Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+17
Regndrottning
theward
Kakmonstret
lazy
marxisten
KickTheRasist
Redvictory
Susz X
Infra
SiP
Blåfront
MartinLindgren
x-medborgare
Sniperace
råttan.
RedCloud
Hungary
21 posters

Hur kan man ha ett sådant här forum?

Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Hur kan man ha ett sådant här forum? - Sida 5 Empty Sv: Hur kan man ha ett sådant här forum?

Inlägg  Sniperace 2009-05-21, 14:27

Susz X skrev:
    Sniperace skrev:
    martin7lindgren skrev:Bitter jag, glöm det Mr. Sniper, är vid gott mod, tycker bara du är ett uselt val av moderator?
    Som corven sa, alla är välkommna, medan du tycker jag gör ett bra val som inte kommer gå in?

ATT DU MR. SNIPER är en olämplig moderator står över alla tvivel tycker jag,
    En person som slänger ur sig vad som helst när det inte passar, kan bara bli fel, vänta så får du nog se själv!

En person som du, som slänger ur dig skit utan att veta, bara tror, och nästan kräver ett tack för tilltagen av dom du ger dig på!

NEJ TACK! Evil or Very Mad

Vi har hört det några gånger nu MArtin, vi VET vad du tycker osv, och vi VET att invektiv och sådant hör till ditt språkbruk osv...

och ändå är det FORTFARANDE så att du inte besvarat frågan, har du INTE varit amfetamnimissbrukare och pundare?

Var det ANDRAS fel att du blev hemlös uteliggare?
    att DU var TOTALT utan skuld till detta?

Snarare ser jag ditt uppförande mot alla som säger emot dig som tecken på en som ALDRIG anpassar sig efter samhället utan kräver att samhället och omgivningen ska anpassas till DIG.

Du gör HELT som du vill, vill du inte så är det NOLL problem med det, det är ju inte så att ett forum har BEHOV av dig eller står och faller med dig, och ska jag vara ärlig, så kanske de flesta forum klarar sig BÄTTRE utan dina invektiv mot meningsmotståndare.

Hur var det förresten med ditt kontrakt, du skrev ju här att du nu fått ett, men i forumet tjuvgods beklagade du dig att du INTE fick något.... har du någon förklaring?

och kanske kan det ju ha sina orsaker, jag är säker på att får din hyresvärd samma ordflöde från dig om han på något sätt misshagar dig som ger det ju sig själv?

Men men Martin jag hoppas du lyckas i ditt fortsatta liv... Jag har sett mycket mer stöd från i stort sett alla, DU är den enda som varit negativ berorende på person, tror du det kan ha sina orsaker att ingenn håller med dig?

hejdå Martin, lev väl osv....

Du bär dig illa åt Snipe. Martin har tamefaan sin fulla rätt till sin integritet som människa.
    Hur kan man falla så jävla lågt att inte respektera det?
    Är besviken på dig på den punkten.
    Och du behöver inte ens försvara det.
    Som get behöver du detta- jag tror faktiskt att det kinesiska visdomen stämmer .
    Inget illa i det- men borde du inte tänka lite på ditt eget beteende emellanåt oxå?
    Inte bara alla andras?
    DET är ditt ANSVAR- inte mitt- ej heller andras.

Så det ger honom rätt att bära sig hur illa åt han vill mot andra?
    Att ösa invektiv mot meningsmotståndare och skriva förnedrande om dem?

HAn har rätt till integritet som människa, men han måste stå för vad han är om han ger sig på andra, jag säger det igen, som HAN behandlar andra får han vara beredd på att bli behandlad...

JAg försvarade honom i början på aftonbladet, men efterhand kom man inpå att se hur HAN uppförde sig mot andra, bla MIG, så det blev att jag behandlar HONOM på samma sätt som han behandlade mig..

JAg kommer NTE svara martin mer, och kommer ignorera saker om honom i fortsättninge.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

Hur kan man ha ett sådant här forum? - Sida 5 Empty Sv: Hur kan man ha ett sådant här forum?

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-21, 14:31

ompostat

Senast ändrad av fredrik rahm den 2009-05-21, 14:33, ändrad totalt 2 gånger
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-05-21, 14:32

Sniperace skrev:
    Susz X skrev:
    Sniperace skrev:
    martin7lindgren skrev:Bitter jag, glöm det Mr. Sniper, är vid gott mod, tycker bara du är ett uselt val av moderator?
    Som corven sa, alla är välkommna, medan du tycker jag gör ett bra val som inte kommer gå in?

ATT DU MR. SNIPER är en olämplig moderator står över alla tvivel tycker jag,
    En person som slänger ur sig vad som helst när det inte passar, kan bara bli fel, vänta så får du nog se själv!

En person som du, som slänger ur dig skit utan att veta, bara tror, och nästan kräver ett tack för tilltagen av dom du ger dig på!

NEJ TACK! Evil or Very Mad

Vi har hört det några gånger nu MArtin, vi VET vad du tycker osv, och vi VET att invektiv och sådant hör till ditt språkbruk osv...

och ändå är det FORTFARANDE så att du inte besvarat frågan, har du INTE varit amfetamnimissbrukare och pundare?

Var det ANDRAS fel att du blev hemlös uteliggare?
    att DU var TOTALT utan skuld till detta?

Snarare ser jag ditt uppförande mot alla som säger emot dig som tecken på en som ALDRIG anpassar sig efter samhället utan kräver att samhället och omgivningen ska anpassas till DIG.

Du gör HELT som du vill, vill du inte så är det NOLL problem med det, det är ju inte så att ett forum har BEHOV av dig eller står och faller med dig, och ska jag vara ärlig, så kanske de flesta forum klarar sig BÄTTRE utan dina invektiv mot meningsmotståndare.

Hur var det förresten med ditt kontrakt, du skrev ju här att du nu fått ett, men i forumet tjuvgods beklagade du dig att du INTE fick något.... har du någon förklaring?

och kanske kan det ju ha sina orsaker, jag är säker på att får din hyresvärd samma ordflöde från dig om han på något sätt misshagar dig som ger det ju sig själv?

Men men Martin jag hoppas du lyckas i ditt fortsatta liv... Jag har sett mycket mer stöd från i stort sett alla, DU är den enda som varit negativ berorende på person, tror du det kan ha sina orsaker att ingenn håller med dig?

hejdå Martin, lev väl osv....

Du bär dig illa åt Snipe. Martin har tamefaan sin fulla rätt till sin integritet som människa.
    Som get behöver du detta- jag tror faktiskt att det kinesiska visdomen stämmer .
    Inget illa i det- men borde du inte tänka lite på ditt eget beteende emellanåt oxå?
    Inte bara alla andras?

Så det ger honom rätt att bära sig hur illa åt han vill mot andra?
    Att ösa invektiv mot meningsmotståndare och skriva förnedrande om dem?

HAn har rätt till integritet som människa, men han måste stå för vad han är om han ger sig på andra, jag säger det igen, som HAN behandlar andra får han vara beredd på att bli behandlad...

JAg försvarade honom i början på aftonbladet, men efterhand kom man inpå att se hur HAN uppförde sig mot andra, bla MIG, så det blev att jag behandlar HONOM på samma sätt som han behandlade mig..

JAg kommer NTE svara martin mer, och kommer ignorera saker om honom i fortsättninge.

När jag läser ditt svar blir jag ännu mer övertygad om att du nog inte platsar riktigt som moderator än Tyvärr Sniper! jag känner så,kanske kan det bli ändring men nej jag skiter i corvens nya sålänge pga detta!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-21, 14:33

sniper att ignorera martin funkar ej

jag hade ju han blockad i en tre veckor och belöningen / effekten blev att han stalkade mej med "fredriiiiiiikk raaaaaaaaaaaaaahm" totalt en 550-600 ggr varje gång jag skrev till ngn annan eller postade en tråd.

kanske därför han fått smeknamnet "duracellkaninen med pitbullkäft"

(sedan dök redcloud upp på forumet och allt eskalerade till en ny nivå i stalking och ständiga påhopp)
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-05-21, 14:35

där har du djävligt fel sniper och du sjunker som en gråsten då du tar parti för mobbingen! Corven sa till båda på ett rakt och riktigt sätt därför han han mitt förtroende! hoppas du försår detta!

Nu är det så att jag redan på AFTONBLADET försvarade Martin, och tyckte att vissa behandlade honom ILLA, men efterhand såg jag att personer som INTE behandlade honom illa, utan bara hade annan åsikt fick invektiv och förnedrande omdömen kastade på sig av honom, och sedan SJÄLV drabbades, så fick det vara nog.

Martin måste vara beredd på att bli behandlad som han behandlar ANDRA, allting är inte ADRAS fel i fallet Martin.

Och ÄNDÅ var jag FULLT inne på att han skulle inte behandlas annorlunda i ett nytt forum av mig pga det som hänt, men som sagt, detta är hans EGET val att inte försöka.

Att jag sedan är säker på att OM jag skulle tvingas ingripa mot något han skrev, då skulle han SKRIA om våra kontroverser och att han minsann var oskyldig osv...

Faktum är att jag har INTE bett om uppgiften, och känner inget självändamål att ha den heller, tvärtom, så vet jag att hur man än gör så är det NÅGON som kommer tycka illa vara, och det diskuterade jag och Corven, vi kom gemensamt fram till att INTE ha någon dold moderator, för jag sa rent ut att det skulle kännas FEL!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-05-21, 14:37

När jag läser ditt svar blir jag ännu mer övertygad om att du nog inte platsar riktigt som moderator än Tyvärr Sniper! jag känner så,kanske kan det bli ändring men nej jag skiter i corvens nya sålänge pga detta!

Det är som sagt HELT upp till dig, det är INGEN som tvingar någon...
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-21, 14:40

Sniperace skrev:

han är nog mest ledsen över att han inte kan hoppa på folk ideligen som här=)
    om redvictory inte skall regga sig blir jag dock allt mer sugen att regga mej=)
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-05-21, 14:44

fredrik rahm skrev:
    Sniperace skrev:

Helt klart så får du det, men kom ihåg, INGA påhopp och elakheter, det gäller ALLA, ÄVEN mig (på det forumet, detta har urartat så här skitar ALLA nu i detta)
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-21, 14:47

ja du..

blir svårt för vissa som saknar läskunnighet.

tror att så länge vissa ej klarar att läsa vad deras egnna läger skriver kommer det fortsätta så här.

roande hur kul tex röda tycker det är när jag ignorerar och kritiserar blåfront.

dom skulle ALDRIG göra ngt liknande med en "kamrat".

dom verkar ej ens kunna läsa vad deras egna skriver ju
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-05-21, 14:48

Susz X skrev:

Inte bara alla andras?

Du ter dig tämligen omdömeslös allt som oftast suszX! cyclops
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-21, 14:48

Nu är ju inte martin förvånad över någonting?
    Förutom att du som moderator på corvens forum inte fattar vad jag säger?

Nej, du Mr. Sniper borde be om ursäkt för dina påhopp mot mig angående fylla och droger! Du vet ju ingenting, möjligen tror du, men det duger inte för att dömma ut andra!

Men du fattar inte ens det, enligt dig verkar det som om jag ska be dig om ursäkt,
    Borde ju ligga i ditt intresse att övertyga mig, att du är en 100 gubbe, som platsar till moderator, borde ju ligga i ditt intresse att övertyga, men icke, Istället harvar du vidare? Evil or Very Mad
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-05-21, 14:48

fredrik rahm skrev:
    Sniperace skrev:

Ok! lova att du försvinner från detta forum fredrik! jag är jävligt less på dina spam de senaste dagarna! du är helt enkelt inte frisk! du verkar lida av en personlighetsstörning! det ser man på att d inte kan komunicera och ta till dig!

lova att du gör som du så många gånger lovat och jag jublat! lämna detta forum så lovar jag att aldrig sätta min fot i corvens forum!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-05-21, 14:49

martin7lindgren skrev:Nu är ju inte martin förvånad över någonting?

Nej, du Mr. Sniper borde be om ursäkt för dina påhopp mot mig angående fylla och droger! Du vet ju ingenting, möjligen tror du, men det duger inte för att dömma ut andra!

Men du fattar inte ens det, enligt dig verkar det som om jag ska be dig om ursäkt,
    Borde ju ligga i ditt intresse att övertyga mig, att du är en 100 gubbe, som platsar till moderator, borde ju ligga i ditt intresse att övertyga, men icke, Istället harvar du vidare? Evil or Very Mad
    Rolling Eyes
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-21, 14:51

Redvictory skrev:
    fredrik rahm skrev:
    Sniperace skrev:

Ok! lova att du försvinner från detta forum fredrik! jag är jävligt less på dina spam de senaste dagarna! du är helt enkelt inte frisk! du verkar lida av en personlighetsstörning! det ser man på att d inte kan komunicera och ta till dig!

lova att du gör som du så många gånger lovat och jag jublat! lämna detta forum så lovar jag att aldrig sätta min fot i corvens forum!

ja så detta blir som mamma g´s forum som dog på en vecka där alla tyckte lika??

ja jag lovar smutsvänstern som hotar hatar och mobbar oliktänkande vinner

i
    verkligheten försvinner oliktänkande torteras och skjuts av kalashnikow vänstern..

bara inse att sådana som du ej är här för att debattera ämnen sak eller politik utan bara spamma hata och mobba.. =)
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-05-21, 14:53

Sniperace skrev:

Rolling Eyes

Har du redan övergett corvens forum sniper? du verkar ju figurera här isf att moderera i corvens? inte vet jag men?
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-05-21, 14:54

Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:

Rolling Eyes

Har du redan övergett corvens forum sniper? du verkar ju figurera här isf att moderera i corvens? inte vet jag men?

trodde du visste att man kan ha flera fönster öppna och använda mer än ett forum....
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2009-05-21, 14:54

Redvictory skrev:

Det som Maxiten skrev är delvis sant! det skulle inte vara mobbing utan ett massivt motangrepp! det är skillnaden! sen gjorde fredrik sig själv till nån slags offer!
    Jag tillfrågade MG om hon ville vara med och stoppa fredriks framfart eftersom hon blivit kallad för Mamma hora eller nåt sånt! samt en massa gammalt som fredrik drog upp! detta hände en gång och vi erkände varför! mensen har den högra sidan haft kontakt i flera års tid det började redan på AB Forumet! och har obehindrat fått fortsätta! att martin skriver på sitt många gånger provocerande vis hindrar väl inte att högermobben ignorerat honom! där har du djävligt fel sniper och du sjunker som en gråsten då du tar parti för mobbingen! Corven sa till båda på ett rakt och riktigt sätt därför han han mitt förtroende! hoppas du försår detta!

Fredrik har aldrig gjort sig till offer efter eran utmobbning vad jag sett, men att han kallat folk saker det håller jag med om, MEN det kan aldrig försvara en gruppmobbning, hur gärna du än vill helga medlen så är det en skitstil som inte skall förekomma.
    Fredrik skrev ett PM till mig när jag hade reggat mig och varnade mig för att försöka debatera med Martin, jag svarade då att jag dömmer ingen p.g.a. vad andra säger, postade sedan ett inlägg mot Martins åsikt och fick både det ena och andra skrivet mot mig, men enögda som du och vissa andra "vänster" är här så var det ingen som reagerade på Martins orerande mot mig och en del andra nick, för han var ju på "rätt sida" i kampen mot högern.

Och jag försvarar verkligen ingen mobbing, men du däremot utför den!!!!
    Stefan

Antal inlägg : 65

Inlägg  Stefan 2009-05-21, 14:56

Hehee Falu korv vet jag vad det är.
    Men Forum KOrv de va nytt.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-21, 15:00

Sniperace skrev:
    Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:

Rolling Eyes

trodde du visste att man kan ha flera fönster öppna och använda mer än ett forum....

fråga redcloud han vet... dock råkade han ju missa igen i sitt "Upp" spammade och klistrade in i fel konto och sedan blev det kontot prickar=)
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-05-21, 15:02

Har alltid tyckt att redviktory är en av de sämsta skribenterna här, otroligt spydig och självgod och det spelar ingen roll hur fel han har själv, en intrigmakare och mobbare! cyclops

Senast ändrad av blueheaven den 2009-05-21, 15:03, ändrad totalt 1 gång
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-05-21, 15:03

Stefan skrev:Hehee Falu korv vet jag vad det är.
    Men Forum KOrv de va nytt.
    Very Happy
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-05-21, 15:04

Jag tror att COOP FORUM har korv i sitt sortiment!! bounce
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-21, 15:06

mm det blev jobbigt för vänstern alltså flippar vänstern ut i fokusbyten och spam..som vanligt

btw redvictory.. hon som du kallar gummidocka uppblåsbarbarbara hora sinnesvag sjukihuvudet alkis med mera hälsar att hon bara tycker synd om dej.." han borde skaffa sig ett liv" var hennes kommentar=)

Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-05-21, 15:08

SiP skrev:
    Redvictory skrev:

Det som Maxiten skrev är delvis sant! det skulle inte vara mobbing utan ett massivt motangrepp! det är skillnaden! sen gjorde fredrik sig själv till nån slags offer!
    Jag tillfrågade MG om hon ville vara med och stoppa fredriks framfart eftersom hon blivit kallad för Mamma hora eller nåt sånt! samt en massa gammalt som fredrik drog upp! detta hände en gång och vi erkände varför! mensen har den högra sidan haft kontakt i flera års tid det började redan på AB Forumet! och har obehindrat fått fortsätta! att martin skriver på sitt många gånger provocerande vis hindrar väl inte att högermobben ignorerat honom! där har du djävligt fel sniper och du sjunker som en gråsten då du tar parti för mobbingen! Corven sa till båda på ett rakt och riktigt sätt därför han han mitt förtroende! hoppas du försår detta!

Fredrik har aldrig gjort sig till offer efter eran utmobbning vad jag sett, men att han kallat folk saker det håller jag med om, MEN det kan aldrig försvara en gruppmobbning, hur gärna du än vill helga medlen så är det en skitstil som inte skall förekomma.
    Fredrik skrev ett PM till mig när jag hade reggat mig och varnade mig för att försöka debatera med Martin, jag svarade då att jag dömmer ingen p.g.a. vad andra säger, postade sedan ett inlägg mot Martins åsikt och fick både det ena och andra skrivet mot mig, men enögda som du och vissa andra "vänster" är här så var det ingen som reagerade på Martins orerande mot mig och en del andra nick, för han var ju på "rätt sida" i kampen mot högern.

Och jag försvarar verkligen ingen mobbing, men du däremot utför den!!!!

[i]Och jag försvarar verkligen ingen mobbing[/i

Det är precis det du gör och du fortsätter på samma fula högervis att skriva fula saker om sjuka och arbetslösa! du är för mycket helt enkelt!MOBBARE!!!
    Stefan

Antal inlägg : 65

Inlägg  Stefan 2009-05-21, 15:09

¤#dock allt mer sugen att regga mej¤#

Vad menas med dessa ord??

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 06:50