoppas du lyckas i ditt fortsatta liv... Jag har sett mycket mer stöd från i stort sett alla, DU är den enda som varit negativ berorende på person, tror du det kan ha sina orsaker att ingenn håller med dig?

hejdå Martin, lev väl osv....

Du bär dig illa åt Snipe. Martin har tamefaan sin fulla rätt till sin integritet som människa.
    Hur kan man falla så jävla lågt att inte respektera det?
    Är besviken på dig på den punkten.
    Och du behöver inte ens försvara det.
    Som get behöver du detta- jag tror faktiskt att det kinesiska visdomen stämmer .
    Inget illa i det- men borde du inte tänka lite på ditt eget beteende emellanåt oxå?
    Inte bara alla andras?
    DET är ditt ANSVAR- inte mitt- ej heller andras.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-21, 14:20

skrattar.

suszx..

vänster alltid rätt

höger alltid fel'

'vi vet

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-25, 04:12