Susz X skrev:Sniperace skrev:martin7lindgren skrev:Bitter jag, glöm det Mr. Sniper, är vid gott mod, tycker bara du är ett uselt val av moderator?
Som corven sa, alla är välkommna, medan du tycker jag gör ett bra val som inte kommer gå in?
ATT DU MR. SNIPER är en olämplig moderator står över alla tvivel tycker jag,
En person som slänger ur sig vad som helst när det inte passar, kan bara bli fel, vänta så får du nog se själv!
En person som du, som slänger ur dig skit utan att veta, bara tror, och nästan kräver ett tack för tilltagen av dom du ger dig på!
NEJ TACK!
Vi har hört det några gånger nu MArtin, vi VET vad du tycker osv, och vi VET att invektiv och sådant hör till ditt språkbruk osv...
och ändå är det FORTFARANDE så att du inte besvarat frågan, har du INTE varit amfetamnimissbrukare och pundare?
Var det ANDRAS fel att du blev hemlös uteliggare?
att DU var TOTALT utan skuld till detta?
Snarare ser jag ditt uppförande mot alla som säger emot dig som tecken på en som ALDRIG anpassar sig efter samhället utan kräver att samhället och omgivningen ska anpassas till DIG.
Du gör HELT som du vill, vill du inte så är det NOLL problem med det, det är ju inte så att ett forum har BEHOV av dig eller står och faller med dig, och ska jag vara ärlig, så kanske de flesta forum klarar sig BÄTTRE utan dina invektiv mot meningsmotståndare.
Hur var det förresten med ditt kontrakt, du skrev ju här att du nu fått ett, men i forumet tjuvgods beklagade du dig att du INTE fick något.... har du någon förklaring?
och kanske kan det ju ha sina orsaker, jag är säker på att får din hyresvärd samma ordflöde från dig om han på något sätt misshagar dig som ger det ju sig själv?
Men men Martin jag hoppas du lyckas i ditt fortsatta liv... Jag har sett mycket mer stöd från i stort sett alla, DU är den enda som varit negativ berorende på person, tror du det kan ha sina orsaker att ingenn håller med dig?
hejdå Martin, lev väl osv....
Du bär dig illa åt Snipe. Martin har tamefaan sin fulla rätt till sin integritet som människa.
Hur kan man falla så jävla lågt att inte respektera det?
Är besviken på dig på den punkten.
Och du behöver inte ens försvara det.
Som get behöver du detta- jag tror faktiskt att det kinesiska visdomen stämmer .
Inget illa i det- men borde du inte tänka lite på ditt eget beteende emellanåt oxå?
Inte bara alla andras?
DET är ditt ANSVAR- inte mitt- ej heller andras.
Så det ger honom rätt att bära sig hur illa åt han vill mot andra?
Att ösa invektiv mot meningsmotståndare och skriva förnedrande om dem?
HAn har rätt till integritet som människa, men han måste stå för vad han är om han ger sig på andra, jag säger det igen, som HAN behandlar andra får han vara beredd på att bli behandlad...
JAg försvarade honom i början på aftonbladet, men efterhand kom man inpå att se hur HAN uppförde sig mot andra, bla MIG, så det blev att jag behandlar HONOM på samma sätt som han behandlade mig..
JAg kommer NTE svara martin mer, och kommer ignorera saker om honom i fortsättninge.