Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+17
Regndrottning
theward
Kakmonstret
lazy
marxisten
KickTheRasist
Redvictory
Susz X
Infra
SiP
Blåfront
MartinLindgren
x-medborgare
Sniperace
råttan.
RedCloud
Hungary
21 posters

Hur kan man ha ett sådant här forum?

fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

Hur kan man ha ett sådant här forum? - Sida 6 Empty Sv: Hur kan man ha ett sådant här forum?

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-21, 15:10

stefan

regga = registrera sig..

vad trodde du dom betydde?=)
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Hur kan man ha ett sådant här forum? - Sida 6 Empty har hon läst allt det du kallat andra också

Inlägg  theward 2009-05-21, 15:15

fredrik rahm skrev:mm det blev jobbigt för vänstern alltså flippar vänstern ut i fokusbyten och spam..som vanligt

btw redvictory.. hon som du kallar gummidocka uppblåsbarbarbara hora sinnesvag sjukihuvudet alkis med mera hälsar att hon bara tycker synd om dej.." han borde skaffa sig ett liv" var hennes kommentar=)

Samt sett det i det stora sammanhanget.
    Eller har du varit noggrann med att presentera saker som visar att det är du som är oskyldig....

Jag har aldrig sjunkit under bältet, men jävlar vad tasksparkar jag fått iaf..
    Stefan

Antal inlägg : 65

Hur kan man ha ett sådant här forum? - Sida 6 Empty Sv: Hur kan man ha ett sådant här forum?

Inlägg  Stefan 2009-05-21, 15:21

fredrik rahm skrev:
    stefan

regga = registrera sig..

vad trodde du dom betydde?=)

Jo men i samanhanget vad innebär det.
    Stefan

Antal inlägg : 65

Inlägg  Stefan 2009-05-21, 15:23

Sniperace skrev:Jag tror att COOP FORUM har korv i sitt sortiment!! bounce

Handlar aldrig på coop (sämst å dyrast)
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-21, 15:41

Ähh...., Mr. Rahm har fått ny medicin, men lika tom i bollen ändå! No

STACKARS KRAKE, INTE LÄTT FÖR SPEKLAKTET! Evil or Very Mad
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-21, 15:44

martin7lindgren skrev:Ähh...., Mr. Rahm har fått ny medicin, men lika tom i bollen ändå! No

STACKARS KRAKE, INTE LÄTT FÖR SPEKLAKTET! Evil or Very Mad

du glömde att logga in på spamkontot och skriva mvh samt mitt namnappade alias som ständigt tjatar om medicin martin=)
    lol! Smile
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2009-05-21, 16:21

Redvictory skrev:
    SiP skrev:
    Redvictory skrev:

Det som Maxiten skrev är delvis sant! det skulle inte vara mobbing utan ett massivt motangrepp! det är skillnaden! sen gjorde fredrik sig själv till nån slags offer!
    Jag tillfrågade MG om hon ville vara med och stoppa fredriks framfart eftersom hon blivit kallad för Mamma hora eller nåt sånt! samt en massa gammalt som fredrik drog upp! detta hände en gång och vi erkände varför! mensen har den högra sidan haft kontakt i flera års tid det började redan på AB Forumet! och har obehindrat fått fortsätta! att martin skriver på sitt många gånger provocerande vis hindrar väl inte att högermobben ignorerat honom! där har du djävligt fel sniper och du sjunker som en gråsten då du tar parti för mobbingen! Corven sa till båda på ett rakt och riktigt sätt därför han han mitt förtroende! hoppas du försår detta!

Fredrik har aldrig gjort sig till offer efter eran utmobbning vad jag sett, men att han kallat folk saker det håller jag med om, MEN det kan aldrig försvara en gruppmobbning, hur gärna du än vill helga medlen så är det en skitstil som inte skall förekomma.
    Fredrik skrev ett PM till mig när jag hade reggat mig och varnade mig för att försöka debatera med Martin, jag svarade då att jag dömmer ingen p.g.a. vad andra säger, postade sedan ett inlägg mot Martins åsikt och fick både det ena och andra skrivet mot mig, men enögda som du och vissa andra "vänster" är här så var det ingen som reagerade på Martins orerande mot mig och en del andra nick, för han var ju på "rätt sida" i kampen mot högern.

Och jag försvarar verkligen ingen mobbing, men du däremot utför den!!!!

[i]Och jag försvarar verkligen ingen mobbing[/i

Det är precis det du gör och du fortsätter på samma fula högervis att skriva fula saker om sjuka och arbetslösa! du är för mycket helt enkelt!MOBBARE!!!

Och med en dåres envishet fortsätter du att bara se den "onda högersidans fel", att Martin hoppar på de som är arbetslösa och sjuka från högern, det bekommer inte dig ett dugg??

Och som sagt, jag har inte gått ihop i ett mobbargäng och gett mig på en enskild person i alla fall!!!

MOBBARE!!!!!
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2009-05-21, 18:39

Stefan skrev:
    Sniperace skrev:Jag tror att COOP FORUM har korv i sitt sortiment!! bounce

Handlar aldrig på coop (sämst å dyrast)
    Jag ska inte säga aldrig, men det är ytterst sällan jag handlar där med..
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2009-05-21, 18:47

Hungary skrev:Detta forum har helt spårat ur, är vi inte vuxna människor som ska klara av att skriva på ett omodererat forum?
    Det är tröttsamt att kolla här inne, och inse att någon har lekt igen.
    Jag ger upp!!
    Jag har inte varit inne på länge, men nu förstår jag varför.
    Ni som står ut med detta kan ju fortsätta.
    LYCKA TILL!!!!! Sad

Tack! Det kommer vi att behöva.
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-05-21, 20:15

SiP skrev:
    Redvictory skrev:
    SiP skrev:
    Redvictory skrev:

Det som Maxiten skrev är delvis sant! det skulle inte vara mobbing utan ett massivt motangrepp! det är skillnaden! sen gjorde fredrik sig själv till nån slags offer!
    Jag tillfrågade MG om hon ville vara med och stoppa fredriks framfart eftersom hon blivit kallad för Mamma hora eller nåt sånt! samt en massa gammalt som fredrik drog upp! detta hände en gång och vi erkände varför! mensen har den högra sidan haft kontakt i flera års tid det började redan på AB Forumet! och har obehindrat fått fortsätta! att martin skriver på sitt många gånger provocerande vis hindrar väl inte att högermobben ignorerat honom! där har du djävligt fel sniper och du sjunker som en gråsten då du tar parti för mobbingen! Corven sa till båda på ett rakt och riktigt sätt därför han han mitt förtroende! hoppas du försår detta!

Fredrik har aldrig gjort sig till offer efter eran utmobbning vad jag sett, men att han kallat folk saker det håller jag med om, MEN det kan aldrig försvara en gruppmobbning, hur gärna du än vill helga medlen så är det en skitstil som inte skall förekomma.
    Fredrik skrev ett PM till mig när jag hade reggat mig och varnade mig för att försöka debatera med Martin, jag svarade då att jag dömmer ingen p.g.a. vad andra säger, postade sedan ett inlägg mot Martins åsikt och fick både det ena och andra skrivet mot mig, men enögda som du och vissa andra "vänster" är här så var det ingen som reagerade på Martins orerande mot mig och en del andra nick, för han var ju på "rätt sida" i kampen mot högern.

Det är precis det du gör och du fortsätter på samma fula högervis att skriva fula saker om sjuka och arbetslösa! du är för mycket helt enkelt!MOBBARE!!!

Och med en dåres envishet fortsätter du att bara se den "onda högersidans fel", att Martin hoppar på de som är arbetslösa och sjuka från högern, det bekommer inte dig ett dugg??

Och som sagt, jag har inte gått ihop i ett mobbargäng och gett mig på en enskild person i alla fall!!!

MOBBARE!!!!!

Vem har sagt att jag försvarar martin? det är ju bara ni högeralliansare som påstått det! rannsaka dig sjlv för en gångs skull
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2009-05-21, 20:29

Redvictory skrev:
    SiP skrev:
    Redvictory skrev:
    SiP skrev:
    Redvictory skrev:

MOBBARE!!!!!

Vem har sagt att jag försvarar martin? det är ju bara ni högeralliansare som påstått det! rannsaka dig sjlv för en gångs skull

1. Du försvarar Martin genom att inte säga ifrån åt det hållet också..

2. Jag är socialdemokrat, har alltid varit det och kommer dö som sådan....

3. En självrannsakan är det nog du och de fyras gäng som behöver göra...
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-21, 20:47

Ja hur kan man ha ett sånt forum som "testaren"?

Det måste vara unikt att bli avstängd från ett forum som hälsar alla välkommna ena dagen för att stänga av någon nästa dag, alltihop utan att man postat ett enda inlägg, scratch

Förmodligen för att jag framfört på det här forumet att jag inte har förtroende för Corvens ecelente moderator Mr. Sniper! Very Happy

Med andra ord så visar det att Sniper är jävig, klart värre än AB faktiskt?
    För dom begärde ju inte att man skulle klia moderatorn bakom öronen! No

Mr. Sniper är ute och svingar piskan så det sjunger om det, Very Happy
    HÅRD MEN RÄTTVIS, ha, ha, ha! Very Happy
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2009-05-21, 20:58

martin7lindgren skrev:Ja hur kan man ha ett sånt forum som "testaren"?

Det måste vara unikt att bli avstängd från ett forum som hälsar alla välkommna ena dagen för att stänga av någon nästa dag, alltihop utan att man postat ett enda inlägg, scratch

Förmodligen för att jag framfört på det här forumet att jag inte har förtroende för Corvens ecelente moderator Mr. Sniper! Very Happy

Mmmm nu skrev ju du att du aldrig skulle vara på ett forum som Sniper moddade, han kanske tog dig på ordet och rensade bort dig som medlem....bara en tanke...
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-21, 21:27

Det är din tolkning, min är som jag sa, Mr. Sniper visar ju utan att man postat ett enda inlägg, var han står, No

Tydligen är det klapp, kyss och handslag med testarens moderator som gäller, som jag sa en moderator måste stå över alla tvivel om jäv, annars duger det inte, No

Ena dagen hälsas man välkommen, nästa är man avstängd för man hamnat i onåd hos mäster Sniper,
    Demokrati och det fria ordet i Corvens och Snipers tappning! No

Men nu gäller det ju mig, så det skiter detsamma, aldrig jag underställer mig sådana fasoner, NO WAY!

SOM SAGTS TIDIGARE SÅ VET VI JU HUR AB RADERADE OCH STÄNGDE AV FOLK, MEN JÄMFÖRT MED SNIPER OCH FORUMET TESTAREN LIGGER T.O.M AB I LÄ! Twisted Evil
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-21, 21:33

VILKA SJUKA HAR JAG HOPPAT PÅ?

JAG HAR MIG VETERLIGT BARA SLAGIT TILLBAKS MOT MR. BLUE OCH MR. BLÅFRONT,
    SJUKSKRIVEN OCH FRIVILLIGT ARBETSLÖS?

DÅ DOM FAN INTE ÄR RÄTT PERSONER ATT KALLA MIG SOM ÄR HANDIKAPPAD OCH PENSIONÄR FÖR LAT BIDRAGSLYFTARE SOM SKA UT PÅ JOBB! No

ÄRLIGT TALAT MR. SIP, SÅ TYCKER JAG DU SKA TA OCH RYCKA UPP DIG OCH INTE VARA SÅ DJÄVLA SNABB ATT BÖRJA SVAMMLA MASSA SKIT! No

DU DUMFÖRKLARAR BARA DIG SJÄLV NÄR DU DAGLIGEN KLIVER I EN MASSA TRAMS UTAN NÅGON TÄCKNING! Twisted Evil

Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-05-21, 21:35, ändrad totalt 1 gång
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-21, 21:35

martin är alltid oskyldig och allt är andras fel.. lol! lol!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-21, 21:37

JAHA, SÅ NU HAR FÅNTRATTEN TORKAT LILLA TÅREN OCH ÄR IGÅNG IGEN!

Tripp, Trapp, Trull, trippelnickaren Mr. Raahhhmmmm ute på banan igen! No
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-05-21, 21:40

martin7lindgren skrev:Ja hur kan man ha ett sånt forum som "testaren"?

Du är INTE avstängd, du har fortfarande möjlighet att regga dig om du känner för det, men eftersom du i alla dina inlägg sade att du skulle INTE vara medlem där så tog jag just av medkännande till dig bort din profil, du hade ju KLART talat om att du INTE ville vara medlem där, tycker du jag gjorde fel som biföll din önskan?

Så vill du vara medlem, så VARSÅGOD, det finns INGET som hindrar att du åter reggar dig om du mot all förmodan ångrat dig, du är välkommen om du vill!!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-21, 22:19

Jasså du säger det, stå på knä och göra avbön till mäster Sniper så får man nåd?
    Är det vad man kallar klia moderaton bakom öronen?

No big deal, problemet kommer inte uppstå igen, sen hur det går för andra när det inte passar dig låter jag vara osagt!

Hade jag varit dig skulle jag lämna ifrån mig moderator uppdraget, det duger inte för ett forum och ha en jävig moderator som inte står över alla tvivel! No

Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-05-21, 22:21, ändrad totalt 1 gång
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-05-21, 22:20

martin7lindgren skrev:Jasså du säger det, stå på knä och göra avbön till mäster Sniper så får man nåd?
    Är det vad man kallar klia moderaton bakom öronen?

No big deal, problemet kommer inte uppstå igen, sen hur det går för vandra när det inte passar dig låter jag vara osagt!

du behöver inte göra avbön eller något alls, det enda du behöver göra är att regga, så är du där, inga löften, inga krav osv, inget som inte gäller andra gäller dig...

som jag sa innan, jag biföll bara din uttryckliga önskan!!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-21, 22:24

snacka om att spela offer och inte fatta skrivet ord.

åhh jag glömde martin har ju inget ansvar för vad martin skriver och martin är alltid offer
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-21, 22:25

VI LÄGGER NU, SNIPER, VI KOMMER INTE LÄNGRE!

Det är du som går ut när det passar dig och kallar mig fyllo och knarkare efter behag, så min kritik är berättigad, Twisted Evil

OCH JAG TROR INTE ETT FORUM SOM SKÖTS SÅ HAR NÅGON CHANS I LÄNGDEN!

Sen går ju du ut här på forumet och varnar andra för kapare, jag varnar andra för hur du modererar, vad är skillnaden,
    Båda varningarna är lika berättigade!

Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-05-21, 22:27, ändrad totalt 1 gång
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-05-21, 22:26

martin7lindgren skrev:VI LÄGGER NU, SNIPER, VI KOMMER INTE LÄNGRE!

Det är du som går ut när det passar dig och kallar mig fyllo och knarkare efter behag, så min kritik är berättigad, Twisted Evil

Rolling Eyes
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-21, 22:27

martin7lindgren skrev:VI LÄGGER NU, SNIPER, VI KOMMER INTE LÄNGRE!

nej moderening är martins fiende...för då får ju han inte bete sig som han gör...ps martin du glömmer att skriva MVH i dina meddelanden...
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2009-05-21, 22:27

Lyxproblem..
    Nåväl alla har inte klämdag imorgon utan en del ska jobba ihop pengar till fattiga Djursholmsbors fastighetskatt.
    Godnatt..
    //berra

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 05:27