Det är tröttsamt att kolla här inne, och inse att någon har lekt igen.
Jag ger upp!!
Jag har inte varit inne på länge, men nu förstår jag varför.
Ni som står ut med detta kan ju fortsätta.
LYCKA TILL!!!!!
råttan skrev:Jag tror vi ska passa oss för att flytta över till ett forum som kontrolleras av den ena eller andra sidan. Det kommer inte att fungera. Vem garanterar integriteten i det läget?
Sniperace skrev:råttan skrev:Jag tror vi ska passa oss för att flytta över till ett forum som kontrolleras av den ena eller andra sidan. Det kommer inte att fungera. Vem garanterar integriteten i det läget?
Jag tror att det ska kunna fungera, Corven är alltid rättvis, och jag kommer inte vara partisk utan behandla alla lika, dvs jag kommer också vara rättvis.
ingen kommer att radera eller stänga av någon av politiska skäl, utan enbart för brott mot forumreglerna.
dvs alla kommer behandlas LIKA.
det LOVAR jag, och av dem som finns där nu tror och hoppas jag att de litar på mig och corven.
råttan skrev:Jag är inte orolig för rättviseaspekten.
Det som oroar mig är västerns samlade attack på detta forum och hur många de fick med sig. Vad händer när vänstern har tillgång till debattörernas e-post-adresser och ip-adresser. I dagens samhälle kan man via mutor få fram personen bakom internetabonnemenget via dessa uppgifter.
martin7lindgren skrev:Hur rättvis någon som kallar andra för knarkare och amfetaminknaprare låter jag vara osagt,
Utan att veta någontingt, men så fort det inte passar så kommer påhoppen,
Eller hur Sniper?
Personligen så borde någon som modererar andra stå över alla tvivel, gör du det gentemot alla andra?
råttan skrev:Jag är inte orolig för rättviseaspekten.
Det som oroar mig är västerns samlade attack på detta forum och hur många de fick med sig. Vad händer när vänstern har tillgång till debattörernas e-post-adresser och ip-adresser. I dagens samhälle kan man via mutor få fram personen bakom internetabonnemenget via dessa uppgifter.
Blåfront skrev:
Det ultimala röding forumet
Inga borgare och oliktänkande välkomna
Grattis röding för att du förstört ännu ett forum
Blåfront skrev:råttan skrev:Jag är inte orolig för rättviseaspekten.
Varför reggar sig inte rödingarna som redcloud på SAP's eget forum?
Inga borgare eller oliktänkande välkomna, kritik censureras
råttan skrev:Jag tror vi ska passa oss för att flytta över till ett forum som kontrolleras av den ena eller andra sidan. Det kommer inte att fungera. Vem garanterar integriteten i det läget?
Infra skrev:råttan skrev:Jag tror vi ska passa oss för att flytta över till ett forum som kontrolleras av den ena eller andra sidan. Det kommer inte att fungera. Vem garanterar integriteten i det läget?
Nämn någon på Forumet som är objektivare och mer rättrådig än Corven.
SiP skrev:Infra skrev:råttan skrev:Jag tror vi ska passa oss för att flytta över till ett forum som kontrolleras av den ena eller andra sidan. Det kommer inte att fungera. Vem garanterar integriteten i det läget?
Nämn någon på Forumet som är objektivare och mer rättrådig än Corven.
Cleo...utan tvekan, samma stuk som Corven