Sniperace skrev:martin7lindgren skrev:Då frågar jag dig, var kommer Fredrik Reinfeldts skattepengar i från,
Självklart betalar jag skatt på min inkomst, tydligen gör inte du det, och varför vet ju inte jag?
Så ett gott rådc Sniper, sluta upp med alla försök att slå mig på fingrarna, det har du ingenting för!
Men vi får snacka vidare senare, nu ska jag in till Gamla stan, och bli intervjuad och bjuden på en god lunch!
Mycket att tänka på innan, ren och välkammad, nyrakad, putsade dojor och ett stänk lukta gott, så är man still going strong!
Som du vet tar ju allt det här längre tid ju äldre man blir!
Och du ARBETAR för pengarna inom ett arbetsområde?
Jag vidhåller staten FÖRSÖRJER både dig och MIG utan att varken du eller jag behöver lyfta ett finger för att få dessa pengar, mao så betalar vi egentligen INTE några skatter om man ska dra det hårt, vi FÅR skattepengar för vår försörjning eller hur? att sedan staten behåller en del som de för oss kallar skatt är en helt annan sak.
Så både DU och jag lever på staten och tillför inget, vi ger INTE staten ett rött öre i inkomst genom det de kallar skatt för oss, BARA kostnad, och tycker du det ÄR NÅGOT DU OCH JAG SKA VARA stolta FÖR?
Hej Alla!!
Jag tycker att detta är väldigt lågt att skratta och håna personer som har haft svårt som Martin .
En fråga till herr sniper du skriver att även du står för statens bekostnad ??
Har du ingen Pension??
I så fall om du har denna är det inte så att detta är ju just du som har jobbat
för denna genom hela ditt liv ??
MVH
//KTR