stefan
regga = registrera sig..
vad trodde du dom betydde?=)
Samt sett det i det stora sammanhanget.fredrik rahm skrev:mm det blev jobbigt för vänstern alltså flippar vänstern ut i fokusbyten och spam..som vanligt
btw redvictory.. hon som du kallar gummidocka uppblåsbarbarbara hora sinnesvag sjukihuvudet alkis med mera hälsar att hon bara tycker synd om dej.." han borde skaffa sig ett liv" var hennes kommentar=)
fredrik rahm skrev:
stefan
regga = registrera sig..
vad trodde du dom betydde?=)
Sniperace skrev:Jag tror att COOP FORUM har korv i sitt sortiment!!
martin7lindgren skrev:Ähh...., Mr. Rahm har fått ny medicin, men lika tom i bollen ändå!
STACKARS KRAKE, INTE LÄTT FÖR SPEKLAKTET!
Redvictory skrev:SiP skrev:Redvictory skrev:
Det som Maxiten skrev är delvis sant! det skulle inte vara mobbing utan ett massivt motangrepp! det är skillnaden! sen gjorde fredrik sig själv till nån slags offer!
Jag tillfrågade MG om hon ville vara med och stoppa fredriks framfart eftersom hon blivit kallad för Mamma hora eller nåt sånt! samt en massa gammalt som fredrik drog upp! detta hände en gång och vi erkände varför! mensen har den högra sidan haft kontakt i flera års tid det började redan på AB Forumet! och har obehindrat fått fortsätta! att martin skriver på sitt många gånger provocerande vis hindrar väl inte att högermobben ignorerat honom! där har du djävligt fel sniper och du sjunker som en gråsten då du tar parti för mobbingen! Corven sa till båda på ett rakt och riktigt sätt därför han han mitt förtroende! hoppas du försår detta!
Fredrik har aldrig gjort sig till offer efter eran utmobbning vad jag sett, men att han kallat folk saker det håller jag med om, MEN det kan aldrig försvara en gruppmobbning, hur gärna du än vill helga medlen så är det en skitstil som inte skall förekomma.
Fredrik skrev ett PM till mig när jag hade reggat mig och varnade mig för att försöka debatera med Martin, jag svarade då att jag dömmer ingen p.g.a. vad andra säger, postade sedan ett inlägg mot Martins åsikt och fick både det ena och andra skrivet mot mig, men enögda som du och vissa andra "vänster" är här så var det ingen som reagerade på Martins orerande mot mig och en del andra nick, för han var ju på "rätt sida" i kampen mot högern.
Och jag försvarar verkligen ingen mobbing, men du däremot utför den!!!!
[i]Och jag försvarar verkligen ingen mobbing[/i
Det är precis det du gör och du fortsätter på samma fula högervis att skriva fula saker om sjuka och arbetslösa! du är för mycket helt enkelt!MOBBARE!!!
Jag ska inte säga aldrig, men det är ytterst sällan jag handlar där med..Stefan skrev:Sniperace skrev:Jag tror att COOP FORUM har korv i sitt sortiment!!
Handlar aldrig på coop (sämst å dyrast)
Hungary skrev:Detta forum har helt spårat ur, är vi inte vuxna människor som ska klara av att skriva på ett omodererat forum?
Det är tröttsamt att kolla här inne, och inse att någon har lekt igen.
Jag ger upp!!
Jag har inte varit inne på länge, men nu förstår jag varför.
Ni som står ut med detta kan ju fortsätta.
LYCKA TILL!!!!!
SiP skrev:Redvictory skrev:SiP skrev:Redvictory skrev:
Det som Maxiten skrev är delvis sant! det skulle inte vara mobbing utan ett massivt motangrepp! det är skillnaden! sen gjorde fredrik sig själv till nån slags offer!
Jag tillfrågade MG om hon ville vara med och stoppa fredriks framfart eftersom hon blivit kallad för Mamma hora eller nåt sånt! samt en massa gammalt som fredrik drog upp! detta hände en gång och vi erkände varför! mensen har den högra sidan haft kontakt i flera års tid det började redan på AB Forumet! och har obehindrat fått fortsätta! att martin skriver på sitt många gånger provocerande vis hindrar väl inte att högermobben ignorerat honom! där har du djävligt fel sniper och du sjunker som en gråsten då du tar parti för mobbingen! Corven sa till båda på ett rakt och riktigt sätt därför han han mitt förtroende! hoppas du försår detta!
Fredrik har aldrig gjort sig till offer efter eran utmobbning vad jag sett, men att han kallat folk saker det håller jag med om, MEN det kan aldrig försvara en gruppmobbning, hur gärna du än vill helga medlen så är det en skitstil som inte skall förekomma.
Fredrik skrev ett PM till mig när jag hade reggat mig och varnade mig för att försöka debatera med Martin, jag svarade då att jag dömmer ingen p.g.a. vad andra säger, postade sedan ett inlägg mot Martins åsikt och fick både det ena och andra skrivet mot mig, men enögda som du och vissa andra "vänster" är här så var det ingen som reagerade på Martins orerande mot mig och en del andra nick, för han var ju på "rätt sida" i kampen mot högern.
Det är precis det du gör och du fortsätter på samma fula högervis att skriva fula saker om sjuka och arbetslösa! du är för mycket helt enkelt!MOBBARE!!!
Och med en dåres envishet fortsätter du att bara se den "onda högersidans fel", att Martin hoppar på de som är arbetslösa och sjuka från högern, det bekommer inte dig ett dugg??
Och som sagt, jag har inte gått ihop i ett mobbargäng och gett mig på en enskild person i alla fall!!!
MOBBARE!!!!!
Redvictory skrev:SiP skrev:Redvictory skrev:SiP skrev:Redvictory skrev:
Och med en dåres envishet fortsätter du att bara se den "onda högersidans fel", att Martin hoppar på de som är arbetslösa och sjuka från högern, det bekommer inte dig ett dugg??
Och som sagt, jag har inte gått ihop i ett mobbargäng och gett mig på en enskild person i alla fall!!!
MOBBARE!!!!!
Vem har sagt att jag försvarar martin? det är ju bara ni högeralliansare som påstått det! rannsaka dig sjlv för en gångs skull
martin7lindgren skrev:Ja hur kan man ha ett sånt forum som "testaren"?
Det måste vara unikt att bli avstängd från ett forum som hälsar alla välkommna ena dagen för att stänga av någon nästa dag, alltihop utan att man postat ett enda inlägg,
Förmodligen för att jag framfört på det här forumet att jag inte har förtroende för Corvens ecelente moderator Mr. Sniper!
Med andra ord så visar det att Sniper är jävig, klart värre än AB faktiskt?
För dom begärde ju inte att man skulle klia moderatorn bakom öronen!
Mr. Sniper är ute och svingar piskan så det sjunger om det,
HÅRD MEN RÄTTVIS, ha, ha, ha!
martin7lindgren skrev:Ja hur kan man ha ett sånt forum som "testaren"?
Det måste vara unikt att bli avstängd från ett forum som hälsar alla välkommna ena dagen för att stänga av någon nästa dag, alltihop utan att man postat ett enda inlägg,
Förmodligen för att jag framfört på det här forumet att jag inte har förtroende för Corvens ecelente moderator Mr. Sniper!
Med andra ord så visar det att Sniper är jävig, klart värre än AB faktiskt?
För dom begärde ju inte att man skulle klia moderatorn bakom öronen!
Mr. Sniper är ute och svingar piskan så det sjunger om det,
HÅRD MEN RÄTTVIS, ha, ha, ha!
martin7lindgren skrev:Jasså du säger det, stå på knä och göra avbön till mäster Sniper så får man nåd?
Är det vad man kallar klia moderaton bakom öronen?
No big deal, problemet kommer inte uppstå igen, sen hur det går för vandra när det inte passar dig låter jag vara osagt!
martin7lindgren skrev:VI LÄGGER NU, SNIPER, VI KOMMER INTE LÄNGRE!
Det är du som går ut när det passar dig och kallar mig fyllo och knarkare efter behag, så min kritik är berättigad,
OCH JAG TROR INTE ETT FORUM SOM SKÖTS SÅ HAR NÅGON CHANS I LÄNGDEN!
martin7lindgren skrev:VI LÄGGER NU, SNIPER, VI KOMMER INTE LÄNGRE!
Det är du som går ut när det passar dig och kallar mig fyllo och knarkare efter behag, så min kritik är berättigad,
OCH JAG TROR INTE ETT FORUM SOM SKÖTS SÅ HAR NÅGON CHANS I LÄNGDEN!